Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Schumacher terug in en weer uit de F1!!!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Is er dan nog iemand die vrij is en een super license heeft?

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
    cc

Comment

• Badoer is bevestigd

Comment

• Dat is inderdaad wel een domper op de feestvreugde.

Dat Massa dan maar snel terugkomt.

Comment

• O MY GOD!!!! iemand een gold 1 ticket heben? ik ben er niks meer mee alvast. 575 euro down the drain....
          Captain Turbo
          General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
          Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TrAiL Bekijk Berichten
            O MY GOD!!!! iemand een gold 1 ticket heben? ik ben er niks meer mee alvast. 575 euro down the drain....
            Ja, iedereen die een ticket voor Spa heeft gekocht om Schumi te zien...

Comment

• Ik ga mssch eens naar de F1 dit jaar. Volgens mij zijn er binnenkort koopjes te doen op de ticketmarkt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                Ik ga mssch eens naar de F1 dit jaar. Volgens mij zijn er binnenkort koopjes te doen op de ticketmarkt
                gmta

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                  Het is gewoon een stunt van de organisatoren van Spa om de tribunes vol te krijgen. Uiteindelijk gaat Badoer gewoon het stuur overnemen. "Zogezegd" omdat Schumi niet fit bevonden gaat worden.

Comment

• Bewust of niet...een gigantische promostunt voor Ferrari én de F1 is het sowieso al geweest.

Wel jammer, want die had zijn vel anders zeker duur verkocht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door racerke Bekijk Berichten
                      Comeback gaat inderdaag (en spijtig genoeg) niet door

http://www.schumi.de/?page=news&story_id=82524&lang=uk
                      yoehoe, goed gezien van ferrari, en goed voor francorchamps(vele tikets verkocht)

Comment

• Okido !
                        Nu nog BMW die hun beslissing terugtrekt en mijn dag is goed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                          Ik ga mssch eens naar de F1 dit jaar. Volgens mij zijn er binnenkort koopjes te doen op de ticketmarkt
                          denk het ook.... een kaartje aan de helft van de prijs zie ik wel zitten

Comment

• Ik had in het begin wel mijn twijfels
                            In de formule is meer dan de helft van wat gezegt word gezever vooral als het gaat om geruchten

Ja ik wil wel een ticket f1 spa overkopen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP Bekijk Berichten
                              Gene, Badoer, Bourdais of Piquet, dat zijn de enige mogelijkheden. Tenzij ze nog iemand uit hun hoge hoed toveren..
                              Ik ben ook wel kandidaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                                denk het ook.... een kaartje aan de helft van de prijs zie ik wel zitten
                                Doen!
                                Dan kunt ge uw feestje verplaatsen naar een datum die mij beter past!

Comment

• Shit, voor niks tickets gekocht dus
                                  maar het blijft F1

Comment

• mooie marketing!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk Berichten
                                      Okido !
                                      Nu nog BMW die hun beslissing terugtrekt en mijn dag is goed
                                      Ik zie een klein kans als motorleverancier bij RedBull.

Comment

• Al vind ik het wel wat jammer. Had graag gezien hoe Schumacher zich kon verweren tegen Hamilton of Vettel...

En al die mensen die speciaal voor Schumi kaarten voor Francorchamps hebben gekocht

Comment

• Die gaan hun kaarten verpatsen aan de helft van de prijs, en 3 dagen voor de GP zal Badoer met z'n Gilera 3-wielbrommerke over een bananenschil rijden en z'n oorlelletje breken, waarna Schumi alsnog zal mogen aantreden.

Comment

Working...
                                          X