Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2009 Total 24 Hours of Spa

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
    Wat wil men eigenlijk nog meer??
    Een echte koers met een deftig startveld? Met deftig startveld bedoel ik dan niet zo zeer een handvol technologisch zo ver ontwikkelde auto's dat ze in absoluut niets meer lijken op klantenversies maar een startveld met meer als 100 starters en waarin plaats is voor verrassende auto's (bv een dacia logan die komt meestrijden voor een overwinning in de klasse)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JoriS1 Bekijk Berichten
      Een echte koers met een deftig startveld? Met deftig startveld bedoel ik dan niet zo zeer een handvol technologisch zo ver ontwikkelde auto's dat ze in absoluut niets meer lijken op klantenversies maar een startveld met meer als 100 starters en waarin plaats is voor verrassende auto's (bv een dacia logan die komt meestrijden voor een overwinning in de klasse)
      Nee bedankt! Volgens mij trekken een hele reeks super GT's nog altijd meer toeschouwers dan een reeks opgepepte alledaagse karren. Of waarom denk je dat men er in Francorchamps in 2001 voor koos om over te stappen van 24u voor Touringcars naar 24u voor GT's...?

In rally is het juist het zelfde. Je gaat het grote publiek niet trekken voor een reeks 106-en en C2's... Het grote publiek komt, als er dikke wagens starten!

Comment

Some of my pics:
        Schone foto's!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Nee bedankt! Volgens mij trekken een hele reeks super GT's nog altijd meer toeschouwers dan een reeks opgepepte alledaagse karren. Of waarom denk je dat men er in Francorchamps in 2001 voor koos om over te stappen van 24u voor Touringcars naar 24u voor GT's...?

In rally is het juist het zelfde. Je gaat het grote publiek niet trekken voor een reeks 106-en en C2's... Het grote publiek komt, als er dikke wagens starten!
          Vroeger kwam er veel meer volk op af .
          Dat waren gewoon toerwagens zo als er nu in het WTCC,BTCC rondrijden.
          Ik zie nu veel minder volk als in die tijd!!!
          Nissan QQ driver.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jurbe Bekijk Berichten
            Denk niet dat dat alleen te maken heeft met hetgeen er op de baan komt.

Heeft ook veel te maken met de organisatie, en de marketing van het event.

Comment

Wat is vroeger?? De laatste jaren van 24u met toerwagens waren geen succes qua publiekopkomst! Daarom dat men gaan zoeken is naar andere kampioenschappen om te laten rijden in de 24u. Het FIA GT trok zeer veel volk in al die jaren. Dit jaar was volgens mij de eerste keer met magere opkomst.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                Schone foto's!
                Thanks!

Comment

Wtf was dat met die tractoren op het circuit? Of is dit nog steeds een uitloopsel van hun staking in Brussel van een tijdje terug?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Thomaz` Bekijk Berichten
                    Wtf was dat met die tractoren op het circuit? Of is dit nog steeds een uitloopsel van hun staking in Brussel van een tijdje terug?
                    Jip! Wij zagen dat in de verte en wisten niet wat er aan't gebeuren was!

Comment

Heerlijke foto!

Feit! Wat spreekt er tot de verbeelding bij de mensen? Zaken die ze in werkelijkheid niet kunnen meemaken. Daarom dat de WRC's, F1, e.d. publiek aantrekken. Het lijkt me ook geen goede evolutie te zijn. Maar time will tell.

Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk Berichten
                      Denk niet dat dat alleen te maken heeft met hetgeen er op de baan komt.

Heeft ook veel te maken met de organisatie, en de marketing van het event.
                      Ook weer juist. Er is amper précommunicatie over de 24h. Speelt een belangrijke rol ook natuurlijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten

Ook weer juist. Er is amper précommunicatie over de 24h. Speelt een belangrijke rol ook natuurlijk.
                        Om nog maar te zwijgen van de verslaggeving in de "grote" media. Niks op TV, niks in de kranten (zelf niet online).

Het Formule 1 circus buiten beschouwing gelaten is dit toch wel het topevenement op gebied van motorsport in België? Bestaat er dan echt niet meer dan voetbal en wielrennen voor die journalisten?

Comment

Iemand is een vijsje vergeten vastzetten voor de pilotenwissel-oefening.

+ YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Om nog maar te zwijgen van de verslaggeving in de "grote" media. Niks op TV, niks in de kranten (zelf niet online).

Het Formule 1 circus buiten beschouwing gelaten is dit toch wel het topevenement op gebied van motorsport in België? Bestaat er dan echt niet meer dan voetbal en wielrennen voor die journalisten?
                            Maar er zijn geen doden gevallen,dan is het niet de moeite waard om daar iets over te schrijven.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
                              Maar er zijn geen doden gevallen,dan is het niet de moeite waard om daar iets over te schrijven.
                              Die Corvette die zaterdagnamiddag chraste komt anders wel in aanmerking. Kwam zelfs de medic car aan te pas, eerste keer dat ik die zag uitrukken. Iemand die dit heeft zien gebeuren of er meer van weet?

Edite: nvm al gevonden.
                              Last edited by ; 29/07/2009, 01:08.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
                                Niet al te pessimistisch zijn ook hé! Oké, de autosport verdient wat meer mediabelangstelling dan wat het nu krijgt. Maar we kunnen de laatste twee jaar niet klagen. Sporza heeft zich serieus bijgebeend wat rallyverslaggeving betreft. Het is aan de promotoren van de 24u zelf om actie te ondernemen en er voor te zorgen dat er overal in de media over gesproken wordt!

Comment

Wat is vroeger?? De laatste jaren van 24u met toerwagens waren geen succes qua publiekopkomst! Daarom dat men gaan zoeken is naar andere kampioenschappen om te laten rijden in de 24u. Het FIA GT trok zeer veel volk in al die jaren. Dit jaar was volgens mij de eerste keer met magere opkomst.
                                  Dat kan maar ik denk toch een ander publiek dan voor de fia gt wagens.
                                  Jaren 80 en 90.
                                  Nissan QQ driver.

Comment

Hoe komt het dan dat ik meer dan 3uur gezien heb? Bert longin , koen wouters als co comentatoren.
                                    Nissan QQ driver.

Comment

Hoe komt het dan dat ik meer dan 3uur gezien heb? Bert longin , koen wouters als co comentatoren.
                                      Op welke zender?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten

Feit! Wat spreekt er tot de verbeelding bij de mensen? Zaken die ze in werkelijkheid niet kunnen meemaken. Daarom dat de WRC's, F1, e.d. publiek aantrekken. Het lijkt me ook geen goede evolutie te zijn. Maar time will tell.
                                        Wat dan te denken van de 24 uren op de Ring? De dikste auto's die daar rijden zijn GT3's, de rest van 't (grote) deelnemersveld wordt gevuld door Opel OPC's en consoorten.. Daar komt heel wat volk op af!

@oveRRide: ExQi sport heeft veel uitgezonden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door oveRRide Bekijk Berichten
                                          Iemand is een vijsje vergeten vastzetten voor de pilotenwissel-oefening.
                                          Dat is het probleem bij die Porsches. Dat zit maar vast met 2 simpele pinnen en kan je niet vastmaken. Handig als ze op een moment de wagen moeten demonteren.

En de DKR-Vette, Streit, die vlak nadat hij het stuur had overgenomen van de baan ging, was uiteindelijk oké. Die zal gewoon afgevoerd zijn voor een medische check-up in de antenne chirurgicale.

Comment

Working...
                                          X