Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van Singapore 2009
Collapse
X
-
Indrukwekkende ronde van Rosberg in Q2, hopelijk zit hij volgend jaar bij een topteam dat hem op elk circuit een competitieve wagen kan geven.
Verschrikkelijk circuit als je die onboardbeelden ziet. Zéér hobbelig waardoor die wagens naar alle kanten glijden.
Ik ben benieuwd naar morgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenIndrukwekkende ronde van Rosberg in Q2, hopelijk zit hij volgend jaar bij een topteam dat hem op elk circuit een competitieve wagen kan geven.
Verschrikkelijk circuit als je die onboardbeelden ziet. Zéér hobbelig waardoor die wagens naar alle kanten glijden.
Ik ben benieuwd naar morgen.
Hij kan voor 1 rondje echt 't maximale uit 'n wagen halen, maar mist de kwaliteit om dat een hele race te doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenProbleem van Rosberg zit 'm niet in 't team, het is de rijder zelf.
Hij kan voor 1 rondje echt 't maximale uit 'n wagen halen, maar mist de kwaliteit om dat een hele race te doen.
Nochtans behaalt hij vaak mooie resultaten en is hij altijd beter dan Nakajima...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenProbleem van Rosberg zit 'm niet in 't team, het is de rijder zelf.
Comment
-
Gewichten;
1. Hamilton McLaren-Mercedes 660.5
2. Vettel Red Bull-Renault 651.0
3. Rosberg Williams-Toyota 657.5
4. Webber Red Bull-Renault 654.5
5. Barrichello Brawn-Mercedes 655.5
6. Alonso Renault 658.0
7. Glock Toyota 660.5
8. Heidfeld BMW-Sauber 650.0
9. Kubica BMW-Sauber 664.0
10. Kovalainen McLaren-Mercedes 664.5
11. Nakajima Williams-Toyota 680.7
12. Button Brawn-Mercedes 683.0
13. Raikkonen Ferrari 680.5
14. Buemi Toro Rosso-Ferrari 678.0
15. Trulli Toyota 690.9
16. Sutil Force India-Mercedes 693.0
17. Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 683.5
18. Fisichella Ferrari 678.5
19. Grosjean Renault 683.0
20. Liuzzi Force India-Mercedes 656.0
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenOmdat hij met een paar liter meer start
1, kan een paar ronden langer rijden dan z'n naaste concurrenten
2, heeft KERS, dus zal zonder problemen z'n pole kunnen houden
3, hij is gewoon goed dit weekend
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichtenmja, ik hoop ook op Rosberg, maar Hamilton
1, kan een paar ronden langer rijden dan z'n naaste concurrenten
2, heeft KERS, dus zal zonder problemen z'n pole kunnen houden
3, hij is gewoon goed dit weekend
Eigenlijk hoop ik dat de Red Bull's nog een hoop punten kunnen goedmaken op de Brawns.
Comment
-
Het zou het kampioenschap zeker ten goede komen.
Ik hoop dat Button eens wat kan laten zien ook dit weekend en niet gewoon behoudend gaat rijden en op die manier bewijst dat hij zijn titel waard zou zijn want om eerlijk te zijn heeft Barrichello dat tot nu toe al meer laten zien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenWat wil je, z'n liefje loopt samen met Beyonce door de paddock, dan zou ik me ook van m'n beste kant laten zien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenHet zou het kampioenschap zeker ten goede komen.
Ik hoop dat Button eens wat kan laten zien ook dit weekend en niet gewoon behoudend gaat rijden en op die manier bewijst dat hij zijn titel waard zou zijn want om eerlijk te zijn heeft Barrichello dat tot nu toe al meer laten zien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichtenis't echt? ik dacht gehoord te hebben tijdens de italiaanse gp dat het uit was tussen die 2?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenEerste races van het jaar niet gezien waar Button het hele weekend geen enkel foutje maakte
Toen ging het allemaal te gemakkelijk omdat ze overduidelijk de beste wagen hadden. Nu iedereen met min of meer gelijke wapens strijdt blijkt hij niks meer te kunnen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP Bekijk BerichtenRosberg is dit seizoen 8x hoger gefinisht dan zijn kwalificatiepositie, 2x op dezelfde plaats en 3x lager. Dan is zijn racetempo toch allesbehalve zwak?
Hij is nu bezig aan zijn 4e seizoen in de F1 en ie heeft nog maar 4x een podium-plaats gehaald in heel z'n carriere. Hij is duidelijk 1e rijder bij williams, maar heeft in mijn ogen nog maar 1x laten zien waarom 'n groter team hem zou moeten oppikken: Brazilië 2007.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk BerichtenJa, ok. Maar moest ie 't talent zijn wat men van hem beweert dan zou ie al véél meer hebben laten zien.
Hij is nu bezig aan zijn 4e seizoen in de F1 en ie heeft nog maar 4x een podium-plaats gehaald in heel z'n carriere. Hij is duidelijk 1e rijder bij williams, maar heeft in mijn ogen nog maar 1x laten zien waarom 'n groter team hem zou moeten oppikken: Brazilië 2007.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenWaar plaats jij Williams eigenlijk qua teams? Ik denk dat je ze ongeveer op gelijke voet moet plaatsen met Toro Rosso qua resources en racesnelheid. Dan vind ik Rosberg's resultaten bijlange niet teleurstellend.
Toro Rosso staat voor mij lager op de ladder wegens 't feit dat ze de ervaring van mensen als Patrick Head en Frank Williams missen.
Trouwens ook nog 'n quote van wikipedia:
2009
Nico Rosberg en Kazuki Nakajima zijn net als in 2008 de courreurs voor het team. Met alle nieuwe reglementen, waaronder de terugkeer van de slicks en de introductie van K.E.R.S., wilde het team twee courreurs hebben die al enige ervaring in de auto hebben. Nico Rosberg rijdt inmiddels al voor het vierde jaar bij Williams en moet het team terugbrengen naar het niveau van ongeveer 10 jaar geleden. Doordat de auto's er heel anders uit zien en voor de courreur lastiger te besturen zijn heeft het team er voor gekozen om al vroeg in 2008 te beginnen voor de wagen van 2009. Dit had wel tot gevolg dat de resultaten van afgelopen jaar nogal tegenvielen. Alle hoop is dus gevestigd op een succesvol seizoen 2009 waarin verwacht wordt dat de courreurs minimaal een keer weer op de hoogste trede van het podium staan.
Comment
Comment