Mededeling

Collapse
No announcement yet.

24H van Le Mans 2009

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
    Als al dat schraal volk dat ik daar bijeen gezien heb petrolheads zijn dan ben ik in ieder geval geen petrolhead!
    Nog nooit zoveel vetzakken, marginalen, lelijke wijven, enz bij elkaar gezien!

Op die campings daar tussen al die zatte Engelsen, daar zou ik nog niet willen doodliggen!!!
    Ik snap 'm wel. ga maar eens naar de 24H van de Nordschleife. Marginaliteit troef.

De mensen die daar op de camping gaan liggen, gaan niet om te genieten van het racen, enkel om bedorven vlees op een BBQ te vreten en liefst nog zoveel mogelijk, gecombineerd met het goedkoopste bier dat je kan krijgen.
    En toevallig zijn dat ook Duitsers en Engelsen.

Er zijn natuurlijk petrolheads die gaan, maar die zijn outnumbered.

Echt, heb het een keer gedaan. Vies tegengevallen.

Comment

Ik ben eraan begonnen als stand-in van de Fast'.
      Die kon niet mee, en daarom had Wannes gevraagd of ik wou meegaan.

Als ik geweten had dat ik in het epicentrum van de schraalheid zou terecht komen, dan was ik idd niet meegegaan!

Comment

Die radio lemans werkt niet bij mij Bij jullie wel?

Comment

Zijn er livestreams die hem 24/24 uitzenden? Geen digiTV of Eurosport hier

Editje zegt dat Stancke de vorige pagina nog niet heeft bekeken.

