WTF was zowat het enige dat ik gisteren kon bedenken.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van België 2009
Collapse
X
-
Hamilton OUT, Button OUT...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk BerichtenIs ook al de eerste keer niemeer zeker dat em blijft staan?
Comment
-
Een één week oude post van mezelf in 't vorige GP-topic bovenhalen:
Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk BerichtenRaikkonen: reed een goede race, hé. Heel constant, en weer op het podium. Hij lijkt weer ietwat gemotiveerd, en gaf eerder al aan dit jaar nog te willen winnen. Z'n beste kans wordt volgende week in Spa.
Comment
-
K'vond het 'n schitterende GP !
Tonnen respect voor Fisico, ook, géniale perstatie !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bt. Bekijk BerichtenK'vond het 'n schitterende GP !
Tonnen respect voor Fisico, ook, géniale perstatie !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk BerichtenWe mogen trots zijn op Spa-Francorchamps... Als je die beelden ziet van Raidillon etc. Prachtig circuit.
.
Comment
-
Wat een geweldige race we mogen fier zijn als Belgen omdat we over zo een fantastisch circuit beschikken.
Geweldige start van Kimi en een foutloze race .
Alleen ben ik wat teleurgesteld over Ruben en Marc bijden hadden een goede zaak kunnen doen .
3rondes met rook achter de wagen van Rubens en die ging nog altijd als een speer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timozzzz Bekijk BerichtenWat een geweldige race we mogen fier zijn als Belgen omdat we over zo een fantastisch circuit beschikken.
Geweldige start van Kimi en een foutloze race .
Alleen ben ik wat teleurgesteld over Ruben en Marc bijden hadden een goede zaak kunnen doen .
3rondes met rook achter de wagen van Rubens en die ging nog altijd als een speer
Comment
-
Mooie race.
Veel spanning en vooral mooie (onboard)beelden.
Jammer dat de titelkandidaten niet veel punten konden goedmaken, maar toch leuk voor kleinere teams dat ze zich ook kunnen bewijzen. Zonder kers had Kimi niet kunnen winnen.
Button zakt steeds verder weg, maar zal het wel halen denk ik.
En Barrichello Wat een slechte start en die rookpluim, is zoiets geen zwarte vlag?
Hij heeft volgens mij ook een énorm voordeel gehaald door Les Combes af te snijden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk BerichtenIk vind hem niet zuiver gewonnen. In het verleden wisten sommige stewards zulke acties te bestraffen als men naast de baan reed. Kimi heeft in mijn ogen hiermee voordeel gehaald om snelheid op te bouwen om zo vervolgens van plaats 6 en 4 naar plaats 2 te gaan.
Niet vergeten dat hij ook rond Barrichello moest rijden, een énorme hinder.
Comment
Comment