Mededeling

Collapse
No announcement yet.

24H van Le Mans 2009

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• niemand heeft mijn peugeot vraag beantwoord :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FroFro Bekijk Berichten
      hoe zit da nu eigelijk me die 2 peugeot teams? waarom 2? :p
      Er zijn toch ook meerdere Ferrari teams, of Porsche, of Audi?

Comment

• Ik heb heel de 24H van Lemans opgenomen op mijn digicorder
        Zou je dat via dat machien op PC kunnen zetten?

Comment

• Nee .

Comment

• jawel, op analoog niveau. Gewoon zorgen dat je een video-in hebt op je pc (of een Pinnacle Dazzle aanschaffen), aansluiten via scart, pc op record, digicorder op play en 24h wachten

Comment

• Ja. Leuk. Ach ja, spijtig.

Ik heb het niet opgenomen met de bedoeling dat op cd te zetten, maar ik had verwacht dat ik niks meer ging kunnen kijken. Nu kon ik alsnog het einde zien, dus heb ik die 24H voor niks opgenomen.

Digibox

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                Er zijn toch ook meerdere Ferrari teams, of Porsche, of Audi?
                Jama, ksnap ni waarom da tweede team dan zo pissed waren terwijl ze eigelijk hetzelfde team als de winnaars waren En ge hebt idd veel teams die me ferrari's rijden, maar da zijn compleet andere teams he. Peugeot heeft gewoon 2 teams, ze kunnen toch evegoed me 1 team rijden.

Comment

• Schitterende overwinning voor Peugeot! Deed me terugdenken aan de overwinning in de 24h van Spa in 1999 waar ze 1-2-3 reden met de Peugeot 306 en de eerste Peugeot maar op 3 cylinders rondreed op het einde.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FroFro Bekijk Berichten
                    Jama, ksnap ni waarom da tweede team dan zo pissed waren terwijl ze eigelijk hetzelfde team als de winnaars waren En ge hebt idd veel teams die me ferrari's rijden, maar da zijn compleet andere teams he. Peugeot heeft gewoon 2 teams, ze kunnen toch evegoed me 1 team rijden.
                    Er waren eigenlijk 4 peugeots: 3 fabrieksteams en 1 bij Pescarolo. Die laatste is een harde dood gestorven tegen de vangrail.

Waarom 3 fabrieksteams: het zijn 24 uren dat je moet racen, dus veel tijd dat er iets kan mis gaan (niet noodzakelijk door technisch defect) en dan is het niet verstandig om te wedden op 1 paard.
                    Waarom de nummer 2 'kwaad' zijn? Tot vroeg in de ochtend is audi blijven dreigen, maar die zijn dan door technische problemen een paar ronden achteruit gezet. Gedurende de nacht had de 908 nummer 8 (dus de tweede plaats) heel de nacht uitstekende rondetijden gedraaid om uit de greep van de audi te blijven en was daardoor dicht bij de leider gekomen. Toen de audi out was, heeft de teamleiding gezegd dat ze niet meer mochten jagen op de 908 nummer 9 (de eerste plaats dus) en was al de moeite van 's nachts eigenlijk voor 'niets' geweest. Plus ook dat de nummer 8 een volledig Frans team was en die graag hun auto met hun merk op de eerste plaats hadden gezien.
                    Maar bon, mijn favoriet automerk heeft gewonnen op de zowat belangrijkste autorace van het jaar dus mijn dag is goed
                    www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                      Er waren eigenlijk 4 peugeots: 3 fabrieksteams en 1 bij Pescarolo. Die laatste is een harde dood gestorven tegen de vangrail.

Waarom 3 fabrieksteams: het zijn 24 uren dat je moet racen, dus veel tijd dat er iets kan mis gaan (niet noodzakelijk door technisch defect) en dan is het niet verstandig om te wedden op 1 paard.
                      Waarom de nummer 2 'kwaad' zijn? Tot vroeg in de ochtend is audi blijven dreigen, maar die zijn dan door technische problemen een paar ronden achteruit gezet. Gedurende de nacht had de 908 nummer 8 (dus de tweede plaats) heel de nacht uitstekende rondetijden gedraaid om uit de greep van de audi te blijven en was daardoor dicht bij de leider gekomen. Toen de audi out was, heeft de teamleiding gezegd dat ze niet meer mochten jagen op de 908 nummer 9 (de eerste plaats dus) en was al de moeite van 's nachts eigenlijk voor 'niets' geweest. Plus ook dat de nummer 8 een volledig Frans team was en die graag hun auto met hun merk op de eerste plaats hadden gezien.
                      Maar bon, mijn favoriet automerk heeft gewonnen op de zowat belangrijkste autorace van het jaar dus mijn dag is goed
                      Ow, ty =) Ik had er ni bij stilgestaan da elke auto 1 team was. Ik dacht da de 3 auto's die samen over de finish reden allemaal van de tweede ploeg waren. Stom :')

Comment

• Audi eindelijk onttroont.
                        Mooie beelden eigenlijk nog van de Peugeots dat laatste half uur

Mooi afscheid van de C6 R en de Aston's in die Gulf kleuren waren prachtig.

Comment

• Ik heb wat fotootjes getrokken, het was MACHTIG!!

Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!

Helaas heb'k geen superkodak, dus voor de kunstwerkjes moet je elders kijken.

Ik heb jammergenoeg de hoogtepunten gemist, had nl geen TV of herhalingen op de grote schermen. Is er een link naar de hoogtepunten?

Comment

• Twas idd zalig toeven daar... wel véél te warm!

Comment

• en de eerste steken komen al binnen:

www.peugeotforum.be

Comment

• vette foto's

maar deze is über zalig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
                                  Ik heb wat fotootjes getrokken, het was MACHTIG!!

Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!
                                  Die campingbeelden

Briljant evenement

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten
                                    Ik heb jammergenoeg de hoogtepunten gemist, had nl geen TV of herhalingen op de grote schermen. Is er een link naar de hoogtepunten?
                                    Op autoblog staan de hoogtepunten in een artikel: http://www.autoblog.nl/archive/2009/...udi-op-le-mans

Comment

• Wow Wotr, ik wist niet dat je ging! Vet!

Tips voor mensen die nog nooit geweest zijn?

Comment

• Nieuwe wall:

Lekkere foto's (op wallpaperformaat) te vinden op http://auto-racing.speedtv.com/artic...nd-wallpapers/

Comment

• Le Mans camping

Comment

Working...
                                          X