Oorspronkelijk geplaatst door Nemo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Voorbestaan BMW Sauber onzeker
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichtenen de jaren daarvoor?? vergeten?
In zekere zin wel. Ze hebben dat kampioenschap vroeger dikwijls gewonnen maar ik weet zeker dat BMW zelf meer belang hecht aan het heden dan aan het verleden. Daar gaat het hier trouwens ook over, over de laatste twee jaar.
BMW is dit jaar ook in het superbike kampioenschap gestapt met hun motoren waar ze helemaal achteraan staan. Het lijkt wel alsof ze krampachtig op zoek zijn naar een motorsporttak waar ze succes in hebben maar zoiets kan je niet in één twee drie regelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenIn zekere zin wel. Ze hebben dat kampioenschap vroeger dikwijls gewonnen maar ik weet zeker dat BMW zelf meer belang hecht aan het heden dan aan het verleden. Daar gaat het hier trouwens ook over, over de laatste twee jaar.
BMW is dit jaar ook in het superbike kampioenschap gestapt met hun motoren waar ze helemaal achteraan staan. Het lijkt wel alsof ze krampachtig op zoek zijn naar een motorsporttak waar ze succes in hebben maar zoiets kan je niet in één twee drie regelen.
Het is inderdaad wel zo dat de laatste twee jaar BMW heel wat minder succesvol is in de autosport dan wat het ooit vroeger geweest is en wat we van BMW eigenlijk wel gewoon zijn.
Het moet er wel weer worden bijgezegd, om weer effe over het WTCC te beginnen, dat BMW de laatste twee jaar regels is opgelegd om ze minder sterk te maken tegenover de concurrentie. BMW heeft dat kampioenschap 4 jaar aan een stuk gedomineerd en dat tot grote ergernis van Seat, dat met enorme budgetten naar het WTCC trok omdat het wou scoren met de Leons TDI. Regels zijn aangepast en heraangepast omdat die diesels even competitief zouden kunnen zijn als de benzine BMW's.
BMW heeft er dit jaar ook al mee gedreigd het WTCC te verlaten omdat regels 'au tête du client' worden herschreven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichtenen de jaren daarvoor?? vergeten?
@ Maxime Soete : Je bent gewoon merkenblind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenJa Antwerp speelde 20 jaar geleden ook Europees .
@ Maxime Soete : Je bent gewoon merkenblind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenLol ik bedoel het niet zo slecht maar het is gewoon dom om te zeggen omdat F1 in Europa is begonnen dat het ook enkel in Europa mag gehouden worden en fans hebben .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenIn zekere zin wel. Ze hebben dat kampioenschap vroeger dikwijls gewonnen maar ik weet zeker dat BMW zelf meer belang hecht aan het heden dan aan het verleden. Daar gaat het hier trouwens ook over, over de laatste twee jaar.
Comment
-
BMW krijgt van de FIA nog tot en met woensdag 5 augustus de tijd om het concorde verdrag te ondertekenen. Ook al willen ze Sauber laten rijden moeten ze dit onderteken anders riskeren ze een fikse boete.
Wat zouden gaan doen? Indien ze niet ondertekenen is dat een teken dat ze misschien Sauber niet van de hand willen doen toch? Of gaan ze indien ze Sauber toch verkopen dat mee in de prijs(wellicht) berekenen?
Indien het concorde akkoord nu aan het einde van het seizoen was gevallen, dan hadden ze misschien die beslissing niet genomen. Want er zit verbetering in de wagen. In Hongarije viel alles tegen. Verkeer, laat buiten, slecht circuit om in te halen,....
Best mogelijk senario(voor mij dan toch ) is dat ze tekenen en ze terug komen op hun beslissing....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichtendat ze tekenen en ze terug komen op hun beslissing....
Al hoop ik het zelf ook. Maar ik geloof er niet in.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk BerichtenHoop doet de zotten in vreugde leven.
Al hoop ik het zelf ook. Maar ik geloof er niet in.
Comment
Comment