Verder dan P4 was Alonso niet geraakt denk ik. Goed voor Button, dat is toch weer een puntje extra..
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van Hongarije 2009
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP Bekijk BerichtenVerder dan P4 was Alonso niet geraakt denk ik. Goed voor Button, dat is toch weer een puntje extra..
De pitstopteams hebben toch fouten gemaakt. Ook bij Red Bull, Webber rijdt daar bijna achterin op Raikkonen Zou Webber geen straf krijgen? Raikkonen moest duidelijk uitwijken naar de pitmuur.
Webber rijdt met het mes tussen de tanden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenWebber rijdt met het mes tussen de tanden.
Hij heeft Raikkonen niet geraakt, en hij heeft er geen voordeel uit gehaald. Het is imo niet nodig om hem daarvoor te straffen..
Comment
-
Zalige race, zeker voor de Hongaro ring...
Veel mooie moves gezien ook veel domme moves
De heropstanding van Hamilton
Ook mooi gereden van Glock en Rosberg...
Spijtig voor Vettel en Alonso
Maar toch HAMILTON!!!!!!!!!!!!!!
Zalig dat die auto eindelijk op punt staat, al zal dat op de snellere circuits weeral veel minder zijn
Comment
-
Telkens als ik die foto zie met Massa zijn helm nogop doet me dat denken aan de helm van Senna. Die was ook langs boven geraakt alleen is bij Senna die stuurstang door het vizier gegaan. Dat stukje had maar een paar centimeter lager moeten terecht komen en het was gedaan geweest met Massa
Comment
-
Raikkonen wordt niet bestraft want de stewards vinden het een race-incident.
Red Bull krijgt een waarschuwing voor het te vroeg wegsturen van Webber.
Renault mag aan de volgende race (in Valencia) niet deelnemen wegens de gevaarlijke situatie met het loskomen van het wiel. Ze mochten Renault wel straffen maar dit vind ik wel een zeer zware straf Renault gaat hiertegen in beroep.
Comment
-
Ik hoop dat die eikel van een Flavio niet mag meeracen volgende race...
Gdv, Piquet vliegt de laan uit, maar om al 10 ronden vooor het einde te vertrekken, dat vind ik er zwaar over...
Benieuwd of die dat ook had gedaan als Alonso buiten de punten reed...
Ben trouwens benieuwd wat die eikel en z'n teampje nog waard gaan zijn als Alonso bij Ferrari zit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door azerty Bekijk BerichtenZe mochten Renault wel straffen maar dit vind ik wel een zeer zware straf
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk BerichtenTelkens als ik die foto zie met Massa zijn helm nogop doet me dat denken aan de helm van Senna. Die was ook langs boven geraakt alleen is bij Senna die stuurstang door het vizier gegaan. Dat stukje had maar een paar centimeter lager moeten terecht komen en het was gedaan geweest met Massa
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenStaat die foto ergens online? Heb het daarnet in een vlucht gezien op TV maar twas al weg
Comment
-
Kimi heeft nogal een gevaarlijk maneuver bij de start gedaan tov Hamilton waar hij daarna Vettel raakte, waardoor deze de race moest staken. Géén straf voor Ferrari hiervoor?
Alonso gestraft omdat iemand zijn wiel niet vastgemaakt heeft! Hierdoor moet hij zijn thuis grandprix afzeggen?
Hoe gaan die 'Spaanse' fan's die al een duur ticket gekocht hebben reageren tov de FIA dat hij niet de GP van Spanje mag rijden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTX Bekijk BerichtenTelkens als ik die foto zie met Massa zijn helm nogop doet me dat denken aan de helm van Senna. Die was ook langs boven geraakt alleen is bij Senna die stuurstang door het vizier gegaan. Dat stukje had maar een paar centimeter lager moeten terecht komen en het was gedaan geweest met Massa
Comment
-
Senna was 34 years old at the time of his death. What had likely happened was that the right front wheel had shot up after impact like a catapult and entered the cockpit area where Senna was sitting.[citation needed] It struck the right frontal area of his helmet, and the violence of the wheel’s impact pushed his head back against the headrest, causing fatal skull fractures.[citation needed] A piece of upright attached to the wheel had partially penetrated his helmet and caused a trauma to his head.[citation needed] In addition, it appeared that a jagged piece of the upright assembly had penetrated the helmet visor just above his right eye.[citation needed] Any one of the three injuries would probably have killed him.[2]
Comment
Comment