Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Kut net gestopt met kijken om te gaan leren en ineens gebeurt er vanalles, iemand wat uitleg?
En alle live streams werken niet wegens te veel gebruikers, aaarrrrggghhh
Kut net gestopt met kijken om te gaan leren en ineens gebeurt er vanalles, iemand wat uitleg?
En alle live streams werken niet wegens te veel gebruikers, aaarrrrggghhh
Peugeot had getankt, reed weg, pesca reed er achterop in, peugeot stopte ni maar reed door, zijne band waar die geraakt is ging kapot, is van zijn band gerafeld, reed op zijn velg verder, heeft zowa zijne achterkant kapotgerede en de baan ligt vol rommel -,-
Le Mans staat op nummer 1 in mijn to do-list als ik afgestuurd ben!
Zeker doen.
Ik heb het 3x gedaan.
Weliswaar 3x 24h voor moto's (WK Endurance).
Bende maten, de camionette volgeladen met bier,tenten & slaapzakken & wij met de moto.
De sfeer is daar méga. En veel zal die wel niet verschillen met de 24H voor wagens!!
Peugeot van Lamy staat in de pits en krijgt teken om te vertrekken, net als hij wegrijdt (ter hoogte van de volgende pitbox) komt de Pescarolo Peugeot aan en rijdt aan die bitbox in. De Peugeot krijgt dus een tik op z'n linkerachterwiel.
Nog voordat hij aan de Dunlop-bridge is, is de band lek. Op het stuk tss 1ste en 2de chicane op Hunandières springt de band in stukken en trekt vanalles kapot ==> carbon op de rechte lijn ==> safetycar uit
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Peugeot had getankt, reed weg, pesca reed er achterop in, peugeot stopte ni maar reed door, zijne band waar die geraakt is ging kapot, is van zijn band gerafeld, reed op zijn velg verder, heeft zowa zijne achterkant kapotgerede en de baan ligt vol rommel -,-
Peugeot van Lamy staat in de pits en krijgt teken om te vertrekken, net als hij wegrijdt (ter hoogte van de volgende pitbox) komt de Pescarolo Peugeot aan en rijdt aan die bitbox in. De Peugeot krijgt dus een tik op z'n linkerachterwiel.
Nog voordat hij aan de Dunlop-bridge is, is de band lek. Op het stuk tss 1ste en 2de chicane op Hunandières springt de band in stukken en trekt vanalles kapot ==> carbon op de rechte lijn ==> safetycar uit
Ik stream 24h lang, gewoon omdat het kan :')
Kga wel nu douchen en dan ff beginne studere, nog niks gedaan vandaag. En om mijn niet-studeren van vandaag te compenseren ga ik tot ff in de nacht door. Ondertusse af en toe es kijke en de radio stream wel fulltime (behalve tijdens het slapen :p) late opstaan zoda ik snel kan gaan kijken als ze hun stem verheffen :p
Comment