Oorspronkelijk geplaatst door FroFro
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
24H van Le Mans 2009
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door FroFro Bekijk Berichtennetjes, wanneer heb jij tickets gekocht en wat heeft alles je gekost als ik vragen mag? (kga volgend jaar zelf)
Er zijn er ook die gewoon op straat parkeerden, en ook zonder tickets geraak je rond het circuit, als je tenminste geen controleposten tegenkomt.
Ik heb de tickets half mei besteld dacht ik.
Maar't was de moeite
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk Berichten't Is wel wat prijzig: een €60 voor de toegang en per campeerplaats (te delen over het aantal vrienden) een €50 gok ik; telkens voor de hele week (ik ging enkel het weekend). Eten en vooral drank ginder zijn pokkeduur (€4.40 voor een pintje) en dan is er natuurlijk nog je diesel en peage.
Er zijn er ook die gewoon op straat parkeerden, en ook zonder tickets geraak je rond het circuit, als je tenminste geen controleposten tegenkomt.
Ik heb de tickets half mei besteld dacht ik.
Maar't was de moeite
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FroFro Bekijk BerichtenOeh, das minder dan gedacht En pintjes, sjah, in nen auto passen genoeg kratjes e ^^
Oorspronkelijk geplaatst door Septentrio Bekijk BerichtenWij zaten ook op pincenardière... wel een stevig stukje wandelen naar de ingang van het circuit... de porsche bocht ligt wel vlakbij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenIk heb heel de 24H van Lemans opgenomen op mijn digicorder
Zou je dat via dat machien op PC kunnen zetten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sam-051- Bekijk Berichtenvette foto's
maar deze is über zalig
Comment
Comment