Is er dan nog iemand die vrij is en een super license heeft?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Schumacher terug in en weer uit de F1!!!
Collapse
X
-
O MY GOD!!!! iemand een gold 1 ticket heben? ik ben er niks meer mee alvast. 575 euro down the drain....Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TrAiL Bekijk BerichtenO MY GOD!!!! iemand een gold 1 ticket heben? ik ben er niks meer mee alvast. 575 euro down the drain....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk ga mssch eens naar de F1 dit jaar. Volgens mij zijn er binnenkort koopjes te doen op de ticketmarkt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenHet is gewoon een stunt van de organisatoren van Spa om de tribunes vol te krijgen. Uiteindelijk gaat Badoer gewoon het stuur overnemen. "Zogezegd" omdat Schumi niet fit bevonden gaat worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door racerke Bekijk BerichtenComeback gaat inderdaag (en spijtig genoeg) niet door
http://www.schumi.de/?page=news&story_id=82524&lang=uk
Comment
-
Okido !
Nu nog BMW die hun beslissing terugtrekt en mijn dag is goed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk ga mssch eens naar de F1 dit jaar. Volgens mij zijn er binnenkort koopjes te doen op de ticketmarkt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP Bekijk BerichtenGene, Badoer, Bourdais of Piquet, dat zijn de enige mogelijkheden. Tenzij ze nog iemand uit hun hoge hoed toveren..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtendenk het ook.... een kaartje aan de helft van de prijs zie ik wel zitten
Dan kunt ge uw feestje verplaatsen naar een datum die mij beter past!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk BerichtenOkido !
Nu nog BMW die hun beslissing terugtrekt en mijn dag is goed
Comment
Comment