Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van België 2009

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik kan toch moeilijk geloven dat Raikkonen zo veel voordeel heeft gehaald uit zijn uitwijkmanoeuvre. Ten eerste moest hij uitwijken, ten tweede is het heel delicaat om op zo'n stoffig asfaltgedeelte plots bruuske stuurmanoeuvres te beginnen doen om toch weer zo snel mogelijk op het circuit te kunnen komen en ten derde door het aanwezige stof en andere vuiligheid vond ie hoogstwaarschijnlijk minder tractie dan op het circuitasfalt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
      Zoals ze op de BBC zeiden: hij had waarschijnlijk direct al de bedoeling dit te doen...
      Ja. Want vorig jaar deed ie exact hetzelfde.
      Hij niet alleen overigens. En ik zie er eigenlijk geen graten in. Hij zat volledig aan de buitenkant. 't Is daar echt niet breed genoeg voor 3 wagens. Alonso heeft dat mogen ondervinden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
        De doorrijstraf van Webber vandaag heeft ook aangetoond dat de fia niet consistent handelt.
        Vind ik niet.

In Hongarije gebeurde nét hetzelfde: de Red Bull pitcrew liet Webber vertrekken terwijl er een auto aankwam. Resultaat: onderzoek na de race, waaruit een serieuze reprimande voortkwam.

Twee races later doen ze exàct hetzelfde. Dan vind ik een drive-through nog vrij licht.

In tegenstelling tot Alonso. Renault had serieus wat schrik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
          LOOOL!!!
          Wuk? Ons circuit verdient beter dan hetgeen we vandaag gezien hebben. De favorieten voor het WK hebben vandaag samen 8 punten gescoord

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
            Wuk? Ons circuit verdient beter dan hetgeen we vandaag gezien hebben. De favorieten voor het WK hebben vandaag samen 8 punten gescoord
            wat? de waarde van een circuit meet jij aan hoeveel favorieten er punten halen?

ik denk net dat door Fisichella's pole en tweede plaats, en het uitvallen van Hamilton, Button en Alonso, Francorchamps net bewezen heeft zijn plaats op de kalender te hebben...

Alle rijders houden ervan, en spektakel gegarandeerd... en dan heeft het dit jaar zelfs nog niet geregend...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichten
              wat? de waarde van een circuit meet jij aan hoeveel favorieten er punten halen?
              Neenee, da's een vaststelling die ik daarjuist maakte.

Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichten
              ik denk net dat door Fisichella's pole en tweede plaats, en het uitvallen van Hamilton, Button en Alonso, Francorchamps net bewezen heeft zijn plaats op de kalender te hebben...
              Hopelijk blijft het op de kalender staan.

Comment

• De laatsten zullen (ook) de eersten zijn.

Badoer zou als het van mij zou afhangen ook mogen beginnen vrezen voor zijn job als testpiloot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                  De laatsten zullen (ook) de eersten zijn.

Badoer zou als het van mij zou afhangen ook mogen beginnen vrezen voor zijn job als testpiloot.
                  testen is niet gelijk aan racen
                  en ik heb op verschillende plaatsen gelezen dat deze twee races zijn afscheidscadeau was voor zijn 10 jaar dienst bij de scuderia

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                    Neenee, da's een vaststelling die ik daarjuist maakte.

Hopelijk blijft het op de kalender staan.
                    mja, ik vind het een gekke vaststelling...
                    ok het is niet leuk dat uw favoriet niet wint, of punten pakt, maar voor uw buurman is het mss net wel leuk dat zijn favoriet punten pakt, of, vlaming zijnde, dat een underdog "die grote mannen" eens op hun bek geeft...

het zou niet leuk zijn geweest mocht het kampioenschap nu al bijna beslecht zijn, zoals tijdens de schumacher-days enzo. Ik denk dat het goed is voor de F1 dat dit (en vorig) seizoen wordt bewezen dat iedereen en elke renstal een GP kan winnen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stephane Bekijk Berichten
                      testen is niet gelijk aan racen
                      en ik heb op verschillende plaatsen gelezen dat deze twee races zijn afscheidscadeau was voor zijn 10 jaar dienst bij de scuderia
                      Een testcourreur die CONSTANT een racepace kan simuleren zou toch wel ideaal zijn denk ik zo.

Comment

Een testcourreur die CONSTANT een racepace kan simuleren zou toch wel ideaal zijn denk ik zo.
                        mijn vermoeden is, dat vanwege het verbieden van tussentijds testen, ze bij Ferrari gekozen hebben om de racepace tests door de rijders zelf te laten uitvoeren. Zodat zij zeker toch de wagen onder de knie hebben.

Nu, wat de betekenis van Badoer dan nog in het team is geweest het voorbije jaar, weet ik niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
                          In principe hebben ze gelijk maar dat hoeven ze niet te doen net zoals dat bij Hamilton vorig jaar ook niet nodig was (in mijn ogen dan toch)
                          Raikkonen heeft deze zege verdiend en Fisichella ook mooi 2de, als Kimi geen KERS zou gehad hebben was hij mss wel gewonnen.

Dit was de eerste GP die ik ter plaatse meemaakte en ik heb ervan genoten
                          Wel spijtig van Button en Hamilton.
                          Dat vond ik ook, Hamilton zat geblokkeerd en wou zichzelf of Kimi toen niet uitrijden. Hamilton was toen zelf benadeeld door dat maneauver. Ik zou allesinds minder streng zijn in het uitdelen van straffen.

Hopelijk(uuhm....) gaat de FIA nu iedereen op gelijke voet zetten en geen onderscheid maken en wat meer door de vingers zien.

Comment

• Blijkbaar houden ze bij Force India al rekening met een telefoontje uit Maranello ... En daar gaan ze zeker op in gaan, om de financiële situatie van het team wat te verbeteren.

Fisichella: 't moest gebeuren tijdens de pitstops. Inhalen zou nooit gelukt zijn. KERS was hier een énorm voordeel, en zal dat ook op Monza zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk Berichten
                              Blijkbaar houden ze bij Force India al rekening met een telefoontje uit Maranello ... En daar gaan ze zeker op in gaan, om de financiële situatie van het team wat te verbeteren.

Fisichella: 't moest gebeuren tijdens de pitstops. Inhalen zou nooit gelukt zijn. KERS was hier een énorm voordeel, en zal dat ook op Monza zijn.
                              Dat is oud nieuws want ondertussen was er al een persbericht gekomen van Vijay Mallya dat vraagt die stelling van Phillips te negeren

Comment

Dat is oud nieuws want ondertussen was er al een persbericht gekomen van Vijay Mallya dat vraagt die stelling van Phillips te negeren

http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/200...egeerd-worden/

En da's geloofwaardig ? Phillips bevestigt eigenlijk de geruchten, waarna z'n baas komt roepen dat er niks van waar is.

Comment

• Phillips voedt enkel de geruchten waarover hij zelf enkel nog maar gelezen heeft want zoniet heeft Ferrari eerder al eens contact opgenomen met Force India en zodus maakt hij zijn eigen statement overbodig want dan had hij naar buiten moeten brengen dat Ferrari al contact heeft gezocht en ik betwijfel dat hij dat zou mogen doen want zo brengt hij een mogelijke overeenkomst in gevaar.

Phillips is gewoon een fanboy van Fisichella die wat te enthousiast is op dit moment.

Comment

• Hoort imo thuis in het 'F1 nieuws' topic?

Comment

Working...
                                    X