Comment

wij zijn dus idd ondertussen al terug thuis...niet echt onze dada

organisatie via de corvette club was om te lachen... toen we daar donderdag na de middag toekwamen aan het afgesloten corvette park stond daar een grote witte " lege" tent en een vrachtwagen met een panorama terras ( waar er maximum 50 man op kon denk ik ) niks te zuipen niks te bikken wc's gesloten....
            dan wilden we even binnen de stands gaan ..maar wat bleek ...de kerel die onze kaarten had was er nog niet ... dus wij wachten ...en wachten ... tegen een uur of 7 is hij daar toegekomen.... en denk je dat diene dan een beetje stress zou hebben ...niks van rustig handjes schudden en kusjes uitdelen aan god weet wie allemaal ....
            dan eindelijk binnen geraakt en op zoek naar eten ... zijn we daar aan een stand aan het aanschuiven is het daar na een half uur aan ons...zeggen ze daar doodleuk dat het eten op is en dat we kunnen bestellen maar dat het minstens nog een kwartier gaat duren vooraleer ze opnieuw aanleveren ...
            wij weg naar een andere stand.... staan we daar ook weer een eeuwigheid te wachten ...komt daar ne kloot naar ons...jullie staan hier niet juist...vanachter aanschuiven......man man ...wij weg terug buiten ...daar hadden we op die camping een kot zien staan met pitta en andere shit... en daar stond geen volk...
            daar iets genomen tussen een broodje dat vermoed ik al drie dagen in de regen had gelegen ....helft weggesmeten ... 20 € voor mij en de rangelove en niks waard...
            dan nog maar wat op het "lege corvette" terrein naar de nachtelijke passages gaan kijken ( op zich was dat zo een beetje het enige leuke van die dag)
            Om 11 uur gingen we in groep naar ons hoteletje koetsen... maar we moesten er niet teveel van verwachten volgens diegene die er vorig jaar al waren...
            En idd na een dikke 20 kilometer daar aangekomen in "spookstad"...
            Een hotel dat hitler nog bezet had en daarna niks meer aan gebeurd was.... kalk hing met scheuren van het plafond.... tapijt op de grond was niet meer te herkennen ...doucheafloop was meer een "kut met haar op "..papier op sommige plaatsen van de muur aan het komen...nachtmerrie...wc op de gang...toen ik de deur dichtdeed bleken ze "achter"die deur ook al een paar jaar niet meer te hebben gekuist... goed dat het al halféén was en dat ik stikmoe was of ik was daar toen al schuppes....
            dan maar in dat vochtig aanvoelend bed gekropen ..en in slaap gevallen....( was daar wel doodstil dus dat was geen probleem)
            S'morgens dan maar zeer voorzichtig mijn tanden gepoetst en een kattewasjes gedaan ( al goed dat ik de avond voordien een reppig stapeltje handdoeken had meegeript vanop de gang daarmee kon ik me toch een beetje droogwrijven..
            dan het ontbijt...man man ... legertoestanden.. frans brood met een schepper konfituur op een bordje gekieperd... en als bij wonder hadden ze minikoffiekoeken ( lekker opgewarmd in de microgolfoven...)lekker!!!
            Dan in colonne naar het corvette park...met de nog steeds lege tent en de gesloten wc's....
            Dan maar weer binnen het circuit nog iets gaan zoeken ... maar wat bleek ..de rangelove had met zijne zemelkop zijne jas in de " kleerkast" van het spookhotel vergeten...en zijn kaart stak erin....
            wij opnieuw naar kamp corvette achter een nieuwe kaart ( met veel schoon woorden mochten we even eentje "lenen" .)
            Eindelijk binnen ...dorst..honger...al was ook deze fret weer niet echt te pruimen....nee echt hier zou ik geen 4 dagen rondlopen ...
            dan maar snel de troepen samen geroepen om in groep naar het centrum van Le Mans af te zakken en onze wagens van een deftige parking te voorzien en een stukske deftig eten te zoeken ...
            dat viel deze keer wel mee , parking onder et beruchte jacobin plein waar de parade zou samenkomen om te vertrekken... en eens we boven de grond kwamen al dadelijk een terras met voldoende plaats voor onze negenkoppige bende...perfect!
            goeie steak bearnaise gestoken en eens goed kunnen drinken...meer moet ne mens nie hebben om gelukkig te zijn toch?
            dan naar de voorbereiding van de parrade gaan zien met een paar supervette karren (gumper, citroen proto, spiker, gt40, slr........) dat was wel in orde.
            vanop die lokatie moesten ze dan allemaal deftig verzamelen in een gesloten carpark waar we dank zij de voorzitter van de corvette club allemaal mee binnen konden glippen ( toch 1 voordeel voor de 300€ die ik die gast al had gegeven voor de geweldige parking binnen het circuit en de inkomkaarten voor mij en mijne maat ...de belofte dat we eventueel met de parade mee mochten doen was al lang vervlogen ..die plaatsen waren aan de "vriendjes "uitgedeeld.
            nog zoiets waar ik het schijt van krijg..voorwaarden om mee mogen te doen was : nog nooit meegereden hebben..staat daar enen tussen met misschien al 8 stickers van die parade op zijn ruit.... tweede voorwaarde: van elk model van corvette 1 wagen ( 6 dus in totaal) als je dan weet dat ze keuze hadden uit een ZR1 en een ron fellows C6 en ze pakken dan een cabrio C6 c-van 13 in een dozijn ... en de C5 van dienst was een schande voor onze reputatie een niet origineel lekijk paars cabrio gedrocht met gele vlammen op..en joekel van een spoiler en al het vuil van drie weken niet te kuisen....maar ..een goed vriendje van diene kloot die ons 4 uur op onze kaarten liet wachten ...

Nee echt..ik had het daar wel gezien... nu was het de kunst om vanonder deze massa uit te geraken ..want met 5 uur rijden voor de boeg kon ik niet wachten tot 8 uur tot dit circus zou voorbij zijn ...dus wij een half uur voordat de parade op gang ging komen , snel snel de vette vanonder de grond gaan halen en onze eigen parade geregeld....full show overal tussen de massa door...soms wel wat stress want de steegjes zijn daar op franse R4 maat gemaakt..en parkeren doen ze daar waar ze het denken....
            eindelijk weg...... nee voor mij hoeft het niet meer..als je dan ziet welke show audi daar dan gaf...een tent als een kasteel en catering en shutteldienst ...dat is de shit...en daar wil ik best voor betalen....
            ik had toch beter een R8 gekocht.....

