Oorspronkelijk geplaatst door Thomaz`
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2009 Total 24 Hours of Spa
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk BerichtenTja, zo'n GT1 kost enorm veel geld om aan te kopen en rijdende te houden en dat in deze tijden Volgend jaar zal het hopelijk een stuk beter zijn.
Daar is toch nog geen zekerheid over? Ik heb speculaties gehoord dat de organisatie ook plannen had om die afzonderlijk te laten rijden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenWat een topweekendje weer! Heb me weer belachelijk goed geamuseerd aan de randen van het mooiste circuit van de wereld!
Jammer dat het weer op zaterdag wat tegenzat, desalniettemin een schitterende zonsondergang gezien met op de voorgrond een uiterst spannende en mooie race!
Jammer van de Maserati's, ik hoopte op een zesde overwinning voor vdPoele, maar 't zal voor volgend jaar zijn. De R8 was voor mij de grootste verrassing van de race! Die liep werkelijk als een Zwitsers uurwerk! Zelfs tot op enkele minuten van de finish zag en klonk deze wagen nog altijd even fris als in het begin van de race... Knappe machine!
Weet iemand door welke reden de twee Alpina's zijn uitgevallen?
En heeft iemand foto's van die Murcielago GT1 voor volgend jaar? Die heb ik blijkbaar over het hoofd gezien in de paddocks.
Foto's volgen later.
De tweede ergens in de voormiddag, reden ken ik niet precies.
Brute sound trouwens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thomaz` Bekijk BerichtenInderdaad, dat is het spijtige eraan
Daar is toch nog geen zekerheid over? Ik heb speculaties gehoord dat de organisatie ook plannen had om die afzonderlijk te laten rijden?
Denk niet dat dat er door komt, veel teams zullen er geen voorstander van zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk BerichtenDie Stéphane Ratel wil dat, heeft ook al de 24u van Zolder om zeep geholpen de afgelopen 2 jaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk BerichtenDie Stéphane Ratel wil dat, heeft ook al de 24u van Zolder om zeep geholpen de afgelopen 2 jaar
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenNormaal gezien blijft de 24u toch op de agende van FIA GT hé?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenNormaal gezien blijft de 24u toch op de agende van FIA GT hé?
Madness idd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk BerichtenHeb trouwens ook gewoon 2 dagen gratis geparkeerd in Francorchamps "centrum" ipv 16 euro parking te betalen.
Oorspronkelijk geplaatst door _Mill_ Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thomaz` Bekijk Berichtenwaarschijnlijk dan in een hotel geslapen?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thomaz` Bekijk BerichtenIk hoop het ook, wie gaat er anders nog afzakken naar daar, dan hebben ze nog wat minder bezoekers. Dit jaar was er al verschrikkelijk weinig volk ten opzichte van vorig jaar.
Ja, maar die ene persoon blijkbaar die wilt de GT1's na de 24h laten rijden. Madness als je het mij vraagt.
blauw: Dan had ik dat toch goed gelezen in de laatste Autonews. Dat lijkt me een belachelijk idee! Waarom zou hij dat willen doen? Is het dan ook hij die de 24u wil voorbehouden voor GT3's enzo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F430 Bekijk BerichtenHeb trouwens ook gewoon 2 dagen gratis geparkeerd in Francorchamps "centrum" ipv 16 euro parking te betalen.
Comment
Comment