Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2009 Total 24 Hours of Spa
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door JoriS1 Bekijk BerichtenEen echte koers met een deftig startveld? Met deftig startveld bedoel ik dan niet zo zeer een handvol technologisch zo ver ontwikkelde auto's dat ze in absoluut niets meer lijken op klantenversies maar een startveld met meer als 100 starters en waarin plaats is voor verrassende auto's (bv een dacia logan die komt meestrijden voor een overwinning in de klasse)
In rally is het juist het zelfde. Je gaat het grote publiek niet trekken voor een reeks 106-en en C2's... Het grote publiek komt, als er dikke wagens starten!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenSome of my pics:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenNee bedankt! Volgens mij trekken een hele reeks super GT's nog altijd meer toeschouwers dan een reeks opgepepte alledaagse karren. Of waarom denk je dat men er in Francorchamps in 2001 voor koos om over te stappen van 24u voor Touringcars naar 24u voor GT's...?
In rally is het juist het zelfde. Je gaat het grote publiek niet trekken voor een reeks 106-en en C2's... Het grote publiek komt, als er dikke wagens starten!
Dat waren gewoon toerwagens zo als er nu in het WTCC,BTCC rondrijden.
Ik zie nu veel minder volk als in die tijd!!!Nissan QQ driver.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jurbe Bekijk BerichtenVroeger kwam er veel meer volk op af .
Ik zie nu veel minder volk als in die tijd!!!
Heeft ook veel te maken met de organisatie, en de marketing van het event.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jurbe Bekijk BerichtenVroeger kwam er veel meer volk op af .
Ik zie nu veel minder volk als in die tijd!!!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thomaz` Bekijk BerichtenWtf was dat met die tractoren op het circuit? Of is dit nog steeds een uitloopsel van hun staking in Brussel van een tijdje terug?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenNee bedankt! Volgens mij trekken een hele reeks super GT's nog altijd meer toeschouwers dan een reeks opgepepte alledaagse karren. Of waarom denk je dat men er in Francorchamps in 2001 voor koos om over te stappen van 24u voor Touringcars naar 24u voor GT's...?
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk BerichtenDenk niet dat dat alleen te maken heeft met hetgeen er op de baan komt.
Heeft ook veel te maken met de organisatie, en de marketing van het event.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
Ook weer juist. Er is amper précommunicatie over de 24h. Speelt een belangrijke rol ook natuurlijk.
Het Formule 1 circus buiten beschouwing gelaten is dit toch wel het topevenement op gebied van motorsport in België? Bestaat er dan echt niet meer dan voetbal en wielrennen voor die journalisten?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk BerichtenOm nog maar te zwijgen van de verslaggeving in de "grote" media. Niks op TV, niks in de kranten (zelf niet online).
Het Formule 1 circus buiten beschouwing gelaten is dit toch wel het topevenement op gebied van motorsport in België? Bestaat er dan echt niet meer dan voetbal en wielrennen voor die journalisten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk BerichtenMaar er zijn geen doden gevallen,dan is het niet de moeite waard om daar iets over te schrijven.
Edite: nvm al gevonden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk BerichtenMaar er zijn geen doden gevallen,dan is het niet de moeite waard om daar iets over te schrijven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenWat is vroeger?? De laatste jaren van 24u met toerwagens waren geen succes qua publiekopkomst! Daarom dat men gaan zoeken is naar andere kampioenschappen om te laten rijden in de 24u. Het FIA GT trok zeer veel volk in al die jaren. Dit jaar was volgens mij de eerste keer met magere opkomst.
Jaren 80 en 90.Nissan QQ driver.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk BerichtenOm nog maar te zwijgen van de verslaggeving in de "grote" media. Niks op TV, niks in de kranten (zelf niet online).
Het Formule 1 circus buiten beschouwing gelaten is dit toch wel het topevenement op gebied van motorsport in België? Bestaat er dan echt niet meer dan voetbal en wielrennen voor die journalisten?Nissan QQ driver.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jurbe Bekijk BerichtenHoe komt het dan dat ik meer dan 3uur gezien heb? Bert longin , koen wouters als co comentatoren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
Feit! Wat spreekt er tot de verbeelding bij de mensen? Zaken die ze in werkelijkheid niet kunnen meemaken. Daarom dat de WRC's, F1, e.d. publiek aantrekken. Het lijkt me ook geen goede evolutie te zijn. Maar time will tell.
@oveRRide: ExQi sport heeft veel uitgezonden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk BerichtenIemand is een vijsje vergeten vastzetten voor de pilotenwissel-oefening.
En de DKR-Vette, Streit, die vlak nadat hij het stuur had overgenomen van de baan ging, was uiteindelijk oké. Die zal gewoon afgevoerd zijn voor een medische check-up in de antenne chirurgicale.
Comment
Comment