Hier vind je regelmatig livestreams ... en "toevallig" ook van de 24h
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
24H van Le Mans 2009
Collapse
X
-
Ik zie er wel naar uit, maar ben't niet echt aan't volgen. Merci voor de links.
Heeft er iemand tips om ter plaatse zo goed mogelijk op de hoogte te blijven? (places to be, tricks, ...)
Comment
-
Peugeot Total SARRAZIN Stephane 3'22.888
Audi Sport Team Joest KRISTENSEN Tom 3'23.650
Peugeot Total MINASSIAN Nicolas 3'24.8604
Pescarolo Sport TRELUYER Benoit 3'25.062
Peugeot Sport Total GENE Marc 3'25.252
Audi Sport North America WERNER Marco 3'25.780
Audi Sport Team Joest BERNHARD Timo 3'27.106
AMR Eastern Europe CHAROUZ Jan 3'27.180
Aston Martin Racing TURNER D 3'27.704
Speedy Racing Sebah BELICCHI Andrea 3'28.134
Comment
-
2009 24 Hours of Le Mans Held over June 13th and 14, the 2009 24 Hours of LeMans was won by David Brabham, Marc Gene, Alex Wurtz in a Peugeot 908 HDi FAP. They beat the long-time dominant Audi team which was using their largely untested R15 due to lack of the Le Mans test days. It was also Corvette’s very last event as run by the factory in GT1 and probably the last time we will see GT1 cars […]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GOLF V GTI Bekijk BerichtenPeugeot Total SARRAZIN Stephane 3'22.888
Audi Sport Team Joest KRISTENSEN Tom 3'23.650
Peugeot Total MINASSIAN Nicolas 3'24.8604
Pescarolo Sport TRELUYER Benoit 3'25.062
Peugeot Sport Total GENE Marc 3'25.252
Audi Sport North America WERNER Marco 3'25.780
Audi Sport Team Joest BERNHARD Timo 3'27.106
AMR Eastern Europe CHAROUZ Jan 3'27.180
Aston Martin Racing TURNER D 3'27.704
Speedy Racing Sebah BELICCHI Andrea 3'28.134
En wtf zijn die Audi's lelijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenHopelijk lukt het nu wel eens voor Peugeot!
Liefst eigelijk de Pescarolo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenLiefst eigelijk de Pescarolo
Echt!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk BerichtenHet liefst van al had ik Pescarolo een jaar of 3 geleden zien winnen met hun benzine wagens, maar helaas..
Maar de "echte" Pescarolo, dus het model dat al verschillende jaren meedraait, is wel nog een benzine zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenTrue, lang leve onboardbeelden bij de Covettes/porsches/Lambo (op de zeldzame momenten dat die voluit kan gaan)/...
Maar de "echte" Pescarolo, dus het model dat al verschillende jaren meedraait, is wel nog een benzine zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten²²
Liefst eigelijk de Pescarolo
Ik droom er van dat een naft die vuile diesels allemaal naar huis rijdt. Maarja, we moeten realistisch blijven... de middelen die men ter beschikking heeft verschillen jammer genoeg nogal sterk!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenTrue, lang leve onboardbeelden bij de Covettes/porsches/Lambo (op de zeldzame momenten dat die voluit kan gaan)/...
Dat is ziek
Als je zo'n sound vergelijkt met die snelle stofzuigers
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIk wou zo hard dat ik daar zat, eigenlijk is zo'n weekendje wel 1 extra vakje tweede zit waard
Je kan je niet voorstellen hoe hard ik daar weg wou!
Luizenhotel, marginaal volk, rot eten, slechte organisatie.
24u/LeMans? Nee, dank u, nooit meer!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk BerichtenEn ik ben gisteren vervroegd terug gekomen!
Je kan je niet voorstellen hoe hard ik daar weg wou!
Luizenhotel, marginaal volk, rot eten, slechte organisatie.
24u/LeMans? Nee, dank u, nooit meer!!!
Je moet daar ten eerste op een camping gaan zitten ipv een hotel en niet te vaak nuchter zijn... Ik zou 't wel weten
Overal lees je dat dat met stip op 1 staat als evenement voor petrolheads, en jij vlucht daar weg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenWtf? Da kan je toch niet menen?
Je moet daar ten eerste op een camping gaan zitten ipv een hotel en niet te vaak nuchter zijn... Ik zou 't wel weten
Overal lees je dat dat met stip op 1 staat als evenement voor petrolheads, en jij vlucht daar weg
Nog nooit zoveel vetzakken, marginalen, lelijke wijven, enz bij elkaar gezien!
Op die campings daar tussen al die zatte Engelsen, daar zou ik nog niet willen doodliggen!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk BerichtenAls al dat schraal volk dat ik daar bijeen gezien heb petrolheads zijn dan ben ik in ieder geval geen petrolhead!
Nog nooit zoveel vetzakken, marginalen, lelijke wijven, enz bij elkaar gezien!
Op die campings daar tussen al die zatte Engelsen, daar zou ik nog niet willen doodliggen!!!
Nuja, ik kan erin komen da je er echt voor moet zijn voor zo'n taferelen, maar je had je de trip naar Le Mans kunnen besparen door er wat over te lezen op voorhand...
Comment
Comment