Volgens mij is Rosberg een van de meest getalenteerde piloten die er momenteel in de F1 rondrijden. Ik vind hem net heel erg constant presteren in wat toch niet de beste wagen van het veld is. Hij staat toch maar mooi 6e in het kampioenschap Slechts drie keer haalde hij geen punten. Alle punten van Williams dit seizoen komen al van hem. Hij zet met een mindere wagen mooie resultaten neer en rijd zijn teamgenoot helemaal zoek.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
F1 Grote Prijs van Singapore 2009
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door blobmeister Bekijk BerichtenVolgens mij is Rosberg een van de meest getalenteerde piloten die er momenteel in de F1 rondrijden. Ik vind hem net heel erg constant presteren in wat toch niet de beste wagen van het veld is. Hij staat toch maar mooi 6e in het kampioenschap Slechts drie keer haalde hij geen punten. Alle punten van Williams dit seizoen komen al van hem. Hij zet met een mindere wagen mooie resultaten neer en rijd zijn teamgenoot helemaal zoek.
Comment
-
Nick Heidfeld gaat vanuit de pits starten omdat zijn wagen tijdens de qualificatie te licht was. Dit kwam omdat de mechaniekers per vergissing de verkeerde balastgewichten hadden gemonteert. BMW maakt dan van de gelegenheid gebruik om daar maar direct ook de motor en de versnellingsbak te veranderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenRosberg z'n straf was buiten proportie en zo hebben ze Hamilton de zege cadeau gegegeven vind ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenRosberg z'n straf was buiten proportie en zo hebben ze Hamilton de zege cadeau gegegeven vind ik.
Verder de andere straffen tijdens deze race geven mij alleen maar de indruk dat de FIA inhalen zoveel mogelijk wil afraden.
Andere straffen heb ik niet gezien. Vettel omdat hij te snel reed in de pit, maar verder...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door blobmeister Bekijk BerichtenAch ja da's juist
Vond ik ook wel terecht. Hij passeerde Alonso met alle wiele buiten de baan. Wel lullig dat Glock (het was Glock in de Toyota) ondertussen al voorbij Alonso was gegaan.
Verder, had Webber niet zo voorzichtig geweest en een klein tikje geincasseerd van Alonso, dan was zijn overtake wel geldig...
Comment
-
Wat is dat toch met BMW ?
Ik heb ooit eens gehoord dat BMW nooit achter Toyota zou komen te staan in de F1 omdat Toyota (-motoren) toch maar een merk zou zijn om de hoop te vergroten ...... zeker niet dus.
Is nu inderdaad beter dat ze bushokjes gaan maken :
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk BerichtenMartin Brundle's blog
Alonso carried his Renault to third place in Singapore. After Vettel and Rosberg wrecked their own races, he seized a podium from a car that did not deserve it.
That is the difference between the great and the merely good.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk BerichtenMartin Brundle's blog
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/moto...ne/8278303.stm
Alonso carried his Renault to third place in Singapore. After Vettel and Rosberg wrecked their own races, he seized a podium from a car that did not deserve it.
That is the difference between the great and the merely good.
Ik heb ook het gevoel dat volgend seizoen heel goed gaat worden. Terug de topteams aan de top hopelijk.met dan minstens 4 serieuze titelkandidaten met Alonso, Hamilton, Raikkonen en Massa (want dit jaar vind ik niemand van de titelkandidaten een verdiende wereldkampioen eigelijk) en geen gezever meer met die benzine.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atlas Bekijk Berichtenniemand van de titelkandidaten een verdiende wereldkampioen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Atlas Bekijk BerichtenDamn right.
Ik heb ook het gevoel dat volgend seizoen heel goed gaat worden. Terug de topteams aan de top hopelijk.met dan minstens 4 serieuze titelkandidaten met Alonso, Hamilton, Raikkonen en Massa (want dit jaar vind ik niemand van de titelkandidaten een verdiende wereldkampioen eigelijk) en geen gezever meer met die benzine.
Twee teams hadden het beter voor mekaar dan de rest, dan is het verdiend dat zij de wereldkampioen leveren vind ik.
Als Brawn, Red Bull, Ferrari en McLaren volgend jaar ongeveer een even goede wagen kunnen bouwen en Rosberg gaat naar Brawn als Raikkonen naar McLaren gaat, dan krijgen we volgend jaar een geweldig kampioenschap , 4 topteams met 8 toppiloten
Als....
Comment
Comment