Oorspronkelijk geplaatst door Buck
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Schumacher terug in en weer uit de F1!!!
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenIk heb net mijn tickets gekocht voor de GP in Spa-Francorchamps, Turboman en ik zullen aanwezig zijn!
Het is wel opmerkelijk dat niemand het (nog) heeft over het afscheid van BMW Sauber, maar het nieuws dat Michael Schumacher terug zal racen overstemt alles.
Eigenlijk een ideaal moment voor BMW om hun terugtrekking aan te kondigen.Nissan QQ driver.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TrAiL Bekijk BerichtenBedankt voor de info :-)
nog een laatste vraag: mag je met een Gold 1 ticket ook in de bronzen zones rondlopen?
Normaal zal ik donderdag ook wel in de pits te vinden zijn, lijkt me super staan de wagens dan ook buiten enz? of moet je echt op 3 meter afstand blijven :p
Meestal zijn ze op donderdag bezig met de scrutineering, dus je kan zeker en vast dicht bij de wagens komen. Ze moeten dan van hun pitbox naar de FIA-boxen geduwd worden voor de technische controle, dus ze passeren aan je neus. Soms kan je er ook wel eens een piloot spotten. Maar ieder jaar is uiteraard anders, dus beloftes kan je op dat vlak niet maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenMaar hij rijdt wel met een auto van enkele jaren geleden, zou dat niet mogen?
Comment
-
testen met de oude wagen mag ook niet, maar de F2007 is een privé wagen dus daar heeft FIA niet te veel op te zeggen
op de F2007 zijn echter wel slicks gemonteerd en daar om gaan ze bij FIA die testsessies toch es van naderbij bekijken, maar MS en Ferrari verklaren dat dit GP2 slicks zijn..
ik denk dat andere teams schrik hebben dat Schumacher tijdens testen met de F60 de vingers op de zere plekken zou kunnen leggen.. dit kan hij namelijk al de beste.. samen met engineers en de ontwerpers de auot verbeteren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenHeeft er toch niets mee te maken. Het zou logischer zijn als een van de testrijders van Ferrari inspringen voor Massa, dan moet er niet meer getest worden.
Ik vind de situatie niet dezelfde als bij STR, al zijn er gelijkenissen. Maar op zich doet het er weinig toe. Ze konden bij Ferrari maar proberen hé.
Oorspronkelijk geplaatst door Wimster Bekijk Berichtenik denk dat andere teams schrik hebben dat Schumacher tijdens testen met de F60 de vingers op de zere plekken zou kunnen leggen.. dit kan hij namelijk al de beste.. samen met engineers en de ontwerpers de auot verbeteren
Allez, begrijp me niet verkeerd: Schumacher gaat daar inderdaad wel wat extra uit de set-up kunnen halen. Maar of hij nog een enorme rol kan spelen bij de doorontwikkeling: I doubt.
Comment
-
Schumacher calls off F1 comeback
Michael Schumacher has abandoned his Formula One comeback with Ferrari because of a neck injury.
More to follow.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk BerichtenEr bestaat kans dat Schumi als nog niet meedoet. Wegens een valpartij met een moto heeft hij nog last van zijn nek... Ben benieuwd.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP Bekijk BerichtenGene, Badoer, Bourdais of Piquet, dat zijn de enige mogelijkheden. Tenzij ze nog iemand uit hun hoge hoed toveren..
Gezien 't feit dat ze die licenties nog niet zo lang geleden veel duurder gemaakt hebben, is de lijst kandidaten dus zeer beperkt.
Comment
Comment