Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Schumacher terug in en weer uit de F1!!!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten

en in franco zie ik hem idd potten breken.!
    Hopen op regen, schumi vs. baby-schumi..

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
    cc

Comment

rechtelijntest zijn wel toegelaten, dus dan kan ie alvast wat wennen aan de auto, en bv. starts oefenen

Comment

1 woord: Genialiteit.

Kdenk idd dat we in Valencia geen mirakels mogen verwachten (nieuwe auto, nieuwe regels, nieuw circuit)...Valencia om weer te acclimatiseren en dan knallen in Spa

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
          Schumacher is een schitterend coureur, maar de overstap zal voor hem niet makkelijk zijn. Hij heeft al een jaar niet meer gereden, kers is hem vreemd, het stuur is nieuw, deze auto rijdt anders als de vorige (slicks versus profielbanden) dus ik verwacht er de eerste races niet veel van.
          Daarenboven mag er niet getest worden tussen de races en de auto heeft helemaal zijn setup niet.
          Dat wordt echt wennen voor hem, maar ik gun het hem wel dat hij mooie prestaties neerzet.
          vergeet niet dat hij gedurende zijn loopbaan bijna alles heeft meegemaakt...verschillende evoluties in de banden en de aerodynamica , en dat hij wsl aan alles wat er nu actueel is ook heeft meegewerkt...dus het is een beetje thuiskomen denk ik...

let op ik was nooit fan van die man , maar ik heb het nogal voor de underdog vandaar

Comment

Zalig!

Comment

Als beste F1-coureur ooit zal hij wsl zeer snel wennen aan de nieuwe wagen. Dit is trouwens goed nieuws voor de F1 na het afhaken van BMW.

Comment

spijtig dat alonso dan niet meerijd 2005-2006 herinneringen bovenhalen

Comment

Aanpassingsproblemen forget it
                  Schumacher is een instinctiefrijder na de testritten van Valencia voelt hij zich reeds als een vis in het water.

Voor de suspens een droom voor de jonge rijders om zich te meten aan de grootmeester, zelfs met een mindere wagen.

Comment

Ben ik de enige die het maar belachelijk vind? Als je stopt stop je, klaar. Armstrong is ook al zo'n zak.

Comment

Verbaast mij eigenlijk wel want het is algemeen geweten dat Raikkonen geen fan is van Schumacher (bvb. de eerste race van Kimi bij Ferrari. Hij wint en nadien belt Schumacher direct naar Todt om Kimi persoonlijk te feleciteren. Kimi neemt de telefoon en legt direct af .)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                        Ben ik de enige die het maar belachelijk vind? Als je stopt stop je, klaar. Armstrong is ook al zo'n zak.
                        ²²

Al volg ik de F1 en de koers niet zo hard, toch vind ik dat uitmelken van die grote persoonlijkheden toch maar niets.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                          Ik ben absoluut geen wielerfanaat maar je moet het toch maar doen opnieuw zo'n prestatie neerzetten.
                          Ik zou het fantastisch vinden, mocht schumi hetzelfde kunnen.

Comment

Geweldig! Al ben ik nooit fan van hem geweest.
                            Ik ben eens benieuwd tot wat hij in staat is na 2,5 jaar afwezigheid.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Atlas Bekijk Berichten
                              spijtig dat alonso dan niet meerijd 2005-2006 herinneringen bovenhalen
                              In 2005 was Schumacher nergens.

Comment

Lap, dat hadden we nu echt nodig...
                                Getuigt wel van weinig respect voor je testrijders. De constructeurstitel en rijderstitel is toch niet meer haalbaar. Ideaal om je testrijders een kans te gunnen.

Ik hoop dat dat hem gewoon verloren rijden... Sorry, but I do
                                Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Benieuwd. Raikkonen en Schumacher in 1 team

Comment

Hopelijk mag Schumi ook in Spa rijden misschien gaan ze dan eens uit de rode cijfer geraken als den duits weer massaal naar de ardennen gaat komen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
                                      misschien gaan ze dan eens uit de rode cijfer geraken als den duits weer massaal naar de ardennen gaat komen.

Zolang ze achteraf maar weer vertrekken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk Berichten

*Strijk*

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk Berichten
                                          Bier en worsten kramen sluiten en je gaat ze zien lopen

Comment

Working...
                                          X