102kg , Trulli is zich al aan het voorbereiden op volgend jaar
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van Europa 2009
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenIk ben meer geïnteresseerd in de fuel adjusted grid
1 Barrichello (lap 19)
2 Kovalainen +0.216 (lap 16)
3 Hamilton +0.249 (lap 15)
4 Button +0.291 (lap 1
5 Vettel +0.507 (lap 16)
6 Rosberg +0.540 (lap 20)
7 Webber +0.610 (lap 20)
8 Raikkonen +0.614 (lap 1
9 Alonso +0.871 (lap 17)
10 Kubica +1.114 (lap 17)
Comment
-
Plots lukt het totaaaal niet meer voor Red Bull. Eerst in Hongarije al, en nu een tankprobleem EN een motor in de soep voor Vettel.
Maar Button ook niet zoals ie het wenste denk ik
Comment
-
Amateurisme bij McLaren
TCT zal content zijn...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP Bekijk BerichtenMooi voor Barichello..
Maar ik was eens benieuwd of ie er anders voorbij was geraakt -- kans was vrij groot want Barri had nog wat lege rondjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP Bekijk BerichtenHij is goed bezig ja, hopelijk gaat zijn pitstop goed..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP Bekijk BerichtenZo doet Brawn nog een goede zaak voor het constructeurskampioenschap, Button heeft er wel weer een titelconcurrent bij..
Ik mag hopen dat Button Webber nog pakt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
Ik mag hopen dat Button Webber nog pakt
Comment
-
Mooi van Barrichello ! Aanvallen op de juiste momenten, en geholpen door amateurisme bij McLaren. Erg knap, ik ben blij voor hem. Jammer van Hamilton, natuurlijk.
Slechte prestatie Kovalainen. Rosberg daarentegen solliciteerde vandaag voor de tweede McLaren, en zal 'm ook wel krijgen. Dit bedoelen ze nu bij McLaren, als ze zeggen dat Kovalainen beter moet.
Vettel: dag wereldkampioenschap ... Jammer. Webber maakt nog wel een kans.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk Berichten
Vettel: dag wereldkampioenschap ... Jammer. Webber maakt nog wel een kans.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP Bekijk BerichtenHopelijk beseffen ze dat bij Red Bull..
Oja: Badoër. Na de kwalificatie had ik het gevoel dat het niet ging beteren. Hij maakte nog altijd dezelfde fouten als in z'n eerste ronden (te laat insturen, slecht wegacceleren). Ik was blijkbaar fout, want er zat wel degelijk progressie in. Tegen het einde van de race draaide hij 1:40. Bovendien kon hij op een bepaald moment aardig in 't spoor van Kovalainen blijven. Hij mist gewoon wedstrijdritme, dat was te zien aan dat pitstopincident. Maar ik zie het in Spa pakken beter gaan, en zeker in Monza.
Raikkonen: reed een goede race, hé. Heel constant, en weer op het podium. Hij lijkt weer ietwat gemotiveerd, en gaf eerder al aan dit jaar nog te willen winnen. Z'n beste kans wordt volgende week in Spa.
Comment
-
Mooi voor Barrichello. Zuiver gereden en was duidelijk de allersnelste.
Beetje jammer voor die flater bij McLaren, anders hadden we nog wat meer spanning gezien.
Button zakt wat weg blijkbaar, die slechte starts hypothekeren zijn kansen om veel punten te pakken.
Niet het circuit en temperatuursomstandigheden voor Red Bull. Waarschijnlijk zullen ze er volgende week wel weer staan.
En Badoer, aiaiai...
Comment
Comment