Comment

Hahaha... so funny! Jullie hebben gewoon malchance gehad, meer niet!

Le Mans staat op nummer 1 in mijn to do-list als ik afgestuurd ben!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                't Was net de Le Mans Legends, live op Eurosport! Prachtig om zien! Ik wou zo hard dat ik daar zat, eigenlijk is zo'n weekendje wel 1 extra vakje tweede zit waard
                Vette ²²²
                Zalig om die oude karren over het circuit te zien rijden en regelmatig lekker oversturend door de bochten te zien gaan
                Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Wanneer is de start? 15 uur?

Comment

Correct.
                    Eurosport start met uitzenden om half 3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                      wij zijn dus idd ondertussen al terug thuis...niet echt onze dada

organisatie via de corvette club was om te lachen... toen we daar donderdag na de middag toekwamen aan het afgesloten corvette park stond daar een grote witte " lege" tent en een vrachtwagen met een panorama terras ( waar er maximum 50 man op kon denk ik ) niks te zuipen niks te bikken wc's gesloten....
                      dan wilden we even binnen de stands gaan ..maar wat bleek ...de kerel die onze kaarten had was er nog niet ... dus wij wachten ...en wachten ... tegen een uur of 7 is hij daar toegekomen.... en denk je dat diene dan een beetje stress zou hebben ...niks van rustig handjes schudden en kusjes uitdelen aan god weet wie allemaal ....
                      dan eindelijk binnen geraakt en op zoek naar eten ... zijn we daar aan een stand aan het aanschuiven is het daar na een half uur aan ons...zeggen ze daar doodleuk dat het eten op is en dat we kunnen bestellen maar dat het minstens nog een kwartier gaat duren vooraleer ze opnieuw aanleveren ...
                      wij weg naar een andere stand.... staan we daar ook weer een eeuwigheid te wachten ...komt daar ne kloot naar ons...jullie staan hier niet juist...vanachter aanschuiven......man man ...wij weg terug buiten ...daar hadden we op die camping een kot zien staan met pitta en andere shit... en daar stond geen volk...
                      daar iets genomen tussen een broodje dat vermoed ik al drie dagen in de regen had gelegen ....helft weggesmeten ... 20 € voor mij en de rangelove en niks waard...
                      dan nog maar wat op het "lege corvette" terrein naar de nachtelijke passages gaan kijken ( op zich was dat zo een beetje het enige leuke van die dag)
                      Om 11 uur gingen we in groep naar ons hoteletje koetsen... maar we moesten er niet teveel van verwachten volgens diegene die er vorig jaar al waren...
                      En idd na een dikke 20 kilometer daar aangekomen in "spookstad"...
                      Een hotel dat hitler nog bezet had en daarna niks meer aan gebeurd was.... kalk hing met scheuren van het plafond.... tapijt op de grond was niet meer te herkennen ...doucheafloop was meer een "kut met haar op "..papier op sommige plaatsen van de muur aan het komen...nachtmerrie...wc op de gang...toen ik de deur dichtdeed bleken ze "achter"die deur ook al een paar jaar niet meer te hebben gekuist... goed dat het al halféén was en dat ik stikmoe was of ik was daar toen al schuppes....
                      dan maar in dat vochtig aanvoelend bed gekropen ..en in slaap gevallen....( was daar wel doodstil dus dat was geen probleem)
                      S'morgens dan maar zeer voorzichtig mijn tanden gepoetst en een kattewasjes gedaan ( al goed dat ik de avond voordien een reppig stapeltje handdoeken had meegeript vanop de gang daarmee kon ik me toch een beetje droogwrijven..
