Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Italië 2009

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #41

    Comment


    • #42
      Raikkonen staat er imo het beste voor, zeker als hij bij de start Sutil kan passeren..


      Oorspronkelijk geplaatst door bobo
      cc

      Comment


      • #43
        BBC SPORT'S FUEL-ADJUSTED GRID (with projected race first pit stops*)
        1 Kovalainen (lap 2
        2 Barrichello +0.016 (lap 30)
        3 Hamilton +0.047 (lap 16)
        4 Button +0.073 (lap 29)
        5 Sutil +0.200 (lap 17)
        6 Raikkonen +0.266 (lap 19)
        7 Liuzzi +0.296 (lap 27)
        8 Vettel +0.363 (lap 27)
        9 Alonso+0.381 (lap 26)
        10 Webber +0.469 (lap 2


        Oorspronkelijk geplaatst door bobo
        cc

        Comment


        • #44
          Bij STR staan ze op exact hetzelfde gewicht wat nogal raar is . Dan moet 1 van de 2 rijders een tragere setting kiezen om er een ronde extra uit te persen ofwel moeten ze 1 van de 2 een ronde vroeger dan noodzakelijk naar binnen roepen. Dan hebben ze dat bij Williams toch beter opgelost.
          Last edited by ; 12/09/2009, 20:19.

          Comment


          • #45
            Dit zal 1 van de eerste circuits zijn dit jaar waar er vooral 1 stoppers zullen zijn.
            Ik ben benieuwd of ze dan problemen gaan krijgen met de 'slechtste' bandensoort tov de 2 stoppers.

            Bij Brawn zullen ze ook wel verschieten omdat Kovalainen toch op een 1 stopper staat, voor hen
            2012 Renault Megane RS

            Comment


            • #46
              Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk Berichten
              Bij Brawn zullen ze ook wel verschieten omdat Kovalainen toch op een 1 stopper staat, voor hen
              Ik denk niet dat dat zo verassend is, met zijn KERS-voordeel..


              Oorspronkelijk geplaatst door bobo
              cc

              Comment


              • #47
                Oorspronkelijk geplaatst door azerty Bekijk Berichten
                Bij STR staan ze op exact hetzelfde gewicht wat nogal raar is . Dan moet 1 van de 2 rijders een tragere setting kiezen om er een ronde extra uit te persen ofwel moeten ze 1 van de 2 een ronde vroeger dan noodzakelijk naar binnen roepen. Dan hebben ze dat bij Williams toch beter opgelost.
                Niet noodzakelijk. 't Kan zijn dat één van de coureurs iets zwaarder is dan 605kg.

                Comment


                • #48
                  Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP Bekijk Berichten
                  Raikkonen staat er imo het beste voor, zeker als hij bij de start Sutil kan passeren..
                  Als Kovalainen Raikkonen passeert bij de start, is 't al om zeep.
                  En dan nog. Een eenstopper is misschien niet eens een slechte keuze ...

                  Ik vrees eigenlijk voor een vrij saaie race. De lichte mannen vooraan gaan uitlopen, terwijl de zwaardere coureurs zullen trachten om 't gaatje klein te houden. Veel strategie, weinig racing, vrees ik. Maar ik hoop het tegendeel.

                  Comment


                  • #49
                    Volgens F1.com zou het wel eens kunnen regenen tijdens de race :

                    Enter the world of Formula 1. Your go-to source for the latest F1 news, video highlights, GP results, live timing, in-depth analysis and expert commentary.

