Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
is de 009 idd. 1 van de rijders was geschorst in het begin en ze reden dus de wedstrijd met 2 rijders. Primat zou vermoeid geweest zijn...
Die reden met 2 rond omdat de 3de rijder voor het vertrek nog rap naar het toilet wou => springt over pitmuur en valt en heeft zijn schouder uit de kom ofzo iets.
Die reden met 2 rond omdat de 3de rijder voor het vertrek nog rap naar het toilet wou => springt over pitmuur en valt en heeft zijn schouder uit de kom ofzo iets.
heeft het nu geregend? ik heb allesinds geen regen gezien...
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
ik veronderstel te hard geremd en ene kant op gewoon asfalt en andere op rubberasfalt voor de porsche.
mazda staat in brand!!!
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Man, kheb sinds gisterenavond nemeer gekeke en duidelijk keiveel gemist. Ik tune in en er wordt ne wenende japanner geinterviewd, kei triestig en iedereen rijdt langs ne Q7 en een bestelbus? O,o
Comment