                      dan het ontbijt...man man ... legertoestanden.. frans brood met een schepper konfituur op een bordje gekieperd... en als bij wonder hadden ze minikoffiekoeken ( lekker opgewarmd in de microgolfoven...)lekker!!!
                      Dan in colonne naar het corvette park...met de nog steeds lege tent en de gesloten wc's....
                      Dan maar weer binnen het circuit nog iets gaan zoeken ... maar wat bleek ..de rangelove had met zijne zemelkop zijne jas in de " kleerkast" van het spookhotel vergeten...en zijn kaart stak erin....
                      wij opnieuw naar kamp corvette achter een nieuwe kaart ( met veel schoon woorden mochten we even eentje "lenen" .)
                      Eindelijk binnen ...dorst..honger...al was ook deze fret weer niet echt te pruimen....nee echt hier zou ik geen 4 dagen rondlopen ...
                      dan maar snel de troepen samen geroepen om in groep naar het centrum van Le Mans af te zakken en onze wagens van een deftige parking te voorzien en een stukske deftig eten te zoeken ...
                      dat viel deze keer wel mee , parking onder et beruchte jacobin plein waar de parade zou samenkomen om te vertrekken... en eens we boven de grond kwamen al dadelijk een terras met voldoende plaats voor onze negenkoppige bende...perfect!
                      goeie steak bearnaise gestoken en eens goed kunnen drinken...meer moet ne mens nie hebben om gelukkig te zijn toch?
                      dan naar de voorbereiding van de parrade gaan zien met een paar supervette karren (gumper, citroen proto, spiker, gt40, slr........) dat was wel in orde.
                      vanop die lokatie moesten ze dan allemaal deftig verzamelen in een gesloten carpark waar we dank zij de voorzitter van de corvette club allemaal mee binnen konden glippen ( toch 1 voordeel voor de 300€ die ik die gast al had gegeven voor de geweldige parking binnen het circuit en de inkomkaarten voor mij en mijne maat ...de belofte dat we eventueel met de parade mee mochten doen was al lang vervlogen ..die plaatsen waren aan de "vriendjes "uitgedeeld.
                      nog zoiets waar ik het schijt van krijg..voorwaarden om mee mogen te doen was : nog nooit meegereden hebben..staat daar enen tussen met misschien al 8 stickers van die parade op zijn ruit.... tweede voorwaarde: van elk model van corvette 1 wagen ( 6 dus in totaal) als je dan weet dat ze keuze hadden uit een ZR1 en een ron fellows C6 en ze pakken dan een cabrio C6 c-van 13 in een dozijn ... en de C5 van dienst was een schande voor onze reputatie een niet origineel lekijk paars cabrio gedrocht met gele vlammen op..en joekel van een spoiler en al het vuil van drie weken niet te kuisen....maar ..een goed vriendje van diene kloot die ons 4 uur op onze kaarten liet wachten ...

Nee echt..ik had het daar wel gezien... nu was het de kunst om vanonder deze massa uit te geraken ..want met 5 uur rijden voor de boeg kon ik niet wachten tot 8 uur tot dit circus zou voorbij zijn ...dus wij een half uur voordat de parade op gang ging komen , snel snel de vette vanonder de grond gaan halen en onze eigen parade geregeld....full show overal tussen de massa door...soms wel wat stress want de steegjes zijn daar op franse R4 maat gemaakt..en parkeren doen ze daar waar ze het denken....
                      eindelijk weg...... nee voor mij hoeft het niet meer..als je dan ziet welke show audi daar dan gaf...een tent als een kasteel en catering en shutteldienst ...dat is de shit...en daar wil ik best voor betalen....
                      ik had toch beter een R8 gekocht.....
                      Mja, da's een anders verwachtingspatroon natuurlijk hé...

