Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Loed heeft de Acropolis ook niet gewonnen, hij heeft hem zelfs niet uitgereden. Nadat hij op een steen reed, is hij een paar keer overkop gegaan, gelukkig zonder al te veel fysiek leed.
Hopelijk eens iemand anders dan Loeb. Het zou Loeb eigenlijk ook goed doen want het geeft NOG meer glans aan zijn voorbije titels. Het laat zien dat hij het niet altijd gemakkelijk gehad heeft.
Eigenlijk, om goed te zijn had Grönholm er ook eentje moeten afpikken van hem
Hopelijk eens iemand anders dan Loeb. Het zou Loeb eigenlijk ook goed doen want het geeft NOG meer glans aan zijn voorbije titels. Het laat zien dat hij het niet altijd gemakkelijk gehad heeft.
Eigenlijk, om goed te zijn had Grönholm er ook eentje moeten afpikken van hem
Ja, en het is idd spannend gebleven tot op de laatste minuut, maar Loeb heeft het hem met zijn C4 WRC weer geflikt hij is wereldkampioen 2009 en Citroën pakt de merkentitel. Loeb haalde het met het kleinste verschil 1 puntje door de laatste race in G.B. te winnen.
Toch maar een dikke proficiaat aan de sympatieke man uit de Elzas .
Aan deze 6e titel heeft hij weinig verdienste he. Wat stelt het WRC op dit ogenblik nog voor? Niks helemaal niks. 2 Teams die voor de prijzen rijden, de rest om het veld te vullen, pfff geef mij maar het IRC dat was het echte en enige internationaal rallykampioenschap dit jaar!
Aan deze 6e titel heeft hij weinig verdienste he. Wat stelt het WRC op dit ogenblik nog voor? Niks helemaal niks. 2 Teams die voor de prijzen rijden, de rest om het veld te vullen, pfff geef mij maar het IRC dat was het echte en enige internationaal rallykampioenschap dit jaar!
Aye! Loeb blijft een geniaal piloot, maar zijn reeks van 6 titels moet je toch zwaar nuanceren. Plaats hem samen in topperiode van Solberg, Sainz, McRae, Burns, Makinnen, enzovoort... en het zou enkele titels gescheeld hebben. Maar met 'als' verander je de wereld. Het is zijn verdienste dat hij er dit jaar in is blijven geloven in elk geval!
Aye! Loeb blijft een geniaal piloot, maar zijn reeks van 6 titels moet je toch zwaar nuanceren. Plaats hem samen in topperiode van Solberg, Sainz, McRae, Burns, Makinnen, enzovoort... en het zou enkele titels gescheeld hebben. Maar met 'als' verander je de wereld. Het is zijn verdienste dat hij er dit jaar in is blijven geloven in elk geval!
Inderdaad. Hij is inderdaad blijven doorgaan , vooral dit weekend gaf hij de indruk spectaculairder te rijden dan gewoonlijk om die titel te halen.
Maar had hij 15 jaar terug gereden toen Kankkunen, Sainz, McRae en Makinen reden, dan had hij inderdaad wel een ander stel mannen gehad om tegen te rijden.
Elwood: "Gelukkig weet er bij mij thuis ook niemand dat ik op Autoforum zit. Ik maak ze wijs dat ik porno kijk !"
Hij duwde inderdaad nogal vergeleken mijn zijn saaie rijstijl in andere omstandigheden.
Het heeft wel weinig afgedaan aan zijn onbegrensde Franse pretentie. Die kerel moesten ze van al zijn overwinningen en titelks strippen gewoon op basis van onsportief gedrag !
Solberg, Hirvonen, en co, allemaal maken ze tijd voor een praatje met de toeschouwers, allemaal wuiven ze eens naar de toeschouwers als ze uit hun wagen komen. Monsieur Loeb behandelt de fans als slijk (om een ander Vlaams woord met S niet te gebruiken) en vergeet totaal dat als hij 6 miljoen per jaar verdient, dat te danken is aan die strontkerels zoals wij die 90 GBP betalen (plus hotel, benzine, etc) om 3 dagen in de modder te gaan kijken naar rijders als hemzelf.
Als het van mij afhing, dan mocht hij zijn titel zo hebben zonder dat we hem eigenlijk moeten zien voorbijrijden.
Elwood: "Gelukkig weet er bij mij thuis ook niemand dat ik op Autoforum zit. Ik maak ze wijs dat ik porno kijk !"
Comment