Oorspronkelijk geplaatst door azerty
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van Turkije 2009
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenPoor McLaren
Daar waar ik dacht dat eerder McLaren dan Ferrari de sprong naar de top zou maken, zijn ze helemaal weggezakt.
Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk BerichtenKlopt dat wel ? Ik hoop voor hem van niet. Anders heeft Button hem gewoon ingemaakt.
RBR is sterk, hopelijk wat meer spanning dus.
Afgelopen GP's deed me terugdenken aan het Schumi-tijdperk en saaiheid tot en met
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenIk ga na zoveel tijd nog eens een F1 wedstrijd volgen denk ik
Sebiet TRT1 opzetten.
Ik hoop op een spannende race
Ik kan de race niet zien vandaag maar ik ga hem toch opnemen, je weet nooit dat er toch iets te zien moest zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk BerichtenIk zou niet te veel hopen als ik jou was. F1 anno 2009 is SAAI!
Ik kan de race niet zien vandaag maar ik ga hem toch opnemen, je weet nooit dat er toch iets te zien moest zijn.
Als Button echter na de 1e ronde al aan de leiding rijdt, zet ik de tv af.
Misschien nog even kijken voor onboardbeelden van bocht 8 (4 apexen en +4G )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenHet belooft toch spannender te worden dan afgelopen weken.
Als Button echter na de 1e ronde al aan de leiding rijdt, zet ik de tv af.
Misschien nog even kijken voor onboardbeelden van bocht 8 (4 apexen en +4G )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gordon Bekijk BerichtenIs tot nu toe toch saaie race geweest... Jammer.
Hopelijk nog een spannend einde !
Niet dus !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenButton
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenDie kerel laat zich echt niet van de wijs brengen he, zalig gereden alweer! Top! Hopelijk ook in Silverstone.
Vettel vind ik maar een vies kereltje eerlijk gezegd, gisteren zo arrogant nadat 'ie pole pakte, vandaag een slechte verliezer imo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quill Bekijk Berichtenstaat je tv al af?
Gelukkig dat Barrichello nog voor entertainment zorgde
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIk ga hem vast weer de hand schudden op Goodwood
Vettel vind ik maar een vies kereltje eerlijk gezegd, gisteren zo arrogant nadat 'ie pole pakte, vandaag een slechte verliezer imo
Button en Webber zijn de aardigste rijders.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenNeen, maar ik heb een aardig dutje gedaan
Gelukkig dat Barrichello nog voor entertainment zorgde
Saai zoals in het Schumitijdperk, maar gelukkig is Button niet zo'n irritant kereltje.
Comment
Comment