Mededeling

Collapse
No announcement yet.

F1 Grote Prijs van Brazilië 2009

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
    Kobayashi moet een heel seizoen rijden!!Wat die liet zien in zijn eerste race.
    Die is goed zot..

Maar op het eerste zicht beter dan de andere rookies van dit seizoen, behalve misschien Buemi.

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
    cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni Bekijk Berichten
      Kobayashi moet een heel seizoen rijden!!Wat die liet zien in zijn eerste race.
      Die kan idd een stukske rijden, het was een plezier om die bezig te zien. Ik hoop dat die een contract krijgt voor volgend seizoen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steffer234 Bekijk Berichten
        Mclaren moet heel zwaar worden bestrafd!

Button verdiend kampioen!!
        Voltooid deelwoord van bestraffen = bestraft

Comment

• Inderdaad, Kob..-dingeskes was heerlijk om naar te kijken. Zo ook met Nakajima en Sato. We zullen zien wat de toekomst brengt voor deze Japanner.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
            Inderdaad, Kob..-dingeskes was heerlijk om naar te kijken. Zo ook met Nakajima en Sato. We zullen zien wat de toekomst brengt voor deze Japanner.
            Heeft Toyota al opvolgers voor volgend seizoen? Trulli gaat allesinds weg, dus volgens mij maakt Kobi een grote kans.

Comment

• Iemand beelden van de start/tankbeurt? Ik was ah werk

Comment

• Mooie race!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                  Iemand beelden van de start/tankbeurt? Ik was ah werk
                  Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Hail Button. Wat een race gereden vandaag!
                    Niemand die het dit seizoen meer verdient!

Mr. Nice guy wins
                    Last edited by Hayes; 19/10/2009, 00:18.
                    Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Er zullen daar in Abu Dhabi wellicht een paar mensen zijn die het liever anders hadden gezien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door azerty Bekijk Berichten
                        Sympathiek van de Brawn-jongens dat ze Kovalainen geholpen hebben

Comment

• Mercedes

doet dat al een belletje rinkelen?

Comment

Prachtige beelden .. voor 1 keer dat ik niet kijk
                            Bedankt. Nu ga ik nog op zoek naar een samenvatting en ik ben weer mee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daggie Bekijk Berichten
                              Prachtige beelden .. voor 1 keer dat ik niet kijk
                              Bedankt. Nu ga ik nog op zoek naar een samenvatting en ik ben weer mee
                              Vanavond 00:10 op La Deux
                              Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                              Bestelt
                              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Duidelijke fout van de lollipopman. Is er al een sanctie bekend?

Comment

• Trulli, McLaren, Kovalainen penalised for infringements

The opening laps of Sunday’s Brazilian Grand Prix were a busy time for the Interlagos race stewards, with several incidents taking place in close succession. As a result Toyota’s Jarno Trulli, McLaren and their driver Heikki Kovalainen have each been handed penalties.

On the first lap Trulli and Force India’s Adrian Sutil tangled as the Italian attempted a move on the German. After considering video evidence and telemetry data, the stewards decided not to take any further action, labelling the coming together as a racing incident.

But after ‘failing to leave the track as required by the marshals immediately after the incident and aggressively confronting Sutil’, Trulli was found to have breached Article 151 (c) of the 2009 FIA International Sporting Code, which rules against ‘any act prejudicial to the interests of any competition or to the interests of motor sport generally.’ Consequently he was reprimanded and fined US$10,000.

With the safety car deployed for the Trulli-Sutil incident, there was drama in the pit-lane soon after, when Kovalainen exited his pit too early, leaving with his fuel hose still attached to the car. Ferrari’s Kimi Raikkonen, who was right behind the emerging McLaren, got a face fuel of fuel, which then ignited.

McLaren were fined $50,000 for the unsafe pit stop release, while their Finnish driver was given a drive-through penalty. As this was handed down after the race had finished, 25 seconds were instead added to his race time, dropping him from ninth to 12th in the final results.

An earlier Lap One incident between Kovalainen and Ferrari’s Giancarlo Fisichella, in which the McLaren driver was sent spinning into the Italian after being tagged by Red Bull’s Sebastian Vettel, was deemed a racing incident.

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                                  cc

Comment

• Hier zie je weer eens wat fia allemaal door elkaar haalt.
                                    Trulli moet mischien wel direct vertrekken en geen verhaal halen maar, sutil trekt aan de mouw van Trulli en deze maakt op geen enkel moment aanstalte om fisiek contact te zoeken.
                                    Hij trekt alleen zijn mouw weg.
                                    Sutil doet wel meer van die dingen.
                                    Nissan QQ driver.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jurbe Bekijk Berichten
                                      Hier zie je weer eens wat fia allemaal door elkaar haalt.
                                      Trulli moet mischien wel direct vertrekken en geen verhaal halen maar, sutil trekt aan de mouw van Trulli en deze maakt op geen enkel moment aanstalte om fisiek contact te zoeken.
                                      Ik vind net dat ze het voor een keertje niét door elkaar halen. Dat wringen was inderdaad wel wat jammer, het leken net voetballers
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                      Bestelt
                                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Prachtige race gezien gisteren! Genoten van de eerste tot de laatste minuut. Button heeft gisteren getoond dat hij een waardig kampioen is! Al had ik liever dat ze de spanning er in hielden tot de laatste GP!

Anyway, proficiat aan Button! Eindelijk krijgt hij wat hij na al die jaren verdiend!

En die Kobayashi (of hoe schrijf je het?) was echt !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jurbe Bekijk Berichten
                                          Hier zie je weer eens wat fia allemaal door elkaar haalt.
                                          Wat mij opviel op de beelden was dat het echt de kleinen tegen de groten was. Italiaans temperament

Comment

Working...
                                          X