Als je nu naar daar trekt met de Vette volgeladen met bier, een partytent, vlees en een bbq, zo in convooi met een paar andere maten naar daar, u op de camping installeren, klaar voor 3 dagen autogekte, bier en slapeloze nachten, ... beleef je toch een schitterende 3 daagse als autoliefhebber?

Natuurlijk, als je daarheen gaat met beloftes over een weekend met alles erop en eraan, extra voordelen e.d., en dat wordt niet ingelost, ja da's kut natuurlijk...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                        Mja, da's een anders verwachtingspatroon natuurlijk hé...

Als je nu naar daar trekt met de Vette volgeladen met bier, een partytent, vlees en een bbq, zo in convooi met een paar andere maten naar daar, u op de camping installeren, klaar voor 3 dagen autogekte, bier en slapeloze nachten, ... beleef je toch een schitterende 3 daagse als autoliefhebber?
                        't Is te laat zeker om nu nog te vertrekken...

Boy, I wish I was there!!!

Voor mensen die geen Eurosport hebben: vanaf 14u50 op La Deux!

Comment

heb thread ni gelezen, maar hier livestream voor moest die er nog ni staan;
                          http://www.rtl.nl/(/sport/rtl_gp/lemans/nieuws/)/sport/rtl_gp/components/lemans/nieuws/2009/090612_le_mans_live_op_rtlgp_nl.xml
                          Waarschijnlijk weer net als vorig jaar tijdens het studere late opstaan

wooot ik tune net op tijd in!

Comment

Zalig, Audi n°3 bevestigt het cliché in de tweede ronde van de 24u en onderstuurt plat de bandenmuur in

Ze zullen lachen in dat team

Snelheidsvoorsdeel van de Peugeots is wel niet niks

Comment

Commentator dacht al dat de race voor nr.3 over was.
                              Ik denk dat deze nacht weer cruciaal gaat worden voor Peugeot vs Audi, ik duim alvast voor de Fransen

Comment

Kak, die radio lemans weigert hier weer dienst

Comment

Waarom ook rijders vanaf volgend jaar een coupé willen.

Comment

Jammer dat de peugot van pescarolo een wagen van vorig jaar blijkt te zijn, wel met enkele updates maar ook nog met de oude motor...
                                    Nu ja wel normaal natuurlijk maar het had leuker geweest als ze voor 1 keer met gelijkaardig materiaal zouden kunnen strijden. Eens zien wat die auto gaat geven tov de audi R10's en of hij zich wat gaat kunnen meten met de R15's.

Comment

En van mij mag toyota direct uit de formule 1 stappen en komen meedoen met de 24 uur, wat een prachtige wagen dat ze hadden met hun GT-ONE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk Berichten
                                        Kak, die radio lemans weigert hier weer dienst
                                        deze? http://www.radiolemans.com/ doet het hier prima en is praktisch perfect gesynct me de rtl livestream (dnno of ge die in belgie kunt ontvangen though, op autoblog is nog nen andere link ma die werkt hier ni).

Die R15 is wel botertje geil btw!

En terwijl ik aant typen was en ni aant kijken was is er een of ander team in ne peugeot gerede in de pits thank god for replays!

En dien is doorgerede en nu is heel zijn band en wielkast geburst over de weg -,-
                                        Last edited by ; 13/06/2009, 16:01.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FroFro Bekijk Berichten
                                          heb thread ni gelezen, maar hier livestream voor moest die er nog ni staan;
                                          http://www.rtl.nl/(/sport/rtl_gp/lemans/nieuws/)/sport/rtl_gp/components/lemans/nieuws/2009/090612_le_mans_live_op_rtlgp_nl.xml
                                          Waarschijnlijk weer net als vorig jaar tijdens het studere late opstaan

wooot ik tune net op tijd in!
                                          Ja, kom nu maar eens terug naar Willebroek en probeer het dan maar eens!

Comment

Working...
                                          X