Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Sezoensrally 2009

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door frack Bekijk Berichten
    Vorig jaar viel snijers uit waardoor die wrc'tjes hun gang konden gaan. Nu houdt zijn wagen (ook een wrc) hopelijk langer stand..dan wordt het leuk hoor

Gisteren Kuipers gezien, we waren op hun Evo 10 aan het geilen en ze spraken ons opeens aan..wist niet eens dat hun het waren pas toen die S12 en S14 zei.
    Auto's worden momenteel gekeurd. Om de vijf minuten hoor je er wel eentje langsvliegen. Juist nog een EVO X.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tato Bekijk Berichten
      Auto's worden momenteel gekeurd. Om de vijf minuten hoor je er wel eentje langsvliegen. Juist nog een EVO X.
      Vliegende keuring? Rare jongens van de RACB.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
        Vliegende keuring? Rare jongens van de RACB.
        Ik zie de auto's hier passeren, wanneer ik eens opkijk vanuit mijn boeken. ;-)

En der zitten laagvliegers tussen hoor

Comment

Let op voor de anonieme politiewagens, ze zijn aanwezig in overvloed

Comment

ik zal mijn fotos ook eens posten

Comment

Comment

Comment

Comment

Comment

Comment

Comment

Mannekes! Wat een razend spannende rally is dat daar zeg!? Snijers staat 2.1 achter Erik Wevers. Proef per proef komt hij iets dichterbij! Go Patrick!!

Comment

Vandaag een hele dag foto's gaan nemen, 't was eens de moeite!
                            1991 Mazda MX-5 NA
                            Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                            www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

Ondertussen staat Snijers al 20" voor op Wevers. Nog 2 KP's af te werken, Beek en Vogeldonk.

Comment

Snijers wint! Zalig!!

Comment

Ook terug van Bocholt.Enkele nederlanders hebben me aangenaam verrast, andere dan weer wat minder.
                                  Last edited by Stevy; 23/05/2009, 22:10.

Comment

Zwaar ongeval op KP Beek met een dodelijk slachtoffer.
                                    Klopt dit? Kan iemand bevestigen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                                      Zwaar ongeval op KP Beek met een dodelijk slachtoffer.
                                      Klopt dit? Kan iemand bevestigen?
                                      Inderdaad Kuipers (Rene). Ik ben gaan kijken..die KP werd gelijk afgelast. .
                                      Heeft een 3 of 4 tal bomen geraakt tegen hoge snelheid.. Rene kregen ze redelijk snel eruit, maar zijn co (Bart) heeft zeker 3 kwartier vast gezeten..is paar keer bewusteloos geweest.. Het dak moest eraf geknipt worden enal.
                                      Doek werd er ook voor gehouden toen ze hem eruit haalden..kregen niks te zien.

Heb deze foto kunnen maken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                        Vandaag een hele dag foto's gaan nemen, 't was eens de moeite!
                                        Dag dennis

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frack Bekijk Berichten
                                          Inderdaad Kuipers (Rene). Ik ben gaan kijken..die KP werd gelijk afgelast. .
                                          Heeft een 3 of 4 tal bomen geraakt tegen hoge snelheid.. Rene kregen ze redelijk snel eruit, maar zijn co (Bart) heeft zeker 3 kwartier vast gezeten..is paar keer bewusteloos geweest.. Het dak moest eraf geknipt worden enal.
                                          Doek werd er ook voor gehouden toen ze hem eruit haalden..kregen niks te zien.

Heb deze foto kunnen maken
                                          Spijtig. Nu maar hopen dat er nog een volgende editie komt. Dit gaat toch een grote rol spelen denk ik.

Volgens vtmtext is er geen dode gevallen, alleen is de corijder kritiek en de piloot zwaargewond (niet in levensgevaar). Laat ons hopen dat het zo blijft..
                                          Last edited by ; 23/05/2009, 23:50.

Comment

Working...
                                          X