Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Japan 2009

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik heb waarschijnlijk de rest van de dag ambras met de vriendin, omdat ik in bed wou kijken, maar ik vond het best een leuke race. Mooie prestatie van Trulli, had ik niet zien aankomen.

Snelste ronde ook voor Webber met nieuwe voorspoiler. Dat kan iets leuk betekenen voor Brazilië als Vettel die ook krijgt!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
      Snelste ronde ook voor Webber met nieuwe voorspoiler. Dat kan iets leuk betekenen voor Brazilië als Vettel die ook krijgt!
      ach, dat zegt toch niks..
      voor hetzelfde geld hebben ze webber voor die laatste 2-3 ronden op nieuwe banden gezet, met bijna lege tanks.. ff risico's nemen om zich toch nog ff te tonen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichten
        ach, dat zegt toch niks..
        voor hetzelfde geld hebben ze webber voor die laatste 2-3 ronden op nieuwe banden gezet, met bijna lege tanks.. ff risico's nemen om zich toch nog ff te tonen
        Heeft Christian Horner ook verteld achteraf. Webber de baan op gestuurd met andere neus, verse soft tyres en hij had vrije baan.

Die neus is trouwens dezelfde neus als Vettel had hoor, is geen nieuwe upgrade ofzo

Comment

Daar hadden ze niks van gezegd op één Ik dacht dat ze zelf zeiden dat ze een nieuwe neus gingen testen ... al was ik naar het einde van de race minder geconcentreerd dan in het begin ...

Wel een fantastisch mooi circuit!

Comment

Daar hadden ze niks van gezegd op één Ik dacht dat ze zelf zeiden dat ze een nieuwe neus gingen testen ... al was ik naar het einde van de race minder geconcentreerd dan in het begin ...

Wel een fantastisch mooi circuit!
            je stelt me teleur,
            iedere fanatic zapt toch NAAR BBC VOOR DEFTIGE F1-COVERING

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
              je stelt me teleur,
              sorry,
              eerste stukje vergeten,
              vriendin+slaapkamer, jaja "minder geconcentreerd hé :twist:

Comment

Ze is rap naar beneden gelopen jong ... Ik dacht dat ze om koffiekoeken ging, maar kheb mijn Kellogs zelf mogen uitgieten

Ik denk eerlijk gezegd dat de meeste mensen niet alles kunnen volgen van de commentaar op BBC. De grote lijnen wel, maar sommige woordspelingen, grapjes, ... daar moet je je voor concentreren en om 7u 's morgens lig ik liever brainless te gapen naar voorbijrazende bolides (De voertaal waar ik werk is Engels, dus het is niet alsof ik Bert & Ernie-Engels spreek :p)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                  je stelt me teleur,
                  Vandaag de eerste keer dit seizoen dat ik heb weggezapt van BBC, kreeg een beetje zenuwen vandaag, reed blijkbaar voor hun maar 1 coureur.
                  Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

Toch blij dat ik zo vroeg ben opgestaan om de race te bekijken, schitterend circuit toch.

Vettel was ongenaakbaar. Leuk ook voor Toyota, maar ze moeten nog altijd onderdoen voor een of meerdere betere teams

Kovalainen was dom in dat incident met Sutil. Maar later dan weer briljant om Fisichella zo af te troeven terwijl ze beiden kers hebben

Ik denk eerlijk gezegd dat de meeste mensen niet alles kunnen volgen van de commentaar op BBC. De grote lijnen wel, maar sommige woordspelingen, grapjes, ... daar moet je je voor concentreren en om 7u 's morgens lig ik liever brainless te gapen naar voorbijrazende bolides (De voertaal waar ik werk is Engels, dus het is niet alsof ik Bert & Ernie-Engels spreek :p)
                    Toch vrij makkelijk vind ik om die 2 te volgen, zeker Brundle.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten
                      Vandaag de eerste keer dit seizoen dat ik heb weggezapt van BBC, kreeg een beetje zenuwen vandaag, reed blijkbaar voor hun maar 1 coureur.
                      yep, heb je gelijk in, maar vrt is echt niet te doen, dan tf1 of "onze" Bas Leinders op RT??
                      maar rosberg kregen ze toch niet klein tijdens dat interview, stevig bazeke!!!!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lele Bekijk Berichten
                        Weet niet hoe het komt maar vandaag en gisteren had ik ook moeite om alles te begrijpen.
                        Vond de achtergrondgeluiden te luid doorkomen waardoor je niks meer kon verstaan van wat ze zeiden terwijl ik daar vroeger nooit last van heb gehad.

Comment

Knappe race gezien vandaag... (Voor mij is juist de persconferentie afgelopen )

Opmerkelijk, wanneer wij tegen 300km/u crashen, schiet er niks meer van ons over, wanneer een F1 coureur dit doet, gaat die daarna nog ff een wandelingetje maken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                            Knappe race gezien vandaag... (Voor mij is juist de persconferentie afgelopen )
                            Zijt ge zeker dat ge de juiste gezien hebt?

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                            cc

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP Bekijk Berichten
                              Zijt ge zeker dat ge de juiste gezien hebt?
                              Jazeker, knappe en amusante race, waarbij ik voor de gelegenheid geen moeite had om m'n ogen open te houden...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timozzzz
                                Super prestatie van Vettel dit had hij nodig
                                Barichello had hoger kunnen eindigen
                                Button profiteerd weer van 2 honden die vechten om een been

Begin van het seizoen had ik het Button nog gegund maar na de zomerstop rijd hij barsslecht voor iemand die het kampioenschap lijd .Kan nog gelukkig profiteren van de fouten die de andere coureurs maken . Als ik naar prestaties ga kijken is het toch Vettel in mijn ogen die het verdient gezien de pech die hij heeft gehad al zou ik het wel geweldig vinden dat een nieuwe team coureur en constructeur kampioen word.

De kans is nu wel zeer groot dat Button Kampioen word
                                Bewuste typo zeker

De laatste races van Button zijn zeker niet wat een 'toekomstig wereldkampioen' hoort te laten zien en hij heeft heel vaak chance met andere rijders die elkaar uitschakelen, maar als je 6 races in een seizoen wint ben je absoluut een verdiende kampioen. Allé waarschijnlijk toch

Comment

Het waren dan ook de eerste races. Gezien hun voorsprong was het ook niet meer dan logisch. Hoe reddbull zich ontwikkeld heeft vind ik persoonlijk indrukwekkender.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                                    Het waren dan ook de eerste races. Gezien hun voorsprong was het ook niet meer dan logisch. Hoe reddbull zich ontwikkeld heeft vind ik persoonlijk indrukwekkender.
                                    Dikke zeik voor RedBull eigenlijk:
                                    • vragen in januari goedkeuring voor dubbele diffuser: njet van de FIA
                                    • bouwen nieuwe wagen tegen maart (met de welbekende achterwielophanging): o.a. Brawn heeft dubbele diffuser bij de start in Australië
                                    • Redbull herbouwt wederom het chassis naar dubbele diffuser (klaar tegen GP van Monaco)
                                    Besluit: Brawn verdient het, wederom zit de FIA er op een dubieuze manier tussen.

Comment

Tot op vandaag blijf ik het grappig vinden dat honda zich teruggetrokken heeft. Komaan, die moeten toch geweten hebben dat ze een goede wagen hadden?
                                      '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                      '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                      '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                      '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                      '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                      '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                      '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                      '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                      '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Een goed chassis, maar niet zo'n goede motor.

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                                        cc

Comment

Je weet op voorhand toch nooit hoe de verhoudingen tussen de teams gaan liggen laat staan als er pas redelijk verregaande regelementswijzigingen zijn doorgevoerd.

Comment

Working...
                                          X