Gaat wel zuur zijn als Kimi sneller zou zijn
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Schumacher terug in en weer uit de F1!!!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtendiene kerel is zo in vorm en zo een atleet , dat die proeven geen probleem zullen zijn . enkel het ongeval met zijn motor waarbij hij zijn nek kwetste kan voor enig probleem zorgen ...
ik vind het gewoon de max dat al die 40 jarigen nog zo goed meekunnen ...
geeft me nog een beetje hoop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenAls beste F1-coureur ooit ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenBen ik de enige die het maar belachelijk vind? Als je stopt stop je, klaar. Armstrong is ook al zo'n zak.
I hate shumi
Comment
-
Respect voor testrijders hoezo? 't Is voor iets dat 't TESTrijders zijn é...trouwens, Gene of Badoer komen schromelijk te kort om in 't F1-circus mee te draaien. Schumacher is de enige direct inzetbare piloot die zal meedraaien met de rest. 't Is ook nooit de gewoonte geweest bij Ferrari om testrijders in te zetten bij een blessure van een piloot. Toen Schumi uitviel in Silverstone hebben ze begot Mika Salo van onder 't stof gehaald.
En Senna de grootste tjah...elk z'n menig zeker. 7 wereldtitels en zowat elk prestatiegebonden record dat er te behalen valt zeggen meer dan genoeg. Als ie in Spa ook rijdt ga 'k alleszins naar m'n eerste GP ooit kijken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenGaat wel zuur zijn als Kimi sneller zou zijn
Comment
-
Als niet schumi fan kijk er toch alvast naar uit. Spijtig van het testverbod.
Gene en Badoer: sorry hoor, ok als testrijder maar als racerijder hebben ze beiden net iets te weinig ervaring.
Misschien dat ze na België nog eens Villeneuve kunnen proberen om daarna ook nog Sato een kans te geven. Ideaalheid in mijn ogen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenNu net niet, want dat gaat logisch zijn. Andersom zou wel zuur zijn ja.
Volgens mij gaat dat iets à la Contador - Armstrong worden.
Armstrong keek maar zuur op het podium in Parijs.
En hij is ook al volop met slijk aan het gooien in de pers en op twitter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenHoezo? Schumacher is in velen hun ogen toch de beste?
Parallel met Armstrong had ik inderdaad ook al gemaakt, heel interessant, ik kijk er naar uit!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenDat zijn dan diegenen die het niet in zijn context bekijken he
Parallel met Armstrong had ik inderdaad ook al gemaakt, heel interessant, ik kijk er naar uit!
Want Kimi zal niet op z'n rem gaan staan voor Schumi
Comment
-
en heel mss ook het feit dat iedereen schumi wilCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenHoezo? Schumacher is in velen hun ogen toch de beste?
Comment
-
En ik vind het gewoon te zalig nieuws. Altijd al een Schumacher fan geweest, reed niet altijd heel fair maar in de voetbal speel ik zelf ook niet altijd even fair, dus dat spreekt me wel aan. Lekker op het randje rijden Ik zal maken dat ik tickets heb voor Spa, daar wil ik bijzijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenBen ik de enige die het maar belachelijk vind? Als je stopt stop je, klaar. Armstrong is ook al zo'n zak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer e46 Bekijk Berichtende man met de meeste wereldtitels misschien, de beste ooit is en blijft SENNA!!!, schumi komt voor vele F1 fans nog niet tot aan de knieen van Ayrton Senna
Senna wordt gewoon door velen aanbeden en als de beste aanzien omdat ie dood is. Op het gebied van rijden: Schumacher > *
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer e46 Bekijk Berichtennee, je bent niet de enige,1 cijfer met vele nullen voor de komma zullen het gedaan hebben.Diene duitse braadworst komt niet voor de mensen hun schoon ogen op de baan.Hopelijk ligt hij er rap uit, of krijgt hij op zijn kas van de jongere rijders.
I hate shumi
Iemand als Schumacher gaat dit echt doen omdat hij de centen nodig heeft
De arme sukkelaar
Comment
Comment