Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verdraagzaamheid op circuit (in de paddock)...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door chris_lbr Bekijk Berichten
    Wel, 't is dankzij een paar antwoorden goed duidelijk dat heavy metal niet getolereerd wordt maar andere muziek dus wel. Heb ik maar 1 antwoord op, ik denk wel dat ge kunt raden welk... Ik ga het niet schrijven want das op een forum ook 'ongepast'.
    bespaar uzelf de miserie en koop u een ipod.

niks tegen heavy metal trouwens

Comment

Welke groep had je opstaan?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door chris_lbr Bekijk Berichten
        Wel, 't is dankzij een paar antwoorden goed duidelijk dat heavy metal niet getolereerd wordt maar andere muziek dus wel. Heb ik maar 1 antwoord op, ik denk wel dat ge kunt raden welk... Ik ga het niet schrijven want das op een forum ook 'ongepast'.
        Ik kan het niet raden?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
          Ik kan het niet raden?
          ik had niet anders verwacht...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
            ik had niet anders verwacht...
            ik ook niet!

Comment

Ge hebd chance dak ni naast u stondt, want ik had u gewoon in brant gestoke!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                Ge hebd chance dak ni naast u stondt, want ik had u gewoon in brant gestoke!
                Met stekskes of briket?

Comment

terwijl ir fuel de nummerplaat bewijst en noteert

Comment

Je lijkt me eerder zelf een zeikertje die weinig kan verdragen. Verschillende mensen geven hier al aan dat die muziek hen ook niet zou aanstaan dus koop verdomme een ipod ofzo, we leven toch niet meer in de jaren 80?

Sommige mensen vinden doodleuk dat iedereen zich direct aan hen moet aanpassen en als ze dat niet doen dan zijn zij onverdraagzaam. Jij lijkt me zo iemand.

Comment

Genomineerd voor topic van het jaar!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                        Je lijkt me eerder zelf een zeikertje die weinig kan verdragen. Verschillende mensen geven hier al aan dat die muziek hen ook niet zou aanstaan dus koop verdomme een ipod ofzo, we leven toch niet meer in de jaren 80?

Sommige mensen vinden doodleuk dat iedereen zich direct aan hen moet aanpassen en als ze dat niet doen dan zijn zij onverdraagzaam. Jij lijkt me zo iemand.
                        hard

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                          hard
                          maar correct!

Comment

lol hard idd ik had het nog wat verbloemd enzo, maar da is wel recht voor de raap lol
                            Captain Turbo
                            General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                            Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TrAiL Bekijk Berichten
                              Dat zegt, vind ik, ook al genoeg over uw verdraagzaamheid gewoon omdat iemand zijn gedacht komt zeggen hem op z'n neus willen slaan.
                              Je moet begrijpen dat er op een circuit redelijk wat activiteit is en dat je daar heus niet alleen bent. Heb dus wat respect voor andere mensen. Uit uw post kan ik afleiden dat U eigenlijk wilt dat uw wil, de wet is, net zoals die mensen willen. U wil immers luide muziek zitten draaien, als U zelf zo verdraagzaam was, dan zou u denken aan uw medemens die die muziek misschien niet apprecieert. Dus U bent even boertig!

Ik kan me ook dood ergeren aan mensen die luide muziek zitten te draaien op circuits. Meestal is dat zeer storend, er is immers al genoeg lawaai, waarom er dan nog meer maken? Het zou bijvoorbeeld best kunnen dat bepaalde rijders speciaal van de UK naar België zijn gekomen en dus over de middag ook een middagdutje willen doen, wat door u dan niet kan.

hou gewoon rekening met iedereen, zowel op als naast de baan. Sommige mensen kunnen er niet tegen dat je ze inhaalt, anderen vinden het juist leuk. Je zult er niet omheen kunnen dat er verschillende soorten rond lopen, als iedereen zich dus bemoeit met zijn eigen zaken en de rest niet gaat storen, dan komt er ook geen geklaag en gezaag
                              Perfect gezegd. Helemaal akkoord. 'k Zei het al : live and let live.
                              Last edited by ; 10/08/2009, 11:36.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                Perfect gezegd. Helemaal akkoord. 'k Zei het al : live and let live.
                                +1 ..trouwens ik heb niets tegen metal muziek..maar als ik op een circuit ben wil ik motors in toeren horen gaan en geen muziek uit 1 of den andere zijne radio...

Comment

In de seventies waren petrolheads nog echte mannen die naar echte muziek luisterden en constant in een overall rondliepen. Nu zijn het mannequins in Ralph Lauren-hemdjes die naar dance luisteren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                    Sorry maar

Ik zou ook na 2 minuten bij u komen klagen hoor, moest je daar van die luide heavy metal opzetten! Das toch volledig ongepast?

En dat tweede voorval, lijkt me gewoon een ongelukkig misverstand ofzo. Om zo'n dingen mee te maken moet je niet eens op circuit gaan rijden. Kom je overal tegen.
                                    ²²²²²²²²²²²²²²²²²
                                    1963 Land Rover Series IIa
                                    1994 Mercedes SL320
                                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                                      In de seventies waren petrolheads nog echte mannen die naar echte muziek luisterden en constant in een overall rondliepen. Nu zijn het mannequins in Ralph Lauren-hemdjes die naar dance luisteren
                                      Kijk eens één reactie boven die van jou?

En denk eens terug aan de discussie in het jou welbekende topic over een bepaalde Ford

Kortom, niet generaliseren svp

De enige muziek op t circuit die gepast is is die van motoren, banden en remmen, liefst dan nog met bijbehorende geuren

Comment

Slechte dag?

Comment

chris gast, lees is niet naast de questie...
                                          De mensen hebben niks tegen metal...
                                          Maar tegen luide MUZIEK... daar hoort zelfs WERELDMUZIEK onder...

Gelijk dat ik het lees, en velen hier op het forum, zijn beide partijen in fout...
                                          jij omdat je de asso uithangt door luidkeels kabouter plop te draaien, en de anderen omdat beleefdheid totaal zoek was...

Laat me het anders fraseren: Hoe had je gereageerd als die man had gevraagd:
                                          "Hey beste, mooi stukje muziek dat je daar hebt opstaan, bangelijke groep ook, ik heb daarook cd's van.. maar kan het even wat minder want , ik ben bezig met een soduku level 999, en kan men niet concentreren zo... "

Comment

Working...
                                          X