niemand heeft mijn peugeot vraag beantwoord :p
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
24H van Le Mans 2009
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door FroFro Bekijk Berichtenhoe zit da nu eigelijk me die 2 peugeot teams? waarom 2? :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk BerichtenEr zijn toch ook meerdere Ferrari teams, of Porsche, of Audi?En ge hebt idd veel teams die me ferrari's rijden, maar da zijn compleet andere teams he. Peugeot heeft gewoon 2 teams, ze kunnen toch evegoed me 1 team rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FroFro Bekijk BerichtenJama, ksnap ni waarom da tweede team dan zo pissed waren terwijl ze eigelijk hetzelfde team als de winnaars warenEn ge hebt idd veel teams die me ferrari's rijden, maar da zijn compleet andere teams he. Peugeot heeft gewoon 2 teams, ze kunnen toch evegoed me 1 team rijden.
Waarom 3 fabrieksteams: het zijn 24 uren dat je moet racen, dus veel tijd dat er iets kan mis gaan (niet noodzakelijk door technisch defect) en dan is het niet verstandig om te wedden op 1 paard.
Waarom de nummer 2 'kwaad' zijn? Tot vroeg in de ochtend is audi blijven dreigen, maar die zijn dan door technische problemen een paar ronden achteruit gezet. Gedurende de nacht had de 908 nummer 8 (dus de tweede plaats) heel de nacht uitstekende rondetijden gedraaid om uit de greep van de audi te blijven en was daardoor dicht bij de leider gekomen. Toen de audi out was, heeft de teamleiding gezegd dat ze niet meer mochten jagen op de 908 nummer 9 (de eerste plaats dus) en was al de moeite van 's nachts eigenlijk voor 'niets' geweest. Plus ook dat de nummer 8 een volledig Frans team was en die graag hun auto met hun merk op de eerste plaats hadden gezien.
Maar bon, mijn favoriet automerk heeft gewonnen op de zowat belangrijkste autorace van het jaar dus mijn dag is goed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk BerichtenEr waren eigenlijk 4 peugeots: 3 fabrieksteams en 1 bij Pescarolo. Die laatste is een harde dood gestorven tegen de vangrail.
Waarom 3 fabrieksteams: het zijn 24 uren dat je moet racen, dus veel tijd dat er iets kan mis gaan (niet noodzakelijk door technisch defect) en dan is het niet verstandig om te wedden op 1 paard.
Waarom de nummer 2 'kwaad' zijn? Tot vroeg in de ochtend is audi blijven dreigen, maar die zijn dan door technische problemen een paar ronden achteruit gezet. Gedurende de nacht had de 908 nummer 8 (dus de tweede plaats) heel de nacht uitstekende rondetijden gedraaid om uit de greep van de audi te blijven en was daardoor dicht bij de leider gekomen. Toen de audi out was, heeft de teamleiding gezegd dat ze niet meer mochten jagen op de 908 nummer 9 (de eerste plaats dus) en was al de moeite van 's nachts eigenlijk voor 'niets' geweest. Plus ook dat de nummer 8 een volledig Frans team was en die graag hun auto met hun merk op de eerste plaats hadden gezien.
Maar bon, mijn favoriet automerk heeft gewonnen op de zowat belangrijkste autorace van het jaar dus mijn dag is goed
Comment
-
Ik heb wat fotootjes getrokken, het was MACHTIG!!
Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!
Helaas heb'k geen superkodak, dus voor de kunstwerkjes moet je elders kijken.
Ik heb jammergenoeg de hoogtepunten gemist, had nl geen TV of herhalingen op de grote schermen. Is er een link naar de hoogtepunten?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
Briljant evenement
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk BerichtenIk heb jammergenoeg de hoogtepunten gemist, had nl geen TV of herhalingen op de grote schermen. Is er een link naar de hoogtepunten?
Comment
-
Nieuwe wall:
Lekkere foto's (op wallpaperformaat) te vinden op http://auto-racing.speedtv.com/artic...nd-wallpapers/
Comment
Comment