Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Pincenardière oorspronkelijk (een vd laatste mogelijkheden), maar die zat al vol toen we toekwamen, en ze hebben ons toen vlak naast de piste op een extra weide geplaatst. We konden dus ontbijten met zicht op de wagens die net uit het lange rechte stuk kwamen
netjes, wanneer heb jij tickets gekocht en wat heeft alles je gekost als ik vragen mag? (kga volgend jaar zelf)
't Is wel wat prijzig: een €60 voor de toegang en per campeerplaats (te delen over het aantal vrienden) een €50 gok ik; telkens voor de hele week (ik ging enkel het weekend). Eten en vooral drank ginder zijn pokkeduur (€4.40 voor een pintje) en dan is er natuurlijk nog je diesel en peage.
Er zijn er ook die gewoon op straat parkeerden, en ook zonder tickets geraak je rond het circuit, als je tenminste geen controleposten tegenkomt.
't Is wel wat prijzig: een €60 voor de toegang en per campeerplaats (te delen over het aantal vrienden) een €50 gok ik; telkens voor de hele week (ik ging enkel het weekend). Eten en vooral drank ginder zijn pokkeduur (€4.40 voor een pintje) en dan is er natuurlijk nog je diesel en peage.
Er zijn er ook die gewoon op straat parkeerden, en ook zonder tickets geraak je rond het circuit, als je tenminste geen controleposten tegenkomt.
Ik heb de tickets half mei besteld dacht ik.
Maar't was de moeite
Oeh, das minder dan gedacht En pintjes, sjah, in nen auto passen genoeg kratjes e ^^
Comment