Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Schumacher terug in en weer uit de F1!!!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
    Het is gewoon een stunt van de organisatoren van Spa om de tribunes vol te krijgen. Uiteindelijk gaat Badoer gewoon het stuur overnemen. "Zogezegd" omdat Schumi niet fit bevonden gaat worden.
    Die Walen zijn zo slim niet, no way, kan nie.
    Maar misschien bij Ferrari wel.

Comment

• ik kan daar maar 1 ding op zeggen go go MC claeren, laat die duits een poepje ruiken

Comment

• Schumacher begins preparing for F1 return

Comment

• *benieuwd*

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steven_vdp Bekijk Berichten
            ik kan daar maar 1 ding op zeggen go go MC claeren, laat die duits een poepje ruiken
            Ik zou het op een spandoek laten drukken als ik van u was

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
              Ik zou het op een spandoek laten drukken als ik van u was

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corvetteboy Bekijk Berichten
                Idd. McLaren schrijven is blijkbaar al even moeilijk als Porsche.

Enfin, vind het wel erg aangenaam en verrassend nieuws. Ben echt anti-Schumacher geweest vroeger, maar zijn laatste jaren in de F1 hebben me uiteindelijk wel doen inzien dat hij toch steengoed is/was. Ook al had hij toen niets meer te bewijzen uiteraard.

Dus, de hoop dat Schumi Hamilton een poepje laat ruiken is erg groot

Comment

• wel heel aangenaam verrast. Maar zalig nieuws. Hopelijk kan hij zijn naam in alle eer houden, en gaat hij niet af als een gieter...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                    Gaat wel zuur zijn als Kimi sneller zou zijn
                    gaat ni gebeuren denk ik
                    2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davyke78 Bekijk Berichten
                      gaat ni gebeuren denk ik
                      Gaat niet gebeuren Zij maar zeker dat dat wel gaat gebeuren! Kimi is dit seizoen meestal al sneller dan Massa geweest en in Spa krijgt hij steeds vleugels. Niet vergeten dat hij daar msc 2 keer heeft verslagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk Berichten
                        Gaat niet gebeuren Zij maar zeker dat dat wel gaat gebeuren! Kimi is dit seizoen meestal al sneller dan Massa geweest en in Spa krijgt hij steeds vleugels. Niet vergeten dat hij daar msc 2 keer heeft verslagen.
                        kimi is zwaar overschat

Comment

kimi is zwaar overschat
                          Maar zijn teamgenoot moest nooit op de rem gaan staan om hem te laten winnen.

En hij heeft nooit iemand van de baan geramd om wereldkampioen te worden.

Comment

kimi is zwaar overschat
                            hier gaan we weer:

17 zeges, 58 podia, 539 punten, 17 poles, 35 snelste ronden, en wereldkampioen. Daarbij komt nog dat hij een miserabele auto had in 2002 en 2004 (eigelijk ook in 2001 en 2006). Heeft altijd alles fair gedaan en daarbij nog Montoya naar huis gereden. Maar natuulijk is Kimi zwaar overschat hee, 3de worden na wk het vorige jaar, dat is bar en bar slecht. Nee nu je het zegt, hij verdient niet in een Ferrari te rijden

Comment

hier gaan we weer:

17 zeges, 58 podia, 539 punten, 17 poles, 35 snelste ronden, en wereldkampioen. Daarbij komt nog dat hij een miserabele auto had in 2002 en 2004 (eigelijk ook in 2001 en 2006). Heeft altijd alles fair gedaan en daarbij nog Montoya naar huis gereden. Maar natuulijk is Kimi zwaar overschat hee, 3de worden na wk het vorige jaar, dat is bar en bar slecht. Nee nu je het zegt, hij verdient niet in een Ferrari te rijden

dat zeg ik niet maar hij zal nooit een groot kampioen worden

Comment

dat zeg ik niet maar hij zal nooit een groot kampioen worden
                                Omg, een groot kampioen, man, is Hamilton bijvoorbeeld dan wel een groot kampioen, al duizend en een bestraffingen gehad, groots hoor. Kimi hoeft nul komma nul nog te bewijzen, en iedereen met een beetje verstand weet dat. Als een groots kampioen in uw gedachte 10 wereldtitels moet hebben is dat zo, maar zonder pech was Kimi al 3x wereldkampioen. Een groot kampioen zit hem ook niet enkel in prestaties (waar bij Raikkonen niks op aan te merken is) maar ook in persoonlijkheid en de manier van rijden. Ik ken niemand die zo fair is als Kimi en al uw grote kampioenen hadden overal wel rijders die hem lever zagen gaan dan komen, wel iedereen kan met Kimi overweg. Ben ik duideijk genoeg

Comment

Omg, een groot kampioen, man, is Hamilton bijvoorbeeld dan wel een groot kampioen, al duizend en een bestraffingen gehad, groots hoor. Kimi hoeft nul komma nul nog te bewijzen, en iedereen met een beetje verstand weet dat. Als een groots kampioen in uw gedachte 10 wereldtitels moet hebben is dat zo, maar zonder pech was Kimi al 3x wereldkampioen. Een groot kampioen zit hem ook niet enkel in prestaties (waar bij Raikkonen niks op aan te merken is) maar ook in persoonlijkheid en de manier van rijden. Ik ken niemand die zo fair is als Kimi en al uw grote kampioenen hadden overal wel rijders die hem lever zagen gaan dan komen, wel iedereen kan met Kimi overweg. Ben ik duideijk genoeg
                                  ken jij kimi persoonlijk?
                                  bij mij komt hij over als niet gemotiveerde arrogante blaaskaak(maar dat is alonzo ook ze,behalve dat die wel gemotiveerd is)
                                  ik zie hamilton inderdaad nog wel n groot kampioen worden,en niet alleen omdat hij geen nek heeft

Comment

a diehard fanboy has spoken...!

Comment

ken jij kimi persoonlijk?
                                      bij mij komt hij over als niet gemotiveerde arrogante blaaskaak(maar dat is alonzo ook ze,behalve dat die wel gemotiveerd is)
                                      ik zie hamilton inderdaad nog wel n groot kampioen worden,en niet alleen omdat hij geen nek heeft
                                      Wel grappig dat je die 2 blaaskaken noemt en net Hamilton niet. Als er nu eens één blaaskaak is dan is het wel die laatste.

En btw, Kimi is rechtstreeks van de Formule Renault 2.0 naar de F1 overgestapt. Doe dat maar eens na.. Die gast is gewoon van nature bloedsnel.
                                      Ik voorspel wel dat hij binnen max. 2 seizoenen gaat stoppen in de F1 en rally gaat rijden want hij heeft echt geen motivatie meer nu.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk Berichten
                                        geen motivatie
                                        Dat is het verschil tussen Kimi en de grote kampioenen..

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                                        cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP Bekijk Berichten
                                          Dat is het verschil tussen Kimi en de grote kampioenen..
                                          Dit en vorig seizoen: dan ga ik akkoord

Maar in zijn McLaren jaren: no way

Comment

Working...
                                          X