Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Kdenk idd dat we in Valencia geen mirakels mogen verwachten (nieuwe auto, nieuwe regels, nieuw circuit)...Valencia om weer te acclimatiseren en dan knallen in Spa
Schumacher is een schitterend coureur, maar de overstap zal voor hem niet makkelijk zijn. Hij heeft al een jaar niet meer gereden, kers is hem vreemd, het stuur is nieuw, deze auto rijdt anders als de vorige (slicks versus profielbanden) dus ik verwacht er de eerste races niet veel van.
Daarenboven mag er niet getest worden tussen de races en de auto heeft helemaal zijn setup niet.
Dat wordt echt wennen voor hem, maar ik gun het hem wel dat hij mooie prestaties neerzet.
vergeet niet dat hij gedurende zijn loopbaan bijna alles heeft meegemaakt...verschillende evoluties in de banden en de aerodynamica , en dat hij wsl aan alles wat er nu actueel is ook heeft meegewerkt...dus het is een beetje thuiskomen denk ik...
let op ik was nooit fan van die man , maar ik heb het nogal voor de underdog vandaar
Verbaast mij eigenlijk wel want het is algemeen geweten dat Raikkonen geen fan is van Schumacher (bvb. de eerste race van Kimi bij Ferrari. Hij wint en nadien belt Schumacher direct naar Todt om Kimi persoonlijk te feleciteren. Kimi neemt de telefoon en legt direct af .)
Ben ik de enige die het maar belachelijk vind? Als je stopt stop je, klaar. Armstrong is ook al zo'n zak.
Ik ben absoluut geen wielerfanaat maar je moet het toch maar doen opnieuw zo'n prestatie neerzetten.
Ik zou het fantastisch vinden, mocht schumi hetzelfde kunnen.
Lap, dat hadden we nu echt nodig...
Getuigt wel van weinig respect voor je testrijders. De constructeurstitel en rijderstitel is toch niet meer haalbaar. Ideaal om je testrijders een kans te gunnen.
Ik hoop dat dat hem gewoon verloren rijden... Sorry, but I do
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment