Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Schumacher terug in en weer uit de F1!!!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door pieroxx Bekijk Berichten
    Nee,

Senna wordt gewoon door velen aanbeden en als de beste aanzien omdat ie dood is. Op het gebied van rijden: Schumacher > *
    Fout, Het waren allebei steengoede rijders uit een veschillend tijdperk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rames
      Ben benieuwd.
      Hopelijk wordt het een veilige afsluiter van zijn carrière. (of invalsperiode)
      Hoe tragisch zou dat niet zijn...
      Daar vrees ik toch ook voor. Ok, het is enblijft een fantastische piloot, maar ben je het wedstrijdritme niet wat kwijt na enkele jaren uit de fomule 1? Die man zal zich willen bewijzen dat hij het nog kan. Ik ben benieuwd!

Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten

Al volg ik de F1 en de koers niet zo hard, toch vind ik dat uitmelken van die grote persoonlijkheden toch maar niets.
      Uitmelken? ik denk niet dat schumacher heb uitgemolken voelt?! Voor de verschillende organisaties en de F1 in het algemeen is dit geen slechte zaak na het nieuws van BMW.

Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
      Lap, dat hadden we nu echt nodig...
      Getuigt wel van weinig respect voor je testrijders. De constructeurstitel en rijderstitel is toch niet meer haalbaar. Ideaal om je testrijders een kans te gunnen.

Ik hoop dat dat hem gewoon verloren rijden... Sorry, but I do
      Ik weet niet of je als testijder daar veel aan kan doen, het feit al dat je tegen Schumacher staat...

Hopelijk spijst dit de kas van Francorchamps... Alhoewel het geld dan terug in wallonië blijft...

Comment

Ik ga in elk geval een week-endje kijken

Comment

Wat een promo stunt voor de scuderia ! gaat meer aandacht krijgen dan al de rest samen
          Hopelijk voor Massa gaat schumi niet winnen (de auto moet het stilaan kunnen) anders zou die nog wat langer ziek mogen blijven van zijn baas

Comment

Ronduit geniaal! Dit is gewoon zoals Rocky Balboa, de oude kampioen die nog eens komt tonen wat hij waard is

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beemer e46 Bekijk Berichten
              de man met de meeste wereldtitels misschien, de beste ooit is en blijft SENNA!!!, schumi komt voor vele F1 fans nog niet tot aan de knieen van Ayrton Senna
              nee, je bent niet de enige,1 cijfer met vele nullen voor de komma zullen het gedaan hebben.Diene duitse braadworst komt niet voor de mensen hun schoon ogen op de baan.Hopelijk ligt hij er rap uit, of krijgt hij op zijn kas van de jongere rijders.
              I hate shumi
              Volwassen reacties voor een man van 42!

Comment

nee, je bent niet de enige,1 cijfer met vele nullen voor de komma zullen het gedaan hebben.Diene duitse braadworst komt niet voor de mensen hun schoon ogen op de baan.Hopelijk ligt hij er rap uit, of krijgt hij op zijn kas van de jongere rijders.
                I hate shumi
                Natuurlijk speelt het geld de grootste rol, de wereld draait nu eenmaal om geld. Niet dat Schumi het nodig heeft maarja zo zijn er velen die toch nog eens een wedstrijd meedoen ook al zijn ze jaren gestopt (bv Hulk Hogan.. (wat een voorbeeld))

I loved Schumi and I always will

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pieroxx Bekijk Berichten
                  Nee,

Senna wordt gewoon door velen aanbeden en als de beste aanzien omdat ie dood is. Op het gebied van rijden: Schumacher > *
                  zelfs toen hij leefde werd hij aanbeden, niet voor niks dat hij de naam " rechterhand van god" had.
                  voor mij blijft hij de beste, zelfs al heeft diene duits de records gebroken.

Comment

zelfs toen hij leefde werd hij aanbeden, niet voor niks dat hij de naam " rechterhand van god" had.
                    voor mij blijft hij de beste, zelfs al heeft diene duits de records gebroken.
                    Niet vergeten bij te vermelden dat het Senna zelf was die altijd de parallel legde met god he, alsof hij uitgetreden, buiten zijn lichaam om, aan het rijden was.
                    Nogal wiedes dat de fans (die kampioenen sowieso altijd verheerlijken) daarop voortborduurden

Senna was de kwalificatiekampioen, Schumacher is de racekampioen

Snelste ronden:
                    Senna 19 uit 141 starts
                    Schumacher 76 uit 250 starts

Kwalificatie:
                    Senna 65 uit 141
                    Schumacher 68 uit 250

Comment

Het is al van dat

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                        Respect. Die kerel is 40 he.
                        Bouwjaar 1969 valt echt niet te onderschatten !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                          ben er ook aan het kopen ... weet nog niet welke ..ga niet te lang meer moeten denken vrees ik...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                            ben er ook aan het kopen ... weet nog niet welke ..ga niet te lang meer moeten denken vrees ik...
                            Gold 1!

Comment

Nu nog Thierry Boutsen terug...

Comment

vanaf waar kun je het beste fotograferen tijdens F1? mogen de gaten voor lenzen in den draad gebruikt worden door iedereen (bvb aan la source aan den buitenkant)? hoe kom je daar bij? need info's :o
                                Captain Turbo
                                General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                                Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TrAiL Bekijk Berichten
                                  vanaf waar kun je het beste fotograferen tijdens F1? mogen de gaten voor lenzen in den draad gebruikt worden door iedereen (bvb aan la source aan den buitenkant)? hoe kom je daar bij? need info's :o
                                  Op sommige stukken geraak je alleen maar met een perskaart, toch?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                                    Bouwjaar 1969 valt echt niet te onderschatten !
                                    't Is te hopen dat gullie toch met ulle kont naar boven hebt gelegen, anders kon de lucht door de verdroogde kurk in ullie hoofd de inhoud komen bezoedelen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
                                      Nu nog Thierry Boutsen terug...

Dat was nog 'es een sul !!

Maar wel een Belgische sul. *trots*

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Dat was nog 'es een sul !!

Maar wel een Belgische sul. *trots*

Ik zet die op gelijk niveau als Prins Filip eigenlijk. sul²
                                        Die letzten Worte ...
                                        ... eines Diesel-Fahrers:
                                        "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                                        ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                        W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                                        W201 BENZIN

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                                          Ik zet die op gelijk niveau als Prins Filip eigenlijk. sul²
                                          Al heeft de ene sul wel zelf moeten werken voor zijn centen en die andere laat ons er voor werken

Comment

Working...
                                          X