Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van Italië 2009
Collapse
X
-
BBC SPORT'S FUEL-ADJUSTED GRID (with projected race first pit stops*)
1 Kovalainen (lap 2
2 Barrichello +0.016 (lap 30)
3 Hamilton +0.047 (lap 16)
4 Button +0.073 (lap 29)
5 Sutil +0.200 (lap 17)
6 Raikkonen +0.266 (lap 19)
7 Liuzzi +0.296 (lap 27)
8 Vettel +0.363 (lap 27)
9 Alonso+0.381 (lap 26)
10 Webber +0.469 (lap 2
Comment
-
Bij STR staan ze op exact hetzelfde gewicht wat nogal raar is . Dan moet 1 van de 2 rijders een tragere setting kiezen om er een ronde extra uit te persen ofwel moeten ze 1 van de 2 een ronde vroeger dan noodzakelijk naar binnen roepen. Dan hebben ze dat bij Williams toch beter opgelost.
Comment
-
Dit zal 1 van de eerste circuits zijn dit jaar waar er vooral 1 stoppers zullen zijn.
Ik ben benieuwd of ze dan problemen gaan krijgen met de 'slechtste' bandensoort tov de 2 stoppers.
Bij Brawn zullen ze ook wel verschieten omdat Kovalainen toch op een 1 stopper staat, voor hen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk BerichtenBij Brawn zullen ze ook wel verschieten omdat Kovalainen toch op een 1 stopper staat, voor hen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door azerty Bekijk BerichtenBij STR staan ze op exact hetzelfde gewicht wat nogal raar is . Dan moet 1 van de 2 rijders een tragere setting kiezen om er een ronde extra uit te persen ofwel moeten ze 1 van de 2 een ronde vroeger dan noodzakelijk naar binnen roepen. Dan hebben ze dat bij Williams toch beter opgelost.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP Bekijk BerichtenRaikkonen staat er imo het beste voor, zeker als hij bij de start Sutil kan passeren..
En dan nog. Een eenstopper is misschien niet eens een slechte keuze ...
Ik vrees eigenlijk voor een vrij saaie race. De lichte mannen vooraan gaan uitlopen, terwijl de zwaardere coureurs zullen trachten om 't gaatje klein te houden. Veel strategie, weinig racing, vrees ik. Maar ik hoop het tegendeel.
Comment
-
Ben benieuwd naar de race. Op meteobeelden hangen er vanaf 14u regenwolken boven Monza.
Ik denk ook wel dat een groot deel van het succes van FI te danken is aan Mercedes. Ze zullen zeker geen slechte wagen hebben, want een slechte wagen met een goede motor werkt nog niet. Maar de Mercedes motoren zijn al het hele seizoen snel en op de twee snelste circuits staat FI ineens bovenaan. We zullen zien of ze het in de volgende wedstrijden kunnen bevestigen. Behalve de Ferrari van Raikkonen zijn de eerste zeven allemaal voorzien van een Mercedesmotor. Geen wonder dat ze er bij Red Bull ook eentje willen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door blobmeister Bekijk BerichtenBen benieuwd naar de race. Op meteobeelden hangen er vanaf 14u regenwolken boven Monza.
Ik denk ook wel dat een groot deel van het succes van FI te danken is aan Mercedes. Ze zullen zeker geen slechte wagen hebben, want een slechte wagen met een goede motor werkt nog niet. Maar de Mercedes motoren zijn al het hele seizoen snel en op de twee snelste circuits staat FI ineens bovenaan. We zullen zien of ze het in de volgende wedstrijden kunnen bevestigen. Behalve de Ferrari van Raikkonen zijn de eerste zeven allemaal voorzien van een Mercedesmotor. Geen wonder dat ze er bij Red Bull ook eentje willen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door blobmeister Bekijk BerichtenBehalve de Ferrari van Raikkonen zijn de eerste zeven allemaal voorzien van een Mercedesmotor. Geen wonder dat ze er bij Red Bull ook eentje willen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bram S Bekijk BerichtenIk vrees eigenlijk voor een vrij saaie race. De lichte mannen vooraan gaan uitlopen, terwijl de zwaardere coureurs zullen trachten om 't gaatje klein te houden. Veel strategie, weinig racing, vrees ik. Maar ik hoop het tegendeel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP Bekijk BerichtenIk denk dat dat eerder met betrouwbaarheidsproblemen te maken heeft..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk BerichtenEn dan te bedenken dat die Mercedesmotor nog niet zo lang geleden één van de meest onbetrouwbare was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP Bekijk BerichtenMet de V8 hebben ze toch nooit serieuze problemen gehad?
Comment
-
Perfecte wedstrijd van Brawn. De eenstopper was duidelijk de beste keuze. Jammer van die serieuze crash van Hamilton. Ik hoorde hem zeggen in de preview dat een tweestopper een 5 sec trager was dan een eenstopper. Raar dat ze daar dan toch voor gekozen hebben, want net voor zijn crash reed hij net binnen de 5 sec van Barrichello.
Comment
-
Het is niet gezegd dat Hamilton op een eenstopper sneller geweest zou zijn. De Brawns hebben minder last van bandenslijtage. Hamilton had tijdens zijn eerste stint al problemen met zijn banden. De andere teams die op een eenstopper stonden hebben het niet waargemaakt..
Comment
Comment