Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Turkije 2009

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
    Pffffff...
    De Hamiltonblues?

Die kist ligt echt vreselijk op de baan.
    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
    Bestelt
    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

al was Vettel de eerste ronde zijn plaats niet verloren Button had nog gewonnen Brawn heeft nog altijd de snelste wagen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
        De Hamiltonblues?

Die kist ligt echt vreselijk op de baan.
        Ik vind het echt erg voor die jongen, maja... Op naar 2010

Ik denk dat er nog weinig twijfel rest of knopke dit jaar WK wordt...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
          Ik vind het echt erg voor die jongen, maja... Op naar 2010

Ik denk dat er nog weinig twijfel rest of knopke dit jaar WK wordt...
          Zoals Jordan zei, Hamilton kan nu dit jaar meer leren dan afgelopen 2 jaar.
          Hij heeft er zich bij neergelegd, gedraagt zich een waardig wereldkampioen en volgend jaar staan ze er hopelijk weer.

Ongelooflijk hoe Hamilton en Kovalainen moeten vechten met die auto, rijdt eerder als een Unimog dan een AMG Black Series.

Comment

Het raarste vind ik dat ze echt geen progressie lijken te maken. Je ziet beiden echt vechten met hun auto. Als je dat verglijkt met hoe vloeiend bv Button kan rondrijden. Vandaag heeft hij enkele kleine foutjes gemaakt, maar dat zal hem niet zo veel kunnen schelen.

't Is idd een saai seizoen aan het worden, maar ik gun het Button van harte!
            Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Het is idd een slaapverwekkend saaie race geworden en slapen is wat ik het grootste deel van de tijd gedaan heb...

Het is mooi dat Button eens kan bewijzen dat hij een zeer goeie piloot is maar laten we eerlijk zijn, op een dergelijke dominantie zaten we niet te wachten. Als alle GP's op dergelijke manier verlopen dan kijk ik gewoon niet meer net zoals toen Schumacher reed.

Comment

Oersaai.

Volgens mij gaan vele teams nu de weg van Brawn-Honda volgen.
                2 jaar achteraan meerijden, maar eigenlijk de wagen van 3 seizoenen verder ontwikkelen en dan 1 seizoen alles domineren.

Misschien wel jammer dat Alonso niet naar Honda vertrokken was, en dus nu bij Brawn en er wat onderlinge strijd was.
                Want Barrichello lijkt eerder een beginneling dan diegenen met de meeste ervaring...

Comment

Dat de constructeurs hun eigen kampioenschap eens oprichten, zoals ze volgend jaar willen werken ...

Comment

Tja, hij verdient het wel maar het mag inderdaad niet langer dan dit seizoen duren.
                    Hopelijk kunnen de andere teams het gat dichtrijden.

Comment

Kwam deze nog tegen... Vond het nog wel een coole foto

Comment

Working...
                      X