Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van Europa 2009
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk BerichtenAan Vettels reactie (nee knikken) te zien, wel. 't Is jammer, want als er iemand Button nog zou kunnen pakken, is het Vettel.
Oja: Badoër. Na de kwalificatie had ik het gevoel dat het niet ging beteren. Hij maakte nog altijd dezelfde fouten als in z'n eerste ronden (te laat insturen, slecht wegacceleren). Ik was blijkbaar fout, want er zat wel degelijk progressie in. Tegen het einde van de race draaide hij 1:40. Bovendien kon hij op een bepaald moment aardig in 't spoor van Kovalainen blijven. Hij mist gewoon wedstrijdritme, dat was te zien aan dat pitstopincident. Maar ik zie het in Spa pakken beter gaan, en zeker in Monza.
Raikkonen: reed een goede race, hé. Heel constant, en weer op het podium. Hij lijkt weer ietwat gemotiveerd, en gaf eerder al aan dit jaar nog te willen winnen. Z'n beste kans wordt volgende week in Spa.
Spa of Suzuka, ik hoop één vd twee ...Opel Corsa 1.7 cdti (sold)
Opel Astra ST Sport(sold)
Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop
Comment
-
Mooi van Barichello en Brawn, de meesterstrateeg kan het nog steeds...
Dat akkefietje met die banden bij McLaren ging daar niks aan veranderd hebben. Bij het buitenkomen had BAR al 6sec voorsprong en dat met die banden heeft McLaren misschien een seconde of 2 gekost..
Vettel heeft nu 6 van zijn 8 motoren gebruikt als ik het goed begrepen heb. Wat gebeurt als je ze alle 8 opgebruikt hebt? Mag je dan je luie krent gaan parkeren op de playa en de rest van het seizoen volgen op BBC?
Comment
-
ik ga nu zondag voor eerste maal naar F1 in Spa.... de wedstrijd begint om 14 u...hoe lang op voorhand moet je daar eigenlijk toekomen? zijn er lange files naar ginds? heb wel parkingplaats gereserveerd..... ' smorgens vroeg zit ik nog op de nurburgring ( hotel) ik ga daar enkele rondjes draaien.... is ongeveer 1u45 rijden vandaar naar Spa...... als ik om 11 u daar vertrek raak ik dan vlot in mijn tribune of moet ik rekenen op kilometers lange files?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pietS5 Bekijk Berichtenik ga nu zondag voor eerste maal naar F1 in Spa.... de wedstrijd begint om 14 u...hoe lang op voorhand moet je daar eigenlijk toekomen? zijn er lange files naar ginds? heb wel parkingplaats gereserveerd..... ' smorgens vroeg zit ik nog op de nurburgring ( hotel) ik ga daar enkele rondjes draaien.... is ongeveer 1u45 rijden vandaar naar Spa...... als ik om 11 u daar vertrek raak ik dan vlot in mijn tribune of moet ik rekenen op kilometers lange files?
Francochamps is geen toonbeeld van bereikbaarheid.
'k Herinner me nog een jaar of 4-5 geleden dat er aan de ingang bij la source, bijna gevochten werd, omdat de GP ging starten en er nog zo'n 300 man stond.
Naar mijn mening ga je ook niet naar de GP voor die race alleen, maar snuif je een ganse dag F1 sfeer op..maar da's enkel mijn idee natuurlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichtendie banden heeft McLaren misschien een seconde of 2 gekost..
Vettel heeft nu 6 van zijn 8 motoren gebruikt als ik het goed begrepen heb. Wat gebeurt als je ze alle 8 opgebruikt hebt? Mag je dan je luie krent gaan parkeren op de playa en de rest van het seizoen volgen op BBC?
Dit zal hen waarschijnlijk het kampioenschap kosten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk BerichtenOja: Badoër ... pitstopincident
Eerst laat hij Grosjean voorbij terwijl dit niet moet en daarbij rijdt hij ook nog es over een witte lijn met een penalty als gevolg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenHet lijkt er op dat ze op het best mogelijke moment gaan beslissen om de negende motor te gebruiken gezien het onvermijdelijk is om een negende en bij pech misschien zelfs tiende motor te gebruiken.
Dit zal hen waarschijnlijk het kampioenschap kosten.
Comment
-
Comment
Comment