Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2009 Total 24 Hours of Spa
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be Bekijk BerichtenIk heb nog niks van BMW gelezen over een GT1 project.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenBestaat de kans dat BMW naar Europa komt met zijn M3 GTR?
Misschien wilt een Europees team wel een exemplaar kopen? Ik hoop in ieder geval dat GT2 in 2010 wat gevarieerder gaat zijn dan nu met alleen de Ferrari en de Porsche. Er is nochtans keuze genoeg met Panoz, Corvette, BMW, Spyker, Aston Martin...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be Bekijk BerichtenGeen idee. Voorlopig heeft alleen het Rahal-Letterman Racing Team 2 M3 GTR. Dat is een Amerikaans team, dus ik denk niet dat zij naar Europa gaan komen, tenzij voor Le Mans.
Misschien wilt een Europees team wel een exemplaar kopen? Ik hoop in ieder geval dat GT2 in 2010 wat gevarieerder gaat zijn dan nu met alleen de Ferrari en de Porsche. Er is nochtans keuze genoeg met Panoz, Corvette, BMW, Spyker, Aston Martin...
Ik hoop echt dat ze voor de 24u een manier vinden om GT1 en GT2 te laten samenrijden!
Comment
Comment