Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Schumacher terug in en weer uit de F1!!!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Di Montezemolo: 'Ik wil volgend jaar 3 Ferrari's aan de start, en eentje moet voor Schumacher zijn.'

Waar die vent soms naartoe wil met z'n commentaar.

Stel je voor: Schumacher, Massa én Alonso bij Ferrari !

Comment

• Misschien zou dat één van de eisen zijn die Ferrari zal stellen om in de F1 te blijven. Alleja ik veronderstel toch dat ze eisen gaan stellen voor dat budgetgeval.
      Of misschien gewoon Massa-Schumacher.
      Want als hij zegt: "en eentje moet voor Schumacher zijn" dan wilt hij zowiezo Schumacher in de F1... alleja volgens mij.

Het kan evengoed PR zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk Berichten
        Di Montezemolo: 'Ik wil volgend jaar 3 Ferrari's aan de start, en eentje moet voor Schumacher zijn.'

Waar die vent soms naartoe wil met z'n commentaar.

Stel je voor: Schumacher, Massa én Alonso bij Ferrari !
        Kimi ipv Massa! 10 wereldkampioenschappen bij elkaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesman Bekijk Berichten
          Kimi ipv Massa! 10 wereldkampioenschappen bij elkaar
          Dat denk ik niet, Kimi-Schumacher is een slechtere combinatie dan Alonso-Schumacher of Massa-Schumacher of Massa-Alonso.

Comment

• 't is nie omdat hij dat WIL dat schumi dat ook zal doen :p
            Captain Turbo
            General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
            Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
              Die gaan hun kaarten verpatsen aan de helft van de prijs, en 3 dagen voor de GP zal Badoer met z'n Gilera 3-wielbrommerke over een bananenschil rijden en z'n oorlelletje breken, waarna Schumi alsnog zal mogen aantreden.
              Dan zal Gené wel rijden. Had hem liever ook nu zien rijden, vind dat die al wat meer dan Bedoer bewezen heeft.

Al is Badoer nu al heeeeeeel lang testrijder dus verdient hij nu ook dit wel om eens te moge rijden .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                En al die mensen die speciaal voor Schumi kaarten voor Francorchamps hebben gekocht
                De kans is nog niet verkeken. 't Is niet omdat Schumacher in Valencia niet rijdt, dat hij dat in Spa of Monza ook niet zal doen.

Al is de kans eerder klein.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk Berichten
                  De kans is nog niet verkeken. 't Is niet omdat Schumacher in Valencia niet rijdt, dat hij dat in Spa of Monza ook niet zal doen.

Al is de kans eerder klein.
                  De kans was enkele weken geleden ook klein dat Schumacher Massa zou vervangen hé

Comment

• Allemaal stunts voor meer gratis publiciteit, denk ik dan. Wat moet je anders doen als je resultaten tegenvallen? Is toch de ideale manier om te zorgen dat er over je gepraat wordt? En dan nog wel op een positieve manier, want iedereen die de naam Schumacher hoort, denkt onmiddellijk terug aan tijden waarin het beter ging met de Italiaanse renstal...

Comment

Working...
                    X