Iemand intresse heb 2 vrijkaarten voor Fia GT in Zolder.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Fia Gt Zolder
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk BerichtenDju toch, I blame it on the internetverbinding die een uur plat lag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk BerichtenDaar kan jij niks aan doen hé.
Veel plezier Gillio.
Misschien ga ik en koop ik adk. Op die 10 of 15 euro zal het wel niet komen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk Berichten25 euro voor de twee dagen waarschijnlijk?
Ik zag snel op de site dat het zaterdag 10 euro en zondag 15 euro aan de kassa is. Correct?
Comment
-
Met Moptic eens gaan zien vandaag en:
Het was vét! Wat een snelheid en gebrul jonges toch! hmmmm lekker
Spijtig voor PK carsport in de Corvette met Hezemans en Kumpen, 2de plaats maar naast de titel gegrepen. Vitaphone rijders Bartels en Bertolini in de Maserati zijn kampioen met minieme voorsprong..
Verder nog in de box van PK gestaan zowat naast Kumpen en de camera's (daar kon je tenminste deftig de tijden en posities zien ) en daarna even leuk door de pitstraat gewandeld, bekeruitreiking gezien en op de startgrid met de BTCS wagens wat rondgewandeld. Dat allemaal gratis!
Wat me ook opviel is wat een chaos het soms was als er wagens of banden door het volk moesten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenMet Moptic eens gaan zien vandaag en:
Spijtig voor PK carsport in de Corvette met Hezemans en Kumpen, 2de plaats maar naast de titel gegrepen. Vitaphone rijders Bartels en Bertolini in de Maserati zijn kampioen met minieme voorsprong..
Verder nog in de box van PK gestaan zowat naast Kumpen en de camera's (daar kon je tenminste deftig de tijden en posities zien ) en daarna even leuk door de pitstraat gewandeld, bekeruitreiking gezien en op de startgrid met de BTCS wagens wat rondgewandeld. Dat allemaal gratis!
Wat me ook opviel is wat een chaos het soms was als er wagens of banden door het volk moesten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerain Bekijk BerichtenMet Moptic eens gaan zien vandaag en:
soit, twas idd zalig
ebay-tickets
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichtenwe hebben er 40 minuten over gedaan om met de wagen uit het paddock te geraken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic Bekijk Berichtenik snap ook niet waarom mensen persé met hun wagen daardoor rijden, als je weet dat je optijd naar huis moet zet je je wagen op een parking buiten het circuit...
Uh?
Waarom zou je 5km wandelen als je er ook 0 kan wandelen...
Comment
-
Het was weer geweldig. Veel volk, wat het circuit zeker goed zal gedaan hebben qua reclame!
Mooie races gezien, geweldige actie, en schitterende wagens!
een 3tal foto's van mijzelf al.
Comment
-
Comment
-
De laatste voor vandaag, dan lekker slapen:
De Aston's vlamden nogal
Comment
Comment