Hij zal zijn vossenstreken ook wel terug meebrengen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Schumacher terug in en weer uit de F1!!!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TrAiL Bekijk Berichtenvanaf waar kun je het beste fotograferen tijdens F1? mogen de gaten voor lenzen in den draad gebruikt worden door iedereen (bvb aan la source aan den buitenkant)? hoe kom je daar bij? need info's :o
Tijdens F1 is de leukste plaats binnekant Rivage, maar daar staan dan ook heel veel amateurfotografen.
Perskaart F1, vergeet het. Hard to get.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenHij zal zijn vossenstreken ook wel terug meebrengen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JoriS1 Bekijk BerichtenRonduit geniaal! Dit is gewoon zoals Rocky Balboa, de oude kampioen die nog eens komt tonen wat hij waard is
man gij zijt fantastisch!! Ik ben zelf fan van 2 mensen, namelijk die 2!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door newadrieke Bekijk Berichtenman gij zijt fantastisch!! Ik ben zelf fan van 2 mensen, namelijk die 2!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Dat was nog 'es een sul !!
Maar wel een Belgische sul. *trots*
En niet te onderschatten drie overwiningen .
Ik was fan.Nissan QQ driver.
Comment
-
Gold 1, w00t w00t
als schumi crashed in Lap 1 ga ik zo pissed off zijnCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jurbe Bekijk BerichtenNe belgische sul dat nederlands , Brussels en Frans spak een echte belg!!!!!
En niet te onderschatten drie overwiningen .
Ik was fan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenWaarom juist? Omdat hij eigenlijk een race engineer met een overall en een helm was? Hij mocht dan "geeky" overkomen, ik had er wel respect voor. Iedereen in de paddock mag ik denken. Alleen Frank Williams en Patrick Head respecteerden hem niet genoeg.
Maar 'k vond 'm zo bedeesd overkomen, beetje emotieloos ook (maar niet zo koel als de Finnen), en z'n Wetstraat-kapsel deed er ook al niet veel goeds aan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk BerichtenIk vond het een coole P , den Thierry
Zo gezapig, zo'n gentleman.
Een beetje de James Bond onder de F1-rijders
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk BerichtenTja, hij is er ver mee gekomen. Hij stond mee aan de wk winnende auto's van 1992 en 1993. Maar Williams verkoos wel Patrese boven Boutsen in 1992 als teamgenoot van Mansell.
Comment
Comment