Oorspronkelijk geplaatst door pieroxx
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Schumacher terug in en weer uit de F1!!!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RamesBen benieuwd.
Hopelijk wordt het een veilige afsluiter van zijn carrière. (of invalsperiode)
Hoe tragisch zou dat niet zijn...
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
Al volg ik de F1 en de koers niet zo hard, toch vind ik dat uitmelken van die grote persoonlijkheden toch maar niets.
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenLap, dat hadden we nu echt nodig...
Getuigt wel van weinig respect voor je testrijders. De constructeurstitel en rijderstitel is toch niet meer haalbaar. Ideaal om je testrijders een kans te gunnen.
Ik hoop dat dat hem gewoon verloren rijden... Sorry, but I do
Hopelijk spijst dit de kas van Francorchamps... Alhoewel het geld dan terug in wallonië blijft...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer e46 Bekijk Berichtende man met de meeste wereldtitels misschien, de beste ooit is en blijft SENNA!!!, schumi komt voor vele F1 fans nog niet tot aan de knieen van Ayrton SennaOorspronkelijk geplaatst door beemer e46 Bekijk Berichtennee, je bent niet de enige,1 cijfer met vele nullen voor de komma zullen het gedaan hebben.Diene duitse braadworst komt niet voor de mensen hun schoon ogen op de baan.Hopelijk ligt hij er rap uit, of krijgt hij op zijn kas van de jongere rijders.
I hate shumi
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer e46 Bekijk Berichtennee, je bent niet de enige,1 cijfer met vele nullen voor de komma zullen het gedaan hebben.Diene duitse braadworst komt niet voor de mensen hun schoon ogen op de baan.Hopelijk ligt hij er rap uit, of krijgt hij op zijn kas van de jongere rijders.
I hate shumi
I loved Schumi and I always will
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pieroxx Bekijk BerichtenNee,
Senna wordt gewoon door velen aanbeden en als de beste aanzien omdat ie dood is. Op het gebied van rijden: Schumacher > *
voor mij blijft hij de beste, zelfs al heeft diene duits de records gebroken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer e46 Bekijk Berichtenzelfs toen hij leefde werd hij aanbeden, niet voor niks dat hij de naam " rechterhand van god" had.
voor mij blijft hij de beste, zelfs al heeft diene duits de records gebroken.
Nogal wiedes dat de fans (die kampioenen sowieso altijd verheerlijken) daarop voortborduurden
Senna was de kwalificatiekampioen, Schumacher is de racekampioen
Snelste ronden:
Senna 19 uit 141 starts
Schumacher 76 uit 250 starts
Kwalificatie:
Senna 65 uit 141
Schumacher 68 uit 250
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenRespect. Die kerel is 40 he.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenben er ook aan het kopen ... weet nog niet welke ..ga niet te lang meer moeten denken vrees ik...
Comment
-
vanaf waar kun je het beste fotograferen tijdens F1? mogen de gaten voor lenzen in den draad gebruikt worden door iedereen (bvb aan la source aan den buitenkant)? hoe kom je daar bij? need info's :oCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TrAiL Bekijk Berichtenvanaf waar kun je het beste fotograferen tijdens F1? mogen de gaten voor lenzen in den draad gebruikt worden door iedereen (bvb aan la source aan den buitenkant)? hoe kom je daar bij? need info's :o
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk BerichtenBouwjaar 1969 valt echt niet te onderschatten !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk BerichtenNu nog Thierry Boutsen terug...
Dat was nog 'es een sul !!
Maar wel een Belgische sul. *trots*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Dat was nog 'es een sul !!
Maar wel een Belgische sul. *trots*
Ik zet die op gelijk niveau als Prins Filip eigenlijk. sul²
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenIk zet die op gelijk niveau als Prins Filip eigenlijk. sul²
Comment
Comment