Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Italië 2009

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Lewiske toch

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
      Lewiske toch
      Idd, dom dom dom. Een zekere podiumplaats zo weg gooien.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
        Idd, dom dom dom. Een zekere podiumplaats zo weg gooien.
        Zou dat nu echt een concentratiefout zijn geweest?

Comment

Ik denk dat hij gewoon te hard wou gaan om Button te pakken..

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
          cc

Comment

Toyota Vrij saaie race.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bertds Bekijk Berichten
              Toyota Vrij saaie race.
              Vond ik niet...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP Bekijk Berichten
                Ik denk dat hij gewoon te hard wou gaan om Button te pakken..
                respect daarvoor,
                maar niet echt slim,
                wss omdat hij toch niet meedoet voor 't kampioenschap en dus persé dit jaar enkele races wil winnen
                kost wat kost
                (mclaren weer miljoenen aan wk-puntjes kwijt)

Comment

Tja, dat is de pure racer in Hamilton zeker. Altijd zo hard mogelijk proberen te gaan. Uiteraard zou een podiumplaats wel iets beter geweest zijn dan een hoopje McLaren schroot

Comment

Het toyota-onderonsje was toch wel prachtig vond ik.

Eigenlijk was er behalve Hamilton en Kovalainen niemand die slecht gereden heeft.

Spijtig trouwens van Luizzi, perfecte rentree maakte hij IMO.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                      Het toyota-onderonsje was toch wel prachtig vond ik.

Eigenlijk was er behalve Hamilton en Kovalainen niemand die slecht gereden heeft.

Spijtig trouwens van Luizzi, perfecte rentree maakte hij IMO.
                      hé, lewis heeft niet slecht gereden,
                      een schumi gedaan: ronde na ronde kwalificatietijden proberen te rijden en daarvoor de prijs betalen

Comment

Liuzzi heeft super gereden daar mag badoer een lesje uit nemen.
                        2stopper van Hamilton was geen succes maar hij rijd te agressief dus denk niet dat een 1 stopper hem had geholpen. Zijn banden waren al na een 20tal ronden naar de knoppen

Comment

Niet echt goed van Hamilton, hij had beter rustig gereden de laatste ronde in plaats van nog te denken dat hij Button te grazen kon nemen. Best dat hij niet aan de leiding staat in het WK want dan ging deze pil nog veel meer bitter zijn.

Je kan dit bezwaarlijk pech noemen tenzij er iets is wat we nog niet weten zoals bvb een technisch mankement. Anders heeft hij hier zelf alle schuld aan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                            hé, lewis heeft niet slecht gereden,
                            een schumi gedaan: ronde na ronde kwalificatietijden proberen te rijden en daarvoor de prijs betalen

Raikkonen heeft vorig jaar hetzelfde gedaan(heel hard gepusht om toch nog de titel te kunnen hebben), en toen zei iedereen dat hij het niet waard was om bij ferrari te rijden.

Comment

Tja de crash deed me toch ook ineens denk aan Raikonnen vorig jaar: toen werd er moord en brand geschreeuwd dat ie beter tevreden was geweest met zijn positie. Nu is het Lewis en dan is het de vechter voor elk punt. Ik zie het verschil niet met Raikonnen.
                              Raikonnen zou dit jaar nog 3de in het kampioenschap kunnen worden, op zich zou dit een prachtig resultaat zijn voor zo'n kutseizoen waar ie door alles en iedereen is afgeschreven.

Comment

En niet te vergeten dat de Ferrari al lange tijd geen updates meer ontvangt.
                                Toch een knappe prestatie.
                                2012 Renault Megane RS

Comment

Zou ik ergens nog een verslag kunnen bekijken op tv deze week ?
                                  Dacht dat rtbf dit deed ???

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
                                    Zou ik ergens nog een verslag kunnen bekijken op tv deze week ?
                                    Dacht dat rtbf dit deed ???
                                    Inderdaad, maandagavond, gewoonlijk een eind na 23h.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                    Bestelt
                                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
                                      Tja de crash deed me toch ook ineens denk aan Raikonnen vorig jaar: toen werd er moord en brand geschreeuwd dat ie beter tevreden was geweest met zijn positie. Nu is het Lewis en dan is het de vechter voor elk punt. Ik zie het verschil niet met Raikonnen.
                                      Raikonnen zou dit jaar nog 3de in het kampioenschap kunnen worden, op zich zou dit een prachtig resultaat zijn voor zo'n kutseizoen waar ie door alles en iedereen is afgeschreven.
                                      Je kan dat wel nuanceren want noch Hamilton noch McLaren doet dit jaar mee voor de kampioenschappen.

Al wat het natuurlijk dom, raar dat er enkel onboardbeelden te zien waren van zijn crash

De strijdt om de rijderstitel wordt wat spannender, echter jammer dat RBR zo ver is teruggezakt.
                                      Mooi voor Sutil, al had ik hem een podium gegund.
                                      En de Toyota's hebben een leuk spektakelstukje gegeven

Comment

Ik vond het ook een zeer boeiende race.
                                        Brawn zo goed als zeker de constructeurstitel en één van hun piloten wereldkampioen, dat had waarschijnlijk niemand durven dromen. Hopelijk kan iemand nog een beetje tegenstand bieden dat het nog een beetje spannend blijft.

Barichello wereldkampioen in Brazilië, tzou wat zijn. Maar dan moet em in Singapore, Japan en Brazilië in totaal 24 punten meer pakken dan Button...

Comment

14 punten in 4 races is wel realistischer en doenbaar!
                                          2012 Renault Megane RS

Comment

Working...
                                          X