Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Duitsland 2009

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Sutil<=>Raikkonen: Raceincident, Sutil wou er nog voor springen en Raikkonen had het niet verwacht en kon er ook weinig aan doen.

Verder was het een belachelijke schijnvertoning van Brawn tov Barrichello. Ze hadden het al verkloot na zijn 1e stop door hem verder achter Massa te laten rijden, het was veel beter geweest hem binnen te halen en gewoon wat benzine bij te doen (zonder banden te wisselen)zodat hij achter Webber (of misschien zelfs nog ervoor) de baan op kwam en wat langer kon doorrijden.

Endan nog het blijven staan op een 3stop, dat was echt het toppunt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
      Webber is gewonnen
      Met dank om nog geprobeerd te hebben de verrassing te verbrodden. (heb je post gelukkig niet meer gezien)

Vond 't een saaie race.

F1 is echt niet meer wat 't geweest is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        Met dank om nog geprobeerd te hebben de verrassing te verbrodden. (heb je post gelukkig niet meer gezien)

Vond 't een saaie race.

F1 is echt niet meer wat 't geweest is.
        Om maar te zeggen dat het je eigen schuld was geweest als je teruggekomen was om die post te lezen.

Comment

Ik ben na ongeveer 15 ronden half ingedut, en zo tussen wakker en slaap blijven hangen terwijl ik de race volgde.

Man, F1 is saai.

Comment

Eigenlijk ben ik voorstander van sprintraces in de F1

2 races van 20 ronden zou ideaal zijn.

Comment

Pff, Ik heb het jammer genoeg ook gemist en niet opgepakt.

Was het echt zo saai zoals sommigen hier beweren?!?

Die samenvattingsfilmpjes op formula1.com blijven gelukkig wel de moeite

Comment

De inhaalmanoeuvres die er waren waren niet echt heel spannend te noemen en kwamen vooral van de Brawn GP's en voor de rest was het weeral beslist in de pits. Geen grand cru dus. De beloofde regen had veel goedgemaakt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk Berichten
                  Pff, Ik heb het jammer genoeg ook gemist en niet opgepakt.

Was het echt zo saai zoals sommigen hier beweren?!?

Die samenvattingsfilmpjes op formula1.com blijven gelukkig wel de moeite
                  Nee ik vond de race echt niet zo saai. Het was interessant om de red bulls zo te zien terugslaan. en volgens mij kunnen ze in hongarije minstens een gelijkwaardige auto hebben als brawn gp. het probleem ligt denk ik niet alleen bij de temperatuur in de banden bij hen.

Comment

Zoals ze tegenwoordig straffen uitdelen vind ik echt flauw , ze zijn wel aan het racen hoor maar de meesten willen dat ze niks proberen en als treintjes achter elkaar rijden .
                    Inhalen is zogoed als onmogelijk dus een tik hoort er wel bij zolang je de andere niet van de baan ramt
                    Webber heeft in mijn ogen geen straf verdient moest hij barichello in de muur rammen dan wel
                    En dat van Raikkonen ook niet . Je gaat niet verwachten dat ze voor het minste getik straffen gaan uitdelen.

Comment

Working...
                    X