Mededeling

Collapse
No announcement yet.

24H van Le Mans 2009

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Hier vind je regelmatig livestreams ... en "toevallig" ook van de 24h

Comment

Ik zie er wel naar uit, maar ben't niet echt aan't volgen. Merci voor de links.

Heeft er iemand tips om ter plaatse zo goed mogelijk op de hoogte te blijven? (places to be, tricks, ...)

Comment

Peugeot Total SARRAZIN Stephane 3'22.888
        Audi Sport Team Joest KRISTENSEN Tom 3'23.650
        Peugeot Total MINASSIAN Nicolas 3'24.8604
        Pescarolo Sport TRELUYER Benoit 3'25.062
        Peugeot Sport Total GENE Marc 3'25.252
        Audi Sport North America WERNER Marco 3'25.780
        Audi Sport Team Joest BERNHARD Timo 3'27.106
        AMR Eastern Europe CHAROUZ Jan 3'27.180
        Aston Martin Racing TURNER D 3'27.704
        Speedy Racing Sebah BELICCHI Andrea 3'28.134
        Last edited by ; 12/06/2009, 09:26.

Comment

2009 24 Hours of Le Mans Held over June 13th and 14, the 2009 24 Hours of LeMans was won by David Brabham, Marc Gene, Alex Wurtz in a Peugeot 908 HDi FAP. They beat the long-time dominant Audi team which was using their largely untested R15 due to lack of the Le Mans test days. It was also Corvette’s very last event as run by the factory in GT1 and probably the last time we will see GT1 cars […]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GOLF V GTI Bekijk Berichten
            Peugeot Total SARRAZIN Stephane 3'22.888
            Audi Sport Team Joest KRISTENSEN Tom 3'23.650
            Peugeot Total MINASSIAN Nicolas 3'24.8604
            Pescarolo Sport TRELUYER Benoit 3'25.062
            Peugeot Sport Total GENE Marc 3'25.252
            Audi Sport North America WERNER Marco 3'25.780
            Audi Sport Team Joest BERNHARD Timo 3'27.106
            AMR Eastern Europe CHAROUZ Jan 3'27.180
            Aston Martin Racing TURNER D 3'27.704
            Speedy Racing Sebah BELICCHI Andrea 3'28.134
            Mooi van de pesca om zich tussen de grote 6 te zetten.

En wtf zijn die Audi's lelijk

Comment

Sarrazin

Comment

Hopelijk lukt het nu wel eens voor Peugeot!

Comment

Verdomme waarom is dat toch altijd tijdens de examens !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                    Hopelijk lukt het nu wel eens voor Peugeot!
                    ²²

Liefst eigelijk de Pescarolo
                    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                      ²²²
                      Echt!
                      R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
                      Mitsubishi Lancer Evo6 RS
                      Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

Het liefst van al had ik Pescarolo een jaar of 3 geleden zien winnen met hun benzine wagens, maar helaas..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
                          Het liefst van al had ik Pescarolo een jaar of 3 geleden zien winnen met hun benzine wagens, maar helaas..
                          True, lang leve onboardbeelden bij de Covettes/porsches/Lambo (op de zeldzame momenten dat die voluit kan gaan)/...

Maar de "echte" Pescarolo, dus het model dat al verschillende jaren meedraait, is wel nog een benzine zeker?
                          Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

True, lang leve onboardbeelden bij de Covettes/porsches/Lambo (op de zeldzame momenten dat die voluit kan gaan)/...

Maar de "echte" Pescarolo, dus het model dat al verschillende jaren meedraait, is wel nog een benzine zeker?
                            Jep er doet 1 peugot pescarolo mee en 1 gewone (benzine), een evolutie van de wagen van vorig jaar dacht ik

Comment

²²

Ja dat eigenlijk nog veel liever!

Ik droom er van dat een naft die vuile diesels allemaal naar huis rijdt. Maarja, we moeten realistisch blijven... de middelen die men ter beschikking heeft verschillen jammer genoeg nogal sterk!

Comment

Heb je dat al es live gehoord zo'n Murcie R-GT?

Dat is ziek

Als je zo'n sound vergelijkt met die snelle stofzuigers

Comment

't Was net de Le Mans Legends, live op Eurosport! Prachtig om zien! Ik wou zo hard dat ik daar zat, eigenlijk is zo'n weekendje wel 1 extra vakje tweede zit waard

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                    Ik wou zo hard dat ik daar zat, eigenlijk is zo'n weekendje wel 1 extra vakje tweede zit waard
                                    En ik ben gisteren vervroegd terug gekomen!
                                    Je kan je niet voorstellen hoe hard ik daar weg wou!

Luizenhotel, marginaal volk, rot eten, slechte organisatie.

24u/LeMans? Nee, dank u, nooit meer!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
                                      En ik ben gisteren vervroegd terug gekomen!
                                      Je kan je niet voorstellen hoe hard ik daar weg wou!

Luizenhotel, marginaal volk, rot eten, slechte organisatie.

24u/LeMans? Nee, dank u, nooit meer!!!
                                      Wtf? Da kan je toch niet menen?

Je moet daar ten eerste op een camping gaan zitten ipv een hotel en niet te vaak nuchter zijn... Ik zou 't wel weten

Overal lees je dat dat met stip op 1 staat als evenement voor petrolheads, en jij vlucht daar weg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                                        Wtf? Da kan je toch niet menen?

Je moet daar ten eerste op een camping gaan zitten ipv een hotel en niet te vaak nuchter zijn... Ik zou 't wel weten

Overal lees je dat dat met stip op 1 staat als evenement voor petrolheads, en jij vlucht daar weg
                                        Als al dat schraal volk dat ik daar bijeen gezien heb petrolheads zijn dan ben ik in ieder geval geen petrolhead!
                                        Nog nooit zoveel vetzakken, marginalen, lelijke wijven, enz bij elkaar gezien!

Op die campings daar tussen al die zatte Engelsen, daar zou ik nog niet willen doodliggen!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
                                          Als al dat schraal volk dat ik daar bijeen gezien heb petrolheads zijn dan ben ik in ieder geval geen petrolhead!
                                          Nog nooit zoveel vetzakken, marginalen, lelijke wijven, enz bij elkaar gezien!

Op die campings daar tussen al die zatte Engelsen, daar zou ik nog niet willen doodliggen!!!

Nuja, ik kan erin komen da je er echt voor moet zijn voor zo'n taferelen, maar je had je de trip naar Le Mans kunnen besparen door er wat over te lezen op voorhand...

Comment

Working...
                                          X