Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Was verantwoordelijk voor het doorsturen van de tijden, via GPRS, naar het rekencentrum.
Nog nooit zoveel zitten tokkelen op een GSM als vandaan.
Vooral bij de eerst 25 deelnemers was dat daar een overrompeling om toch maar een tijd te kunnen bemachtigen. De laatste ronde stond daar zeker 50 man rond onze wagen.
Was verantwoordelijk voor het doorsturen van de tijden, via GPRS, naar het rekencentrum.
Nog nooit zoveel zitten tokkelen op een GSM als vandaan.
Vooral bij de eerst 25 deelnemers was dat daar een overrompeling om toch maar een tijd te kunnen bemachtigen. De laatste ronde stond daar zeker 50 man rond onze wagen.
Weet je nog iets meer over dat ongeluk? Toch geen dode mag ik hopen.
Weet je nog iets meer over dat ongeluk? Toch geen dode mag ik hopen.
Neen, kregen alleen door dat de 11 op KP3 eraf was gegaan. Daarna hebben we een ziekenwagen en de MUG zien passeren. Men heeft dan KP3 geannuleerd en iedereen rechtstreeks naar de KP4 laten rijden.
Is einde van KP4. Witte jeep was de FF.
Verschrikkelijk veel stof. In de laatste ronde was er geen wind en kon je de jeep nog nauwelijks zien staan omdat dat stof maar bleef hangen.
Op het einde van die weg ( TRC ) heb ik de hele dag in de witte Mazda6 gezetten.
Comment