Lewiske toch
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van Italië 2009
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenLewiske toch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk BerichtenIdd, dom dom dom. Een zekere podiumplaats zo weg gooien.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP Bekijk BerichtenIk denk dat hij gewoon te hard wou gaan om Button te pakken..
maar niet echt slim,
wss omdat hij toch niet meedoet voor 't kampioenschap en dus persé dit jaar enkele races wil winnen
kost wat kost
(mclaren weer miljoenen aan wk-puntjes kwijt)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenHet toyota-onderonsje was toch wel prachtig vond ik.
Eigenlijk was er behalve Hamilton en Kovalainen niemand die slecht gereden heeft.
Spijtig trouwens van Luizzi, perfecte rentree maakte hij IMO.
een schumi gedaan: ronde na ronde kwalificatietijden proberen te rijden en daarvoor de prijs betalen
Comment
-
Niet echt goed van Hamilton, hij had beter rustig gereden de laatste ronde in plaats van nog te denken dat hij Button te grazen kon nemen. Best dat hij niet aan de leiding staat in het WK want dan ging deze pil nog veel meer bitter zijn.
Je kan dit bezwaarlijk pech noemen tenzij er iets is wat we nog niet weten zoals bvb een technisch mankement. Anders heeft hij hier zelf alle schuld aan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtenhé, lewis heeft niet slecht gereden,
een schumi gedaan: ronde na ronde kwalificatietijden proberen te rijden en daarvoor de prijs betalen
Raikkonen heeft vorig jaar hetzelfde gedaan(heel hard gepusht om toch nog de titel te kunnen hebben), en toen zei iedereen dat hij het niet waard was om bij ferrari te rijden.
Comment
-
Tja de crash deed me toch ook ineens denk aan Raikonnen vorig jaar: toen werd er moord en brand geschreeuwd dat ie beter tevreden was geweest met zijn positie. Nu is het Lewis en dan is het de vechter voor elk punt. Ik zie het verschil niet met Raikonnen.
Raikonnen zou dit jaar nog 3de in het kampioenschap kunnen worden, op zich zou dit een prachtig resultaat zijn voor zo'n kutseizoen waar ie door alles en iedereen is afgeschreven.
Comment
-
En niet te vergeten dat de Ferrari al lange tijd geen updates meer ontvangt.
Toch een knappe prestatie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk BerichtenZou ik ergens nog een verslag kunnen bekijken op tv deze week ?
Dacht dat rtbf dit deed ???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk BerichtenTja de crash deed me toch ook ineens denk aan Raikonnen vorig jaar: toen werd er moord en brand geschreeuwd dat ie beter tevreden was geweest met zijn positie. Nu is het Lewis en dan is het de vechter voor elk punt. Ik zie het verschil niet met Raikonnen.
Raikonnen zou dit jaar nog 3de in het kampioenschap kunnen worden, op zich zou dit een prachtig resultaat zijn voor zo'n kutseizoen waar ie door alles en iedereen is afgeschreven.
Al wat het natuurlijk dom, raar dat er enkel onboardbeelden te zien waren van zijn crash
De strijdt om de rijderstitel wordt wat spannender, echter jammer dat RBR zo ver is teruggezakt.
Mooi voor Sutil, al had ik hem een podium gegund.
En de Toyota's hebben een leuk spektakelstukje gegeven
Comment
-
Ik vond het ook een zeer boeiende race.
Brawn zo goed als zeker de constructeurstitel en één van hun piloten wereldkampioen, dat had waarschijnlijk niemand durven dromen. Hopelijk kan iemand nog een beetje tegenstand bieden dat het nog een beetje spannend blijft.
Barichello wereldkampioen in Brazilië, tzou wat zijn. Maar dan moet em in Singapore, Japan en Brazilië in totaal 24 punten meer pakken dan Button...
Comment
-
Comment