Oorspronkelijk geplaatst door wannes
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Schumacher terug in en weer uit de F1!!!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenSchumacher is een schitterend coureur, maar de overstap zal voor hem niet makkelijk zijn. Hij heeft al een jaar niet meer gereden, kers is hem vreemd, het stuur is nieuw, deze auto rijdt anders als de vorige (slicks versus profielbanden) dus ik verwacht er de eerste races niet veel van.
Daarenboven mag er niet getest worden tussen de races en de auto heeft helemaal zijn setup niet.
Dat wordt echt wennen voor hem, maar ik gun het hem wel dat hij mooie prestaties neerzet.
let op ik was nooit fan van die man , maar ik heb het nogal voor de underdog vandaar
Comment
-
Verbaast mij eigenlijk wel want het is algemeen geweten dat Raikkonen geen fan is van Schumacher (bvb. de eerste race van Kimi bij Ferrari. Hij wint en nadien belt Schumacher direct naar Todt om Kimi persoonlijk te feleciteren. Kimi neemt de telefoon en legt direct af .)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenBen ik de enige die het maar belachelijk vind? Als je stopt stop je, klaar. Armstrong is ook al zo'n zak.
Al volg ik de F1 en de koers niet zo hard, toch vind ik dat uitmelken van die grote persoonlijkheden toch maar niets.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenBen ik de enige die het maar belachelijk vind? Als je stopt stop je, klaar. Armstrong is ook al zo'n zak.
Ik zou het fantastisch vinden, mocht schumi hetzelfde kunnen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atlas Bekijk Berichtenspijtig dat alonso dan niet meerijd 2005-2006 herinneringen bovenhalen
Comment
-
Lap, dat hadden we nu echt nodig...
Getuigt wel van weinig respect voor je testrijders. De constructeurstitel en rijderstitel is toch niet meer haalbaar. Ideaal om je testrijders een kans te gunnen.
Ik hoop dat dat hem gewoon verloren rijden... Sorry, but I doIdleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichtenmisschien gaan ze dan eens uit de rode cijfer geraken als den duits weer massaal naar de ardennen gaat komen.
Zolang ze achteraf maar weer vertrekken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk BerichtenZolang ze achteraf maar weer vertrekken
*Strijk*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk BerichtenZolang ze achteraf maar weer vertrekken
Comment
Comment