Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verdraagzaamheid op circuit (in de paddock)...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Verdraagzaamheid op circuit (in de paddock)...

Ik schrijf hier niet dikwijls iets omdat ik meer circuit-gericht ben maar nu wil ik hier toch wel eens iets melden.

Bewogen dagske gehad op Zolder gisteren. Sonia en ik waren er nog eens gaan tijden met onze circuitwagen. 2 keer dikke ambras gemaakt met een paar onnozelaars die denken dat alles volgens hun regeltjes moet gaan en geen respect of verdraagzaamheid hebben voor anderen. En dan heb ik het niet over op de baan maar wel naast de baan. Terwijl ze tussen 11 en 12 aan het rijden waren had ik lekker wa muziek op gezet, en uiteraard kunde da ni stil zetten want met het motorgeluid hoorde anders niks. En ja, ik zet natuurlijk altijd heavy metal op. Man man man, heeft er daar ene ambras over zitten maken. Ik heb echt enorm op m'n tanden moeten bijten om die gast gewoon niet op zijne smoel te slagen (doe da liever ni want dan hedde daarna toch alleen maar last met 't gerecht). Op den duur is em het gewoon afgetrapt en naar huis gereden. Wa nen idioot ! Dan in de namiddag... tussen 13u en 14u gereden en we komen binnen. Wil me parkeren, staat er ene daar te gapen met een gezicht van wat komde gij hier doen, ik sta hier goe en ik blijf hier staan. Ik rij achteruit en ik zie niet dat hij d'er nog staat. Begint die op mijne 951 te kloppen. Ik had em ook weeral bijna vast. Tegen Sonia daarna gezegd dat als er nu nog ene iets verkeerd ging doen ik ni meer kalm ging blijven en 't raak ging zijn.
    JEZUS CHRIST ! BOEREN !!!! Blijft godverdomme thuis als ge niks kunt verdragen van een ander !

Over da tweede kan ik niks zeggen, maar luide muziek zitten draaien op plaatsen waar veel volk zit is nu ook niet bepaald sociaal eh

(ik had in elk geval ni geklaagd als het dat genre was dat op stond )

Comment

Know what you mean....

Das ni alleen in de paddock maar ook op de baan. Kreed gisteren mee met ne kameraad zijn E46 M3. We waren rustig aant rijden. We komen uit een straat en we moesten links af.

Staat daar ne pipo op zijn oprit me zijne koffer open en zit daar wa gerief in of uit te laden. Mijne maat vertrekt rustig maar schakelt toch pas rond de 4000rpm in 1e versnelling naar 2e. Natuurlijk maakt zo'n ///M dan wat lawaai maar je hoorde dat het rustig rijgedrag was (we reden op dat moment maximum 50km/u).

Die kerel stapt voor ons de baan op met een farse muil net als we hem bijna voorbijrijden, loopt bijna tegen de auto en keert em dan terug om naar zijn auto. Hij moest dus helemaal niet oversteken, twas gewoon om ons te kl*ten.

Geloof me dan wou ik ook uitstappen en eens goe mijn gedacht zeggen. Had er nen diesel tegen 90km/u gepasseerd had hij wss niets gedaan dien homo.

Dat is de dag van vandaag fuckin dagelijks kost en ik ben het boertige van de mensen ook beu.

Comment

Gisteren even gepasseerd in Zolder met de MG, rustig tot op het einde van de paddock gereden. Wat 'n massa volk.

Comment

Waar veel volk is en de gemoederen hitsig zijn (door pitspoezen of de thrill van het zelf scheuren op circuit), valt al wel 'es een woordje. Niet dat ik het goedkeur... maar live & let live lijkt me de beste oplossing voor iedereen. 't Is jammer dat het voorvalt, en spijtig genoeg kan de organisatie (SkyLimitEvents) er ook niks aan doen ; hun trackdays zijn met reden een succes, en waar veel volk is gebeurt er wel 'es iets.

Tijdens een trackday op Spa-Francorchamps voor de zomer stonden we met enkele kompanen in onze pitbox. In de pitlane had een heerschap (het prototype van de yup kunsthandelaar uit een niet nader genoemde mondaine badstad, zo leek 'ie wel) zijn witte Aston Martin voor onze pitbox geparkeerd. Ik heb hem meermaals moeten vragen om z'n wagen te verplaatsen omdat ik niet uit de pitbox kon rijden, wat 'ie uiteindelijk heeft gedaan, zij het met veel misbaar en een tronie die boekdelen sprak over z'n gedacht over mijn kleine goedkope diesel-aangedreven plebskarretje (dat later die dag wel even snel rond het circuit bleek te gaan als zijn Engelse sportkar).

Op Zolder heb ik (in de pitlane) nog geen onregelmatigheid te verduren gekregen. Hout vasthouden...

Comment

Dan moet je maar motor-circuitdagen gaan rijden. Veel relaxter sfeertje (chris_lbr kan mssch vergelijken daar hij beide doet? )

Comment

Das idd zo. Als we met de moto op 't circuit zitten hebben we wel andere mensen rond ons en geen zageventen...

