Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van Hongarije 2009
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP Bekijk BerichtenRenault wordt geschorst omdat de pitcrew Alonso heeft laten gaan terwijl ze wisten dat het wiel niet vast zat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk BerichtenRenault moet gestraft worden!! Niet Alonso. Kunnen ze dan gewoon niet de punten laten vallen dat ze normaal gezien halen in de constructeurskampioenschap?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenA piece of upright is niet per definitie de stuurstang. De stuurstang is wel de oorzaak geweest van de crash.
De oorzaak is volgens mij nog steeds de slechte aerodynamica, kar raakte de grond en schoof daardoor rechtdoor en daardoor kost die niet meer sturen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenAchja?
De oorzaak is volgens mij nog steeds de slechte aerodynamica, kar raakte de grond en schoof daardoor rechtdoor en daardoor kost die niet meer sturen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP Bekijk BerichtenDat gaan ze erg vinden, 13 puntjes..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP Bekijk BerichtenEr zit een zwak punt in uw redenering.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenDie volgens mij heb ik uit m'n bron, een documentaire van een uur waarin ze elke milliseconden van voor, tijdens en na de crash blootleggen op NGC
To many within the F1 world including some drivers of that era who had raced at Imola, the conclusions drawn from low tyre pressure as a cause of the accident seem implausible. Telemetry recorded that Senna took the bend at 306 km/h (190 mph) on lap 6 with cold tyres. The information released in the trial stated that Senna started the race with 86 litres of fuel and had planned a two stop race strategy, one fewer than Schumacher, who started the race lighter on a 3 stop strategy. The theory that low tyre pressure caused the crash was defeated in court when Stefano Stefanini, head of Bologna's traffic accident unit, testified that Senna, with a heavier car than Michael Schumacher and Damon Hill, recorded a time of 1.24.887 on the sixth lap, Senna's only lap at race speed and the 3rd fastest lap of the race. Michele Alboreto and other drivers of the era claimed that given Senna's lap time, his tyres would have been at race temperature by the 7th lap and could not have been a factor in the crash.
wikipedia vs. TCT 2-0
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP Bekijk BerichtenValencia is de GP van Europa..
Comment
-
Wat een zalige race. Gans het kampioenschap ligt weer open.
Brawns laten het afweten maar blijven puntjes pakken, Red Bulls blijven sterk maar krijgen nu het gezelschap van de 'grote' jongens...
Alonso/Renault Amateurs
Hoe lang duurt het om te herstellen van een schedelbreuk?
Is volgens mij langer dan 4 weken.
Comment
Comment