                    Comment


                    • #50
                      Ben benieuwd naar de race. Op meteobeelden hangen er vanaf 14u regenwolken boven Monza.
                      Ik denk ook wel dat een groot deel van het succes van FI te danken is aan Mercedes. Ze zullen zeker geen slechte wagen hebben, want een slechte wagen met een goede motor werkt nog niet. Maar de Mercedes motoren zijn al het hele seizoen snel en op de twee snelste circuits staat FI ineens bovenaan. We zullen zien of ze het in de volgende wedstrijden kunnen bevestigen. Behalve de Ferrari van Raikkonen zijn de eerste zeven allemaal voorzien van een Mercedesmotor. Geen wonder dat ze er bij Red Bull ook eentje willen

                      Comment


                      • #51
                        Oorspronkelijk geplaatst door blobmeister Bekijk Berichten
                        Ben benieuwd naar de race. Op meteobeelden hangen er vanaf 14u regenwolken boven Monza.
                        Ik denk ook wel dat een groot deel van het succes van FI te danken is aan Mercedes. Ze zullen zeker geen slechte wagen hebben, want een slechte wagen met een goede motor werkt nog niet. Maar de Mercedes motoren zijn al het hele seizoen snel en op de twee snelste circuits staat FI ineens bovenaan. We zullen zien of ze het in de volgende wedstrijden kunnen bevestigen. Behalve de Ferrari van Raikkonen zijn de eerste zeven allemaal voorzien van een Mercedesmotor. Geen wonder dat ze er bij Red Bull ook eentje willen
                        Het is ook al gebeurt dat de top 3 allemaal renault motoren waren.

                        Comment


                        • #52
                          De italiaanse meteo geven ook regen tussen 14u en 17u in de buurt van Monza. Alé, het zou toch voor enige spanning kunnen zorgen

                          Comment


                          • #53
                            Komaan regenwolkskes, doet uw best !

                            Comment


                            • #54
                              Oorspronkelijk geplaatst door blobmeister Bekijk Berichten
                              Behalve de Ferrari van Raikkonen zijn de eerste zeven allemaal voorzien van een Mercedesmotor. Geen wonder dat ze er bij Red Bull ook eentje willen
                              Ik denk dat dat eerder met betrouwbaarheidsproblemen te maken heeft..


                              Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                              cc

                              Comment


                              • #55
                                Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk Berichten
                                Ik vrees eigenlijk voor een vrij saaie race. De lichte mannen vooraan gaan uitlopen, terwijl de zwaardere coureurs zullen trachten om 't gaatje klein te houden. Veel strategie, weinig racing, vrees ik. Maar ik hoop het tegendeel.
                                Ik vrees het ook, maar hopelijk valt de regen met bakken uit de hemel

                                Comment


                                • #56
                                  Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP Bekijk Berichten
                                  Ik denk dat dat eerder met betrouwbaarheidsproblemen te maken heeft..
                                  En dan te bedenken dat die Mercedesmotor nog niet zo lang geleden één van de meest onbetrouwbare was.

                                  Comment


                                  • #57
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk Berichten
                                    En dan te bedenken dat die Mercedesmotor nog niet zo lang geleden één van de meest onbetrouwbare was.
                                    Met de V8 hebben ze toch nooit serieuze problemen gehad?


                                    Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                                    cc

                                    Comment


                                    • #58
                                      Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP Bekijk Berichten
                                      Met de V8 hebben ze toch nooit serieuze problemen gehad?
                                      Neenee, tuurlijk niet, maar als je kijkt naar bvb 2001, 2004, 2005,...Dan was de boosdoener voor een DNF vaak die Mercedes V10.

                                      Comment


                                      • #59
                                        Perfecte wedstrijd van Brawn. De eenstopper was duidelijk de beste keuze. Jammer van die serieuze crash van Hamilton. Ik hoorde hem zeggen in de preview dat een tweestopper een 5 sec trager was dan een eenstopper. Raar dat ze daar dan toch voor gekozen hebben, want net voor zijn crash reed hij net binnen de 5 sec van Barrichello.

                                        Comment


                                        • #60
                                          Het is niet gezegd dat Hamilton op een eenstopper sneller geweest zou zijn. De Brawns hebben minder last van bandenslijtage. Hamilton had tijdens zijn eerste stint al problemen met zijn banden. De andere teams die op een eenstopper stonden hebben het niet waargemaakt..


                                          Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                                          cc

                                          Comment

                                          Working...
                                          X