Comment

Zet in het vervolg Sinatra op, dan zal niemand komen klagen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door chris_lbr Bekijk Berichten
                  Das idd zo. Als we met de moto op 't circuit zitten hebben we wel andere mensen rond ons en geen zageventen...
                  Je hebt in ieder geval wel een mooie auto, de auto van je avatar gisteren gespot op een aanhanger achter een Rav4 bij de kluis, right? :-)

Maar die muziek beter achterwege laten... op zo'n dag wil je toch enkel genieten van prachtig motorgeluid? :-)

Comment

Man man man, heeft er daar ene ambras over zitten maken. Ik heb echt enorm op m'n tanden moeten bijten om die gast gewoon niet op zijne smoel te slagen (doe da liever ni want dan hedde daarna toch alleen maar last met 't gerecht).
                    Dat zegt, vind ik, ook al genoeg over uw verdraagzaamheid gewoon omdat iemand zijn gedacht komt zeggen hem op z'n neus willen slaan.
                    Je moet begrijpen dat er op een circuit redelijk wat activiteit is en dat je daar heus niet alleen bent. Heb dus wat respect voor andere mensen. Uit uw post kan ik afleiden dat U eigenlijk wilt dat uw wil, de wet is, net zoals die mensen willen. U wil immers luide muziek zitten draaien, als U zelf zo verdraagzaam was, dan zou u denken aan uw medemens die die muziek misschien niet apprecieert. Dus U bent even boertig!

Ik kan me ook dood ergeren aan mensen die luide muziek zitten te draaien op circuits. Meestal is dat zeer storend, er is immers al genoeg lawaai, waarom er dan nog meer maken? Het zou bijvoorbeeld best kunnen dat bepaalde rijders speciaal van de UK naar België zijn gekomen en dus over de middag ook een middagdutje willen doen, wat door u dan niet kan.

hou gewoon rekening met iedereen, zowel op als naast de baan. Sommige mensen kunnen er niet tegen dat je ze inhaalt, anderen vinden het juist leuk. Je zult er niet omheen kunnen dat er verschillende soorten rond lopen, als iedereen zich dus bemoeit met zijn eigen zaken en de rest niet gaat storen, dan komt er ook geen geklaag en gezaag
                    Captain Turbo
                    General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                    Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

Sinatra... jaja, daar had ik ook al aangedacht...

Trail, voor je zoiets zegt moet je wel wat meer weten over de situatie. Die kerel begon van z'n oren te maken dat het niet meer normaal was. Dan smeet em de deur van mijne wagen dicht en toen ik em zei dat em z'n handen thuis moest houden begon hij mij voor al wat da maar stinkt uit te maken. Moet ik dat dan allemaal slikken omdat meneer z'n goesting niet krijgt ?
                      Wat je verder zegt over storende muziek, denk je dat ik alles zo graag heb ? Als iemand muziek opzet dat niet maar mijn goesting is ga ik em ook niet zeggen om daarmee op te houden. Maar ja, heavy metal, daar hebben sommigen mensen blijkbaar wel echt een probleem mee. Wel, die gasten kunnen dus dik m'n kl*ten kussen. Ik zat zeker ni aan de toegelaten +95dB
                      En by the way, om 12u00 is't middagpauze en dan heb ik ook alles afgezet.

Comment

Het enige wat ik niet kon verdragen, was de rotte BBQ van gisteren.

Comment

Vond je dat nu echt zo slecht ? Wij hebben nochtans redelijk goed gegeten en we zijn zelfs tot +/-22u00 daar gebleven.

Comment

Sorry maar

Ik zou ook na 2 minuten bij u komen klagen hoor, moest je daar van die luide heavy metal opzetten! Das toch volledig ongepast?

En dat tweede voorval, lijkt me gewoon een ongelukkig misverstand ofzo. Om zo'n dingen mee te maken moet je niet eens op circuit gaan rijden. Kom je overal tegen.

Comment

Moet ik dat dan allemaal slikken omdat meneer z'n goesting niet krijgt ?
                              Wat je verder zegt over storende muziek, denk je dat ik alles zo graag heb ? Als iemand muziek opzet dat niet maar mijn goesting is ga ik em ook niet zeggen om daarmee op te houden. Maar ja, heavy metal, daar hebben sommigen mensen blijkbaar wel echt een probleem mee. Wel, die gasten kunnen dus dik m'n kl*ten kussen. Ik zat zeker ni aan de toegelaten +95dB
                              En by the way, om 12u00 is't middagpauze en dan heb ik ook alles afgezet.
                              gij wilt precies ook alleen maar uw goesting en 'fuck de rest' é

reactie van die kerel zal wel erover zijn geweest, maar eerlijkgezegd zou het mij ook storen ... past gewoon niet maar ik zou het u vriendelijk komen vragen.. (om het op z'n minst wat stiller te kunnen zetten want je zegt zelf dat je het luid moet zetten omdat je er anders niks van hoort)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                gij wilt precies ook alleen maar uw goesting en 'fuck de rest' é

reactie van die kerel zal wel erover zijn geweest, maar eerlijkgezegd zou het mij ook storen ... past gewoon niet maar ik zou het u vriendelijk komen vragen.. (om het op z'n minst wat stiller te kunnen zetten want je zegt zelf dat je het luid moet zetten omdat je er anders niks van hoort)
                                Today is 2009, Today= Ipod

Comment

Wel, 't is dankzij een paar antwoorden goed duidelijk dat heavy metal niet getolereerd wordt maar andere muziek dus wel. Heb ik maar 1 antwoord op, ik denk wel dat ge kunt raden welk... Ik ga het niet schrijven want das op een forum ook 'ongepast'.

Comment

Wel, 't is dankzij een paar antwoorden goed duidelijk dat heavy metal niet getolereerd wordt maar andere muziek dus wel. Heb ik maar 1 antwoord op, ik denk wel dat ge kunt raden welk... Ik ga het niet schrijven want das op een forum ook 'ongepast'.
                                    Nee luide muziek kan soms wat ongepast zijn in een sociaal gebeuren.

Comment

ik had a al lang n peer oep awe muil gegeve

Comment

ik heb geen probleem met heavy metalmuziek ,maar als het echt te luid is (om het even waar) ga ik toch ook wel vriendelijk vragen om het wat stiller te zetten.
                                        PS: Ipod had hier zeker redding gebracht

Comment

Working...
                                        X