Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Hongarije 2009

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Atlas Bekijk Berichten
    Wat mij ook opviel is hij slecht de Brawns waren. Dit zou normaal hun terrein moeten zijn
    Ik gok dat zij morgen op een speciale strategie zullen staan. Ik denk dat ze er vanuit gingen dat ze toch niet voor de pole konden gaan en dus vast gingen zitten achter de Red Bulls in ieder geval en misschien gaan zij morgen dus heel zwaar van start op de harde banden en zingen ze het die eerste stint uit tot iets over halfweg koers en doen ze dan met de zachte banden de rest van de koers uit (omdat ze daar zo zuinig op zijn) en sparen ze zo 1 of misschien wel 2 pitstops uit.

Comment

Comment

Geluk gehad

Hoe zit het nu eigenlijk met de race als hij morgen niet aan de start kan verschijnen? Mag een derde coureur zijn plaats innemen en als hij die plaats überhaupt mag innemen, mag hij dan als tiende starten of moet hij helemaal achteraan starten?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
          Geluk gehad

Hoe zit het nu eigenlijk met de race als hij morgen niet aan de start kan verschijnen? Mag een derde coureur zijn plaats innemen en als hij die plaats überhaupt mag innemen, mag hij dan als tiende starten of moet hij helemaal achteraan starten?
          Als er een 3e mag rijden zal die toch uit de pits vertrekken denk ik. Je kan toch niet iemand anders zijn kwalificatietijd nemen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door the Saint Bekijk Berichten
            Ben niet zeker of hij bij bewustzijn was,
            als je 't filmpje bekijkt; zie je na de tik van Barrichello's auto-onderdeel geen enkele beweging meer aan het stuur.
            Ik had het 1 keer gezien voor ik mijn reactie plaatste.

Maar ik denk wel dat hij geremd heeft, zie de remsporen
            Maar nadat hij de muur inging, bleef z'n gaspedaal ingedrukt als je dat zo hoort.

Hopelijk komt alles in orde. Als dat stuk door z'n vizier was gevlogen en niet de helm zelf

Alonso dus op pole, al wist hij het pas laat.
            Zou mooi zijn als hij zijn seizoenseinde van vorig jaar nog eens kan overdoen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
              Ik had het 1 keer gezien voor ik mijn reactie plaatste.

Maar ik denk wel dat hij geremd heeft, zie de remsporen
              Maar nadat hij de muur inging, bleef z'n gaspedaal ingedrukt als je dat zo hoort.

Hopelijk komt alles in orde. Als dat stuk door z'n vizier was gevlogen en niet de helm zelf

Alonso dus op pole, al wist hij het pas laat.
              Zou mooi zijn als hij zijn seizoenseinde van vorig jaar nog eens kan overdoen.
              Die remsporen stonden er toch al voor hij het ongeluk voorhad

Comment

Die remsporen waren van hem zu.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                  Die remsporen stonden er toch al voor hij het ongeluk voorhad
                  Er stonden inderdaad al remsporen op de baan zelf, maar het zijn de remsporen van Massa op die uitloopstrook

Comment

Ge ziet zijn banden toch blokkeren op de onboard beelden..

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                    cc

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                      Er stonden inderdaad al remsporen op de baan zelf, maar het zijn de remsporen van Massa op die uitloopstrook
                      zelfs op het stukje gras aan de binnenkant van die bocht, waar hij over is gegaan stonden twee sporen in het verlengde van de remsporen op de tarmac...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rscalex Bekijk Berichten
                        Die heeft chance gehad...

Comment

Wat gaan ze nu met de Brawns doen?
                          Hopelijk kijken de stewards die wagens eens helemaal na.

Badoer of Gene mag dan morgen rijden?

Comment

HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Volgens hln mag er geen vervanger rijden, klopt dat?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rscalex Bekijk Berichten
                              Volgens hln mag er geen vervanger rijden, klopt dat?
                              idd, ik denk het ook niet..
                              als er een vervanger komt dan zou het Badoer of Gene moeten zijn, tenzij ze Schumacher nog uit hun hoed zouden toveren..
                              maar in ieder geval heeft deze persoon zich gekwalificeerd voor de race, dus mag ie ook niet starten in de race..
                              en dat zou zowieso niet zo slim zijn denk ik, zonder ook maar 1 rondje te rijden iemand aan de start zetten..

Comment

Heb de beelden nogmaals bekeken, en check de telemetrie van de wagen! Na de impact van dat stuk duwt Massa het rempedaal in EN houdt het gas volledig ingedrukt. (volledig rode en groene balk)
                                Dit verklaart de uitleg van Coulthard (en Jordan) dat precies alleen de voorwielen remden en er dus een remprobleem zou geweest zijn...
                                Last edited by Jerry; 25/07/2009, 21:30.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk Berichten
                                  Heb de beelden nogmaals bekeken, en check de telemetrie van de wagen! Na de impact van dat stuk duwt Massa het rempedaal in EN houdt het gas volledig ingedrukt. (volledig rode en groene balk)
                                  Dit verklaart de uitleg van Coulthard (en Jordan) dat precies alleen de voorwielen remden en er dus een remprobleem zou geweest zijn...
                                  Inderdaad geeft gas en remt tegelijk.

Comment

Er mag morgen niemand anders starten. Je moet deelnemen aan de kwalificatie om te mogen racen.
                                    Krijg hier net het bericht dat, itt eerdere berichten, massa in levensgevaar zou verkeren....
                                    '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                    '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                    '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                    '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                    '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                    '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                    '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                    '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                    '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                                      Er mag morgen niemand anders starten. Je moet deelnemen aan de kwalificatie om te mogen racen.
                                      Krijg hier net het bericht dat, itt eerdere berichten, massa in levensgevaar zou verkeren....
                                      't bericht wordt op verschillende plaatsen, waaronder gva.be, bevestigd. Toestand na operatie ernstig en levensbedreigend. Hij wordt kunstmatig beademd. Hopelijk komt hij er goed uit...
                                      '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                      '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                      '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                      '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                      '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                      '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                      '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                      '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                      '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Felipe, hou u sterk, kerel
                                        Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

jawadde

Comment

Working...
                                          X