Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cedric doet de Dunlop Drivers Cup 2009!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Cedric doet de Dunlop Drivers Cup 2009!

Autoracen. Het is dé ultieme droom van elke octaanliefhebber met aangeboren Sparco’s. Helaas spat die zeepbel meestal uit mekaar wanneer er harde centen en peperduur materiaal aan te pas komen, want – eerlijk is eerlijk – duurdere hobby’s zijn vooralsnog het exclusieve terrein van Monaco en omstreken. Daarom screent de Dunlop Drivers Cup al enkele jaren een schare potentiële Stigs aan de hand van een wedstrijd om ze daarna met hun nirvana te confronteren: een zitje in een echte autorace. Deelname is gratis, kinderlijk eenvoudig en snel gefikst. Maar dan begint het…

En het volledige relaas van het parcours om tot in de finale te geraken vind je via

Na ongeveer een maand PR'en is het voor ons 15 finalisten eindelijk zover. Nu woensdag 30 september vechten we in de finale op circuit Zolder uit wie de drie felbegeerde zitjes van de MINI Cooper JCW toegewezen krijgt.

Morgen vanaf 16.30 ben ik alvast te zien in een interview in Wango Tango Live op Gunk.TV,een five minute interview waarin ik live een rondje in een playseat moet 'gamen' en enkele vraagjes zal moeten beantwoorden... En uiteraard zal bewijzen dat mannen geen twee dingen tegelijk kunnen (én geconcentreed rijden én interessante prietpraat verkopen )

's Avonds laat ben ik dan te gast bij de zogenaamde 'Moerbie' op Gunk.radio, waar ook enkele vragen afgevuurd zullen worden.

Voor zij die over telenet digitaal beschikken en een forum'er op den tevee willen uitlachen/bekijken/aanmoedigen of whatever... nummer 39 op je digibox is morgen jouw sleutel!

Je kan ook nog je enige echte Cedje Dervo steun uitbrengen op FB via

Moge de beste winnen. En ik veel leut hebben.
    Merci.

C.

Mijn steun heb je al

Comment

Good luck, Cédric!

Belangrijkste bij zoiets is inderdaad gewoon om plezier te hebben en alle advies op te pikken die je kan krijgen.

Comment

hoe is dit afgelopen? ik ben benieuwd

Comment

